Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Rising

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Rising

ninagal sanoi:
Hmm.. Ompa aika hävyttömän hankala tuo Overtime tässä.
Pirulaiset soltut kestää ottaa aika rytinällä luotia nahkaan, ennen kuolemaa. Sittten noita on vielä paljon, eli kun menee jonnekin paikkaan X hakemaan kamaa, niin heti hyökkää ihan sikana tyyppejä ammuskelemaan ..
Yhyy, onko sitä vanhemmiten tullut huonommaksi pelaajaksi, vai onko täsä jotain jippoa?:mad: :confused:

Yhdellä kk:lla pudottaa kahdesta kolmeen erikoisjoukkolaista. Ja kuolleelta saa aina uuden aseen. Näin vedin itse ensimmäisellä OT kerralla. Minimoottorisahat ovat myös aikas hyvä väline ja jos ei ole kk tai moottorisahaa, niin kyllä ne katanallakin lakoaa. Itse en kokenut joukkoja ollenkaan ongelmaksi.

nothing sanoi:
Yhdellä kk:lla pudottaa kahdesta kolmeen erikoisjoukkolaista. Ja kuolleelta saa aina uuden aseen. Näin vedin itse ensimmäisellä OT kerralla. Minimoottorisahat ovat myös aikas hyvä väline ja jos ei ole kk tai moottorisahaa, niin kyllä ne katanallakin lakoaa. Itse en kokenut joukkoja ollenkaan ongelmaksi.
Tarkoittaa siis, että olen huonontunut iän myötä pelaamisessa, heh. No ei se mitään, pitää tässä testailla taas, kunhan tulee välmää. Kiitti!

ninagal sanoi:
Hmm.. Ompa aika hävyttömän hankala tuo Overtime tässä.
Pirulaiset soltut kestää ottaa aika rytinällä luotia nahkaan, ennen kuolemaa. Sittten noita on vielä paljon, eli kun menee jonnekin paikkaan X hakemaan kamaa, niin heti hyökkää ihan sikana tyyppejä ammuskelemaan ..
Yhyy, onko sitä vanhemmiten tullut huonommaksi pelaajaksi, vai onko täsä jotain jippoa?:mad: :confused:

Katanalla hoituvat näppärästi, kolmisen sivallusta ja sotilas on palasina.

SPOILER NIILLE JOTKA EI OO OVERTIMEEN ASTI PÄÄSSY!!!

Kaikista paras tapa on tämä: Tee "Litf Up/Suplex jne.." liike niille tyypeille, On melkeimpä liiankin helppoa, varsinkin kun on 1 vs 1.
2 tyyppii hoitelee tuolla, että potkase toinen maahan (tai lyö esim. lekalla) ja heitä silla aikaa toinen jollain heitolla...
3 tyyppiä on jo aika pahis, mutta kyllä senkin saa. 4 tyyppiä on jo liikaa, kun yrittää tehdä sitä liikettä, niin muut ampuvat sua. Itse en käyttänyt ollenkaan ampuma aseita niihin tyyppeihin, koska niillä ne tyypit ei kuole millään.

Taikuri sanoi:
SPOILER NIILLE JOTKA EI OO OVERTIMEEN ASTI PÄÄSSY!!!

Kaikista paras tapa on tämä: Tee "Litf Up/Suplex jne.." liike niille tyypeille, On melkeimpä liiankin helppoa, varsinkin kun on 1 vs 1.
2 tyyppii hoitelee tuolla, että potkase toinen maahan (tai lyö esim. lekalla) ja heitä silla aikaa toinen jollain heitolla...
3 tyyppiä on jo aika pahis, mutta kyllä senkin saa. 4 tyyppiä on jo liikaa, kun yrittää tehdä sitä liikettä, niin muut ampuvat sua. Itse en käyttänyt ollenkaan ampuma aseita niihin tyyppeihin, koska niillä ne tyypit ei kuole millään.
Itse taas en tappanut yhtäkään sotilasta lähitaistelussa, kun sillä sotilailta saatavalla sarjatuliaseella kaatuvat todella vaivattomasti. Riittää, kun ensimmäisen tappaa muutamalla (5?) laukauksella haulikosta, tämän jälkeen homma sujuu leikiten sotilaan konetuliaseen kanssa. Yhdellä 150 patruunan aseella kaataa 2-3 sotilasta, jolloin patruunavarasto on ehtymätön.
Sotilaita tulee ampua rintaan, sillä kypärä estää headshotit. Neljäkin sotilasta kaatuu helposti, tosin silloin on varauduttava 1-2 terveyspalikan katoamiseen.
Koska sotilaat tapaavat rynnätä rinnakkain hyökkäämään, kannattaa pyyhkiä tulella kohteesta kohteeseen, jolloin osuma-flinch viivästyttää kunkin vihollisen tulenavausta.
Kauempaa havaitut useamman sotilaan joukot on helppo tiputtaa ennen kuin pääsevät omalle tulitusetäisyydelleen.

Apua tarvitaan, peli ei mene läpi..

Eli lopussa kun menen heliportille, niin se lentäjä aina kuolee zombieen. Aivan sama vaikka seison siinä heliport-alustalla tai sen ulkopuolella. Se vaan kattelee kiikarilla muualle ja sitten zombie tulee ja tappaa sen.. Mitä olen tehnyt väärin? Kaikki Caset olen tehnyt.

jatakanen sanoi:
Apua tarvitaan, peli ei mene läpi..

Eli lopussa kun menen heliportille, niin se lentäjä aina kuolee zombieen. Aivan sama vaikka seison siinä heliport-alustalla tai sen ulkopuolella. Se vaan kattelee kiikarilla muualle ja sitten zombie tulee ja tappaa sen.. Mitä olen tehnyt väärin? Kaikki Caset olen tehnyt.

Kuoleeko se lentäjä siis jo kiikaroidessa?

Ne jotka ei oo saanu LvL 50, niin niille mahdollinen spoileri.

Zombie Walk on kyllä hassu liike, menkääpä jotain seinää vasten sillä zombie walkilla, ja sitten pyörittäkää kamera sillai, että frankin naama on lähikuvassa, niin näätte miten se irvistelee, hehehe. Se on aika hassun näkönen

Asiasta kolmanteen onpa muuten helvetin ärsyttävä fiitsöri tuo joidenkin vihujen damagemittari, joka ei salli kun yhden osuman per 2-3 sekuntia. Ei auta vaikka pistää halulikolla naamaan, kun ovat sen 2-3s haavoittumattomia :(

Tuska-Ukko sanoi:
Kuoleeko se lentäjä siis jo kiikaroidessa?
Sinun pitää mennä Isabelin luo sinne Carlitos hideouttiin ja olla siellä, kunnes kello tulee 10 ja mennä sitten vasta heliportille

Ei jumaliste. Viime viikolla tuli peli, ja vaikutti aluksi vähän itseään toistavalta. Mutta nyt kun olen pelannut ensimmäisen kerran pelin läpi, on peli saanut kuningas-arvosanan itseltäni. Mielettömän hauskaa, koukuttavaa jne. Pakko päästä pelaamaan ainakin pari kertaa vielä peli läpi uudestaan kehittyneemmällä hahmolla. Onnistuin sitten pelastamaan vain 7 henkilöä ensimmäisellä pelikerralla :) Mutta leveleitä on jo 29, joten toisen pelikerran pitäisi olla jo huomattavasti helpompi. Jos nyt saisi lisää leveleitä pelastamalla porukkaakin :)

Juksu sanoi:
Ei jumaliste. Viime viikolla tuli peli, ja vaikutti aluksi vähän itseään toistavalta. Mutta nyt kun olen pelannut ensimmäisen kerran pelin läpi, on peli saanut kuningas-arvosanan itseltäni. Mielettömän hauskaa, koukuttavaa jne.

Täysin samat fiilikset oli itsellä ja pelkästään aiheen/poskettoman toteutuksen ansiosta peli tuntuu vieläkin todella tuoreelta. Ainoa asia mikä pelissä häiritsee on sankarimme juoksutyyli, ukko juoksee niin kuin olisi paskat housussa (ehkä sillä onkin, mulla ainakin ois sen asemassa).

Scatterbrain XO sanoi:
Ainoa asia mikä pelissä häiritsee on sankarimme juoksutyyli, ukko juoksee niin kuin olisi paskat housussa (ehkä sillä onkin, mulla ainakin ois sen asemassa).

Mistähän johtuu, että hyvin useasti se oma ukko pelistä riippumatta näyttää juoksevan paskat housussa, onko se juoksu nyt niin vaikea animoida luonnollisen näköiseksi? Onhan se tietysti helpompi samaistua siihen sankariin....

Onkos tekstitys ongelmasta kantautunut minkään näköisiä päivitys huhuja, Mikro Bitin kolumnissa mainittiin, että semmoinen olisi tulossa?

Ylös Bottom