Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Rising

Vastaus: Dead Rising

Onko tämä peli oikeasti näin huono? Antaisin tälle pisteitä enintään 70/100.

Esimerkiksi aikalailla pelin alussa puistossa on hummerilla vetäviä psykovankeja. Niiden surmaaminen on tuon ennätystökerön ampumissysteemin takia lähes mahdotonta. Ainoa tapa surmaamiseen on asettua puun taakse, jolloin vangit jäävät jumittamaan aivokuolleena puuhun. Tämän jälkeen pääsee todistamaan miten kuolemattomia ihmishahmot tässä pelissä on. Yhtä jannua saa ampua pistoolilla päähän noin 15 kertaa. Elävätkuolleet kuitenkin kaatuu jo yhdestä luodista. Onko logiikkaa? Ei ole. Tämän voisin vielä antaa anteeksi, vaikka jo tuohon mennessä peli on tökerö kuin mikä. Mutta sitten tulee se hauskin osuus. Kerran noita vankeja tappaessa olin jo 2 saanu hengiltä kun kello löi 19:00 ja tuli siihen liittyvä todella tärkeä demo (zombeilla onkin punaiset ledit silmissä!). Tämä aiheutti sen, että kaikki vangit heräsi uudestaan henkiin ja tappoivat minut, kun minulta oli jo ammukset lopussa (autoa karkuun juokseminen on juuri niin mahdollista kuin se onkin). Noh...tässäkin vielä huumorini riitti (ei todellakaa oikeasti riittänyt, mutta jatkoin peliä). Seuraavalla kerralla sainkin kaikki surmattua ja kuvittelin, että nyt niistä todellakin pääsee eroon, kun eihän pelastettavatkaan siviilit enää herää uudestaan henkiin ja olin noista psykoista saanut niiden tappamispisteetkin. Vaan kissan v***n viikset! Seuraavalla kerralla mokomat vähemmistön edustajat eivät vielä olleet paikalla, mutta kun sitä seuraavan kerran eksyin mokomaan puistoon ja saatin pelastettaviani, niin siellähän ne taas oli. Kyllä otti päähän! No ensiksi ne tietysti surmasi aivottomana palloilevan "pelastettavani", joka oli aivan aseeton noita vastaan ja tämän jälkeen aseettoman minut. Ei mitää tolkkua miten paljon voi kyrpiä, kun tuolta Al Fresca Plazasta ei noiden hampaattomien siviilien pois saaminen muutenkaan ole kovin helppoa. Nuo hemmetin hummerivankipsykot on pistäneet minut loadaamaan pelin niin monesti monen tunnin pelin jälkeen ettei huumori enää riitä.

Ja sitten vielä sekin kirous, että kun tulee yö niin valot sammuu koko kauppakeskuksesta. Sitten ei nää mitään. Voi jeesus. Ei se kyllä pelota yhtään sen enempää kuin valoisassakaan, mutta pimeänharmaanmössön katsominen on suoraan sanoen tympeää. Pelillisesti tuolla pimeydellä kun ei kuitenkaan tunnu olevan mitään vaikutusta.

Pelastettavien aivottomuus, vihamielisten ihmisten "kuolemattomuus", vihollisten uudelleen henkiin herääminen ja maailman tökeröin ampumissysteemi ovat yhdessä aivan anteeksiantamatonta 2006 vuonna julkaistussa pelissä. Liekkö tämä on tyypillistä kalan peleille, mutta NHL 07:n ja tämän perusteella tuntuu, että peli saa medialta hyvät pisteet kunhan siinä on kaunis grafiikka (ei kai se voi tällä koneella rumaa ollakaan) ja joku pieni uusi idis. Bugeja ja älyttömyyksiä peli saa kuitenkin sisältää armottomasti.

Että jos jollain on ylimääräinen Saint's Row, niin tästä lähtis Dead Rising välittömästi vaihdossa!
 
Vastaus: Dead Rising

Veeksi sanoi:
Ja sitten vielä sekin kirous, että kun tulee yö niin valot sammuu koko kauppakeskuksesta. Sitten ei nää mitään. Voi jeesus. Ei se kyllä pelota yhtään sen enempää kuin valoisassakaan, mutta pimeänharmaanmössön katsominen on suoraan sanoen tympeää. Pelillisesti tuolla pimeydellä kun ei kuitenkaan tunnu olevan mitään vaikutusta.

Pelin hölmöyksiä saa onneksi torjuttua pienellä kikkailulla. Esim. pimeässä näkee paremmin, kun haet lelukaupasta mukaasi valosapelin (sitä ei siis tarvitse käyttää, riittää että se on mukana). Samoin sopivasti valittujen kirjojen mukana kantaminen helpottaa elämää.
 
Vastaus: Dead Rising

Veeksi sanoi:
Onko tämä peli oikeasti näin huono? Antaisin tälle pisteitä enintään 70/100.

Esimerkiksi aikalailla pelin alussa puistossa on hummerilla vetäviä psykovankeja. Niiden surmaaminen on tuon ennätystökerön ampumissysteemin takia lähes mahdotonta. Ainoa tapa surmaamiseen on asettua puun taakse, jolloin vangit jäävät jumittamaan aivokuolleena puuhun. Tämän jälkeen pääsee todistamaan miten kuolemattomia ihmishahmot tässä pelissä on. Yhtä jannua saa ampua pistoolilla päähän noin 15 kertaa. Elävätkuolleet kuitenkin kaatuu jo yhdestä luodista. Onko logiikkaa? Ei ole. Tämän voisin vielä antaa anteeksi, vaikka jo tuohon mennessä peli on tökerö kuin mikä. Mutta sitten tulee se hauskin osuus. Kerran noita vankeja tappaessa olin jo 2 saanu hengiltä kun kello löi 19:00 ja tuli siihen liittyvä todella tärkeä demo (zombeilla onkin punaiset ledit silmissä!). Tämä aiheutti sen, että kaikki vangit heräsi uudestaan henkiin ja tappoivat minut, kun minulta oli jo ammukset lopussa (autoa karkuun juokseminen on juuri niin mahdollista kuin se onkin). Noh...tässäkin vielä huumorini riitti (ei todellakaa oikeasti riittänyt, mutta jatkoin peliä). Seuraavalla kerralla sainkin kaikki surmattua ja kuvittelin, että nyt niistä todellakin pääsee eroon, kun eihän pelastettavatkaan siviilit enää herää uudestaan henkiin ja olin noista psykoista saanut niiden tappamispisteetkin. Vaan kissan v***n viikset! Seuraavalla kerralla mokomat vähemmistön edustajat eivät vielä olleet paikalla, mutta...

Jep, juuri näin tökerö peli on. Alussa vaikutti mukavalta, mutta kökkö ohjaus ja mainitsemasi kaltaiset seikat tappoivat kiinnostuksen. Onneksi jotkut tykkäävät niin, että sain vaihdettua NHL07:aan ;)
 
Vastaus: Dead Rising

Alkuun tuntui että täähän on ihan mahtava peli mutta nyt kyllä palaa nakki ku yrittää noita psykopaatteja voittaa. Ensin saa tuskassa raivata tiensä kauheen zombilauman läpi ja sitte kohtaa täysin ylivoimasen vastustajan, kuolee samantien ja eiku alusta.. Mä muutenki vihaan kaikenmaailman paskoja pomotaisteluita. Kohta kohta lentää ohjain kuvaruudun läpi. Ja juuri ton paskan ampumis systeemin takia ei ehdi edes tähdätä ja ampua ennenku saa turpaansa. Tekis mieli mennä kuristamaan ne pelintelijät :mad: Toivottavasti sitte helpottaa kun saa vähä lisää energiaa.
 
Vastaus: Dead Rising

Ei mulla kyl ollu suurempia ongelmia kun yhen bossin kanssa.

Siellä parkkihallissa sain yrittää varmaan 10 kertaa et meni läpi, tokalla kerralla sain jo sen pakupeelon tapettua, mutten saanut pommeja ajoissa talteen. Ja eikun uusiks :)
 
Vastaus: Dead Rising

samulii sanoi:
Alkuun tuntui että täähän on ihan mahtava peli mutta nyt kyllä palaa nakki ku yrittää noita psykopaatteja voittaa. Ensin saa tuskassa raivata tiensä kauheen zombilauman läpi ja sitte kohtaa täysin ylivoimasen vastustajan, kuolee samantien ja eiku alusta.. Mä muutenki vihaan kaikenmaailman paskoja pomotaisteluita. Kohta kohta lentää ohjain kuvaruudun läpi. Ja juuri ton paskan ampumis systeemin takia ei ehdi edes tähdätä ja ampua ennenku saa turpaansa. Tekis mieli mennä kuristamaan ne pelintelijät :mad: Toivottavasti sitte helpottaa kun saa vähä lisää energiaa.

Minusta se ampuminen on toteutettu hyvin.
 
Vastaus: Dead Rising

Johtuikohan matalista odotuksista kun peli tuntui näin hyvältä, toiseksi paras peli -Oblivionin jälkeen- mitä olen boxilla pelannut:eek:
Olin ylläolevien viestien perusteella valmistautunut jo pettymään ja puremaan kiekon kahtia, mutta mitä enemmän pelasin sitä paremmalta tuntui. Moottorisahat ja pidemmät teräaseet pilkkoivat psykotkin helpolla joten en tajua miten ne voi olla vaikeita, kanniskelee vain juomasekoituksiakin mukana niin ei Frank`kaan heitä henkeään niin helpolla.
Mutta joo, vähintään 8.5 ylöspäin antaisin tälle. Uudelleen peluu menossa nyt, tällä kertaa keskityn lähinnä selviytyjien etsiskelyyn, nyt on isomalla tasollakin helpompi saattaa niitä. :)
 
Vastaus: Dead Rising

Veeksi sanoi:
Onko tämä peli oikeasti näin huono? Antaisin tälle pisteitä enintään 70/100.

Esimerkiksi aikalailla pelin alussa puistossa on hummerilla vetäviä psykovankeja. Niiden surmaaminen on tuon ennätystökerön ampumissysteemin takia lähes mahdotonta. Ainoa tapa surmaamiseen on asettua puun taakse, jolloin vangit jäävät jumittamaan aivokuolleena puuhun. Tämän jälkeen pääsee todistamaan miten kuolemattomia ihmishahmot tässä pelissä on. Yhtä jannua saa ampua pistoolilla päähän noin 15 kertaa. Elävätkuolleet kuitenkin kaatuu jo yhdestä luodista. Onko logiikkaa? Ei ole. Tämän voisin vielä antaa anteeksi, vaikka jo tuohon mennessä peli on tökerö kuin mikä. Mutta sitten tulee se hauskin osuus. Kerran noita vankeja tappaessa olin jo 2 saanu hengiltä kun kello löi 19:00 ja tuli siihen liittyvä todella tärkeä demo (zombeilla onkin punaiset ledit silmissä!). Tämä aiheutti sen, että kaikki vangit heräsi uudestaan henkiin ja tappoivat minut, kun minulta oli jo ammukset lopussa (autoa karkuun juokseminen on juuri niin mahdollista kuin se onkin). Noh...tässäkin vielä huumorini riitti (ei todellakaa oikeasti riittänyt, mutta jatkoin peliä). Seuraavalla kerralla sainkin kaikki surmattua ja kuvittelin, että nyt niistä todellakin pääsee eroon, kun eihän pelastettavatkaan siviilit enää herää uudestaan henkiin ja olin noista psykoista saanut niiden tappamispisteetkin. Vaan kissan v***n viikset! Seuraavalla kerralla mokomat vähemmistön edustajat eivät vielä olleet paikalla, mutta kun sitä seuraavan kerran eksyin mokomaan puistoon ja saatin pelastettaviani, niin siellähän ne taas oli. Kyllä otti päähän! No ensiksi ne tietysti surmasi aivottomana palloilevan "pelastettavani", joka oli aivan aseeton noita vastaan ja tämän jälkeen aseettoman minut. Ei mitää tolkkua miten paljon voi kyrpiä, kun tuolta Al Fresca Plazasta ei noiden hampaattomien siviilien pois saaminen muutenkaan ole kovin helppoa. Nuo hemmetin hummerivankipsykot on pistäneet minut loadaamaan pelin niin monesti monen tunnin pelin jälkeen ettei huumori enää riitä.

Ja sitten vielä sekin kirous, että kun tulee yö niin valot sammuu koko kauppakeskuksesta. Sitten ei nää mitään. Voi jeesus. Ei se kyllä pelota yhtään sen enempää kuin valoisassakaan, mutta pimeänharmaanmössön katsominen on suoraan sanoen tympeää. Pelillisesti tuolla pimeydellä kun ei kuitenkaan tunnu olevan mitään vaikutusta.

Pelastettavien aivottomuus, vihamielisten ihmisten "kuolemattomuus", vihollisten uudelleen henkiin herääminen ja maailman tökeröin ampumissysteemi ovat yhdessä aivan anteeksiantamatonta 2006 vuonna julkaistussa pelissä. Liekkö tämä on tyypillistä kalan peleille, mutta NHL 07:n ja tämän perusteella tuntuu, että peli saa medialta hyvät pisteet kunhan siinä on kaunis grafiikka (ei kai se voi tällä koneella rumaa ollakaan) ja joku pieni uusi idis. Bugeja ja älyttömyyksiä peli saa kuitenkin sisältää armottomasti.

Että jos jollain on ylimääräinen Saint's Row, niin tästä lähtis Dead Rising välittömästi vaihdossa!
Evo...
 
Vastaus: Dead Rising

Tulipahan mokoma peli sitten hommattua. Ihan hauskalta tuntuu, ongelma vaan on ettei oikein tiedä mistä sitä aloittaisi. Aivan liikaa tekemistä jatkuvasti.
Ajattelin jos ensimmäisen pelikerran vaan tutustuisi paikkoihin ja kaikkeen mahdolliseen ja lahtaisi aivokuolleita. Alkaisi vasta sitten noita escortteja ja caseja käymään läpi kokeneemmalla äijällä. Vai onkos vinkkejä, että missä järjestyksessä noita kannattaisi tahkota? :)
Sitten vaatii kyllä totuttelua tuo marker joka osoittaa ko tehtävän suuntaa, jotenkin ei vaan pääse aina millään sinne minne pitäisi. Noh jospa tuon vielä saisi hanskaan.

Itsellä on HDTV vasta hankinnassa ja pelissä kyllä hämää nuo hävyttömän pienet tekstitykset 28" laajakuvalla. Kyllä niistä nyt jotenkin selvää saa, mutta harmillinen ja mielestäni tyhmä vika kuitenkin. Pelitestaus kunniaan. :(
 
Vastaus: Dead Rising

Decap sanoi:
Tulipahan mokoma peli sitten hommattua. Ihan hauskalta tuntuu, ongelma vaan on ettei oikein tiedä mistä sitä aloittaisi. Aivan liikaa tekemistä jatkuvasti.
Ajattelin jos ensimmäisen pelikerran vaan tutustuisi paikkoihin ja kaikkeen mahdolliseen ja lahtaisi aivokuolleita. Alkaisi vasta sitten noita escortteja ja caseja käymään läpi kokeneemmalla äijällä. Vai onkos vinkkejä, että missä järjestyksessä noita kannattaisi tahkota? :)
Sitten vaatii kyllä totuttelua tuo marker joka osoittaa ko tehtävän suuntaa, jotenkin ei vaan pääse aina millään sinne minne pitäisi. Noh jospa tuon vielä saisi hanskaan.

Itsellä on HDTV vasta hankinnassa ja pelissä kyllä hämää nuo hävyttömän pienet tekstitykset 28" laajakuvalla. Kyllä niistä nyt jotenkin selvää saa, mutta harmillinen ja mielestäni tyhmä vika kuitenkin. Pelitestaus kunniaan. :(
Ensimmäisellä kerralla kannattaa pääjuoni mennä läpi(niin minä tein;))
Ja sitten toisella kerralla mitä huvittaa.
 
Vastaus: Dead Rising

Mikä on pelin pääjuoni, Caset vai?
Niin piti kysyä vielä sitä, että kun noita ihmisiä pelastelee yms niin kaikki kuitenkin nollautuu kun alkaa alusta? Ts samat henkilöt pitää uusiksi escortata jne?
On niin kovin hajanainen kuva pelistä nyt näin parin tunnin pelaamisen jälkeen. Oikein mistään tahdo saada kiinni kun tekemistä piisaisi joka suunnassa, eikä oikein tiedä mitä kannattaisi tehdä. :eek:
 
Vastaus: Dead Rising

Noniin. Nyt palo sitte käämi lopullisesti. Ensin hakkasin Carliton toistamiseen ja sitten perään tulee joku kaupankassa tappamaan. Ei näin paskalla tähtäyssysteemillä voi mitään saada aikaan. Myyntiin menee......
 
Vastaus: Dead Rising

Dead Rising kokonaan läpi la-su yön sessiossa, huh huh! Olipas hauska kokemus, zombien lahtaaminen ei ole koskaan ollut näin hauskaa! Ei ollut mikään helppo peli, varsinkin pomotaistelut alkuvaiheessa ja tietysti helvetin typerä käyttöliittymä pelissä: YKSI tallennuspaikka ja tietysti helvetin tiukka aikataulu tehtävissä, jopa loppua myöten sivutehtäviä ei millään kerkeä tai koko vitun peli joutuu pelaa uudelleen!!! Anteeksiantamaton käyttöliittymä! Peli toistaa itteään, sivutehtävät (lähes) aina pelastetaan porukat jostain ja saatetaan heidät takaisin turvahuoneeseen, tehtävää hankaloittaa hahmojen typerä tekoäly, jää aina jumittaa zombiparveeseen. Loppujen lopuksi Ostoskeskus on tosiaan pieni paikka hillua :)

Decap sanoi:
Mikä on pelin pääjuoni, Caset vai?
Niin piti kysyä vielä sitä, että kun noita ihmisiä pelastelee yms niin kaikki kuitenkin nollautuu kun alkaa alusta? Ts samat henkilöt pitää uusiksi escortata jne?
On niin kovin hajanainen kuva pelistä nyt näin parin tunnin pelaamisen jälkeen. Oikein mistään tahdo saada kiinni kun tekemistä piisaisi joka suunnassa, eikä oikein tiedä mitä kannattaisi tehdä. :eek:
Case on pelin pääjuoni, sitä on pakko vetää jotta saat oikean loppudemon. Scoop on sivutehtävä, yleensä samoja tehtävii, pelastaa elonjääneitä kauppakeskuksessa, expaa saa. Scoopin vetäminen ei mitenkään vaikuta pelin päätarinaan.
Mikäli ymmärsin toisen kysymyksen oikein, kun kuolet tehtävän aikana ja vastaat "save stat and quit" toiminnon ruudulla, hahmon statsit säilyy ja aloitat pelin kokonaan alusta, vai?
 
Vastaus: Dead Rising

Veeksi sanoi:
Onko tämä peli oikeasti näin huono? Antaisin tälle pisteitä enintään 70/100.

....


Täysin samaa mieltä koko tuon vuodatuksen kanssa, paitsi että itse en antaisi edes 70 pojoa. Siis pitkästä aikaa peli jota voin todella sanoa vihaavani. Alku tuntui sikamaisen lupaavalta, senpä takia suoraansanottuna typerien hahmojen ja sietämättömien pomojen & surkean tähtäys/tallennus -systeemin pilaama peli olikin entistäkin kovempi kylmä suihku. Mikä helevatin järki on tehdä pelistä ainoastaan tuskastuttava??? Jos pelissä eteneminen toistuvasti tyssää raivostuttavaan pomo-matsiin tai jonkinsortin ääliömäiseen "psykoon" niin ei hyvää päivää. Luulin aikoinani että time splittersissä oli hankala ammuskella, no ei, se oli suoranaista lomaa tähän kömpelöön ja hitaaseen touhuun verrattuna.

Jätkä liikkuu kuin valas kuivalla maalla. Okei, kai se nopeammaksi muuttuu ja oppii jopa kierähtämään...jossain hamassa tulevaisuudessa kun leveleitä on tarpeeksi. Ikävä kyllä ei vaan kiinnosta yrittää edetä sinne asti koska kaheli äijä mad max ostoskärrynsä kanssa pistää pelin stoppiin koko ajan. Siis voi v***u! Eihän tuossa ehdi edes parannella terveyttä ja vetää patonkia turpaan kun koko ajan tulee lyijyä nahkaan :mad:

Ja ei, en suostu uskomaan että en vain osaa. Eipä ole ennen näin turhautuneeksi tarvinut pelin kanssa oloansa tuntea. Tässähän jopa kerrankin toivoo jotakin cheatteja että pääsisi edes pelin läpi (joita ei tietenkään tälläkertaa ole) Harmittaa tälläiset 70 euroo maksavat tuopin aluset. Läpipeluu ohjeita on tuijotettu, ainoana saalina info siitä että jossain lähteessä lymyää konepyssy, ja se lähde on... jossain. Käytä sitä , sillä pomot talttuu jne.

Täydellinen muistutus siitä miksen ole capcomin tuotteisat koskaan pitänyt. Piru että piti mennä tuhlaamaan rahat tähän.

(jep, kirjoitettu hiukan turhautuneessa mielentilassa)


Niin ja muuten, sanonko mä mihin se Otis saa tunkea sen "kännykkänsä"....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Rising

Muhaha Tämä peli voitti GameSpotin Best Action/advanture game osion!!!!!

On niitten mielestä parempi peli ku Twilight Princess, no ihan miten vaan.
 
Vastaus: Dead Rising

OmigauMee sanoi:
Johtuikohan matalista odotuksista kun peli tuntui näin hyvältä, toiseksi paras peli -Oblivionin jälkeen- mitä olen boxilla pelannut:eek:
Olin ylläolevien viestien perusteella valmistautunut jo pettymään ja puremaan kiekon kahtia, mutta mitä enemmän pelasin sitä paremmalta tuntui. Moottorisahat ja pidemmät teräaseet pilkkoivat psykotkin helpolla joten en tajua miten ne voi olla vaikeita, kanniskelee vain juomasekoituksiakin mukana niin ei Frank`kaan heitä henkeään niin helpolla.
Mutta joo, vähintään 8.5 ylöspäin antaisin tälle. Uudelleen peluu menossa nyt, tällä kertaa keskityn lähinnä selviytyjien etsiskelyyn, nyt on isomalla tasollakin helpompi saattaa niitä. :)

Ihmeen paljon monet foorumilaiset ovat tosiaan pelin parissa hampaitaan kiristelleet. Vaikka kontrollit todella osaavat olla välillä (ampuessa useasti) Capcommaisen huonot, niin en silti kyllä pidä peliä mitenkään erityisen vaikeana. Itse kuolin vain muutamia kertoja "läpipeluun" aikana. Suurin "virhe" monilla onkin, että yrittävät alkaa pelaamaan pääjuonta heti ensimmäisellä kerralla läpi. Ekat pelikerrat kannattaa käyttää ostoskeskuksen tutkimiseen, ihmisten pelastamiseen, joka auttaa huikeasti "sankarin" tason nostamisessa. Suuremmilla tasoilla reportterin tapattaminen käy mielestäni jo työstä. Lisäksi, jos "pomojen" (psykojen) ampuminen on niin vaikeaa, niin miksi ampua. Nehän kaatuvat lyömäaseilla (varsinkin katanalla/minimoottorisahalla) huomattavasti helpommin. Itse käytin/kikkailin ampumaaseilla lähinnä zombieita tappaessani ja ne jo liikkuvat sen verran verkkaisesti, että edes kankeat kontrollit eivät ole haitaksi.
Toivonkin, että pelistä mahdollisesti kiinnostuneet (nyt kun sitä vielä saa jo halvemmallakin) eivät ajattelisi, että peli on ihan susi, jota hyvinkin voisi luulla tämän viestiketjun perusteella.
Kaikista ongelmistaan huolimatta, peli on mielestäni vähintää 8,5:n arvoinen hyvät tuotantoarvot omaava viihteellinen zombienlahtauspeli. (Tais siinä joku juonikin olla...) :D
 
Vastaus: Dead Rising

Cactus80 sanoi:
Lisäksi, jos "pomojen" (psykojen) ampuminen on niin vaikeaa, niin miksi ampua. Nehän kaatuvat lyömäaseilla (varsinkin katanalla/minimoottorisahalla) huomattavasti helpommin.

Heh heh, kuten sanoinkin niin oma purkaukseni oli kirjoitettu sangen turhautuneessa mielentilassa. Oikeassa olet, lopulta päätin koittaa lekalla hernepyssyn sijaan ja sillähän herra "mad max-ostoskärry" putosi oikein näpsäkästi. :D

Ehkä tästä nyt vielä peli löytyy...
 
Vastaus: Dead Rising

Eilen meni ensimmäisen kerran läpi. Arvosanalla B ja leveleitä ehti kertyä 16. Ensimmäinen pelikerta tulikin vain keskityttyä pelialueeseen tutustumiseen yms. Nyt olisi tarkoitus tahkota uusiksi peli läpi, ja jos sitä A loppua lähtisi metsästämään eli caset hakusessa.
Kuinka tiukat aikarajat noissa Caseissa on, ts ehtiikö siinä sivussa myös siviilejä hieman pelastelemaan? (Vaikka näillä ei kait ole juuri vaikutusta arvosanaan jos sitä A:ta metsästää?)
Yksi mikä ihmetytti oli noiden psykojen puuttuminen, eli niillä kaikilla on ilmeisesti jotkut tietyt ajat vain jonka puitteissa ne riehuvat siellä omalla alueellaan? Ts silloin kun ilmoittelevat niistä radiolla oletan.
Psykoista tuli tapettua vaan nuo sniputtelijat ja vangit. (koko alkupää pelistä meni sekoiluksi kun vanhalla töllöllä saanut viesteistä selvää)
Sitä yhtä hihhulia elokuvateatterissa tuli ja kerran koitettua mutta sitä hengiltä saanut, ehtinyt ampua saati sitten lyödä kun se leikkeli kappaleiksi. Toista kertaa sitten jaksanut edes yrittää.

Tuossa hieman häiritsee se että nuo esineet hajoavat kovin äkkiä. Olisihan noissa bosseissa yms hyvä käyttää katanoita/smg:tä/haulikkoa jne tehokkaita aseita, muttakun ei niitä jaksaisi hakea toiselta puolelta ostaria kun puolet ehtii jo hajota matkalla takaisin.

Sekä yhtenä kysymyksenä vielä, että mistä noita avaimia saa joilla saa ovia auki? Sekä nuo parit verkkoaidat ärsyttävät kun joutuu aina kiertämään kauhean reitin. Oletan että caset tai psykot selvittämällä näitäkin saisi auki?
 
Ylös Bottom