Vastaus: Dead Space 2 [X360]
"Hiipimisellä" tässä tarkoitin tavallaan sitä, että örkkejä voisi jotenkin välttää tai jopa käyttää hiiviskelyä strategisesti hyödyksi. Mutta joo, luin ehkä osan viesteistä vähän huonosti muutenkin ja meni sekavaksi/ristiriitaiseksi oma message..
Mulla meni molemmissa DS-peleissä se noin 20h ja juurikin siksi, että sitä tuppaa menemään hitaasti ja ikään kuin heittäytymään siihen kauhutunnelmaan. On totta, ettei se hiljaa meneminen varsinaisesti "hyödytä", mutta run&gun tuntuu vähän väärältä tavalta pelata tätä peliä (itselle).
Kai se on perustaltaan (vaikka DS semi-shooter onkin) sama idea kuin aikoinaan jossain Resident Evilissä, eli hiljaa edetään yms ja sitten paniikissa action päälle kun koira rymähtää yhtäkkiä ikkunan läpi (tiedät että pian tapahtuu, mutta et tiedä aivan tarkkaan mitä ja milloin.. Ja ehkä mistä).. Musiikissa vastaava olisi joku Pixies tai Nirvana, eli "quiet - loud -quiet"..
"Hiipimisellä" tässä tarkoitin tavallaan sitä, että örkkejä voisi jotenkin välttää tai jopa käyttää hiiviskelyä strategisesti hyödyksi. Mutta joo, luin ehkä osan viesteistä vähän huonosti muutenkin ja meni sekavaksi/ristiriitaiseksi oma message..
Mulla meni molemmissa DS-peleissä se noin 20h ja juurikin siksi, että sitä tuppaa menemään hitaasti ja ikään kuin heittäytymään siihen kauhutunnelmaan. On totta, ettei se hiljaa meneminen varsinaisesti "hyödytä", mutta run&gun tuntuu vähän väärältä tavalta pelata tätä peliä (itselle).
Kai se on perustaltaan (vaikka DS semi-shooter onkin) sama idea kuin aikoinaan jossain Resident Evilissä, eli hiljaa edetään yms ja sitten paniikissa action päälle kun koira rymähtää yhtäkkiä ikkunan läpi (tiedät että pian tapahtuu, mutta et tiedä aivan tarkkaan mitä ja milloin.. Ja ehkä mistä).. Musiikissa vastaava olisi joku Pixies tai Nirvana, eli "quiet - loud -quiet"..