Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Space 2

Vastaus: Dead Space 2 [PS3]

Voiko noita necroja joilla kasvaa noi päät, jalat ja kädet takas ees tappaa mitenkään?
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3]

Mainitut örvelöt muuten VÄHÄN ärsyttäviä. :mad: Yksinpelikokemuksesta ei jäänyt hirveesti valittamista, mutta ne otti pattiin. Kun peli ei muutenkaan ole aivan helpoimmasta päästä vaikeimmalla niin sitten nämä yhdet apinat vielä respaa koko ajan, ja tulee päälle kuin yleinen syyttäjä. Aiheutti toki sellasta hauskaa paniikinsekaista tunnelmaa mutta mun mielestä aivan yhtä ärsyttävä piirre pelissä kuin CODien loppumattomat vihut tietyissä kohdissa...
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3]

Ubermorph nimeltään.

Minusta tämä oli jatko-osan yksi parhaimmista uutukaisista. Pitää näissä peleissä aina jokin vanaha kunnon Nemesis olla :D. Kolmososaa voisi odottaa kuin kuuta nousevaa, mutta coop pelaamisen kanssa olen hieman skeptinen tämän suhteen. Valtikka on saatu RE-sarjalta, mutta kauanko se pysyy Dead Spacella, jää nähtäväksi.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3]

Juu ykkösosassa tuo raajansa takaisinkasvattava olentohan piti listiä jollain erityistavalla. Tai siinähän niitä tuli kaksi.
Ensimmäinen piti
jäädyttää
ja toinen piti
polttaa rakettimoottorilla

Tätä kakkosta olen aloitellut ja 2½h aikana ehdin pelata ch.5:seen asti. Myönnetään, että on tämäkin kyllä pelottavaa settiä. Näin nyt ensikertaa tätä peliä pelanneena sanon, että kaikki muu pelissä on hyvää, mutta kun noita kontrolleja on sitten tarvinnu mennä muokkaamaan. Ei hyvä. Juuri ennen tätä olen tuon ykkösen pelannut läpi ja tässä aina kun loppuu kudit ja oliot pukkaa päälle, niin löydän itseni kuolleena aina samasta syystä: Painan X:ää (PS3) ja huudan, että MIKSEI TÄMÄ LATAA. :D
Eihän tuo ole ainoa muutos, mutta kun kontrollit olivat täysin toimivat ykkösessä, niin olisihan ne voinut jättää ennalleen. Muuten, niinkuin sanoin, peli on ihan nannaa ja kyllä noihin kontrolleihin varmastikin tottuu tässä lähiaikoina.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3]

Jännä juttu, että levyke version pelitallennus ei toimi store version kanssa. Silti Händ Kannoni ja Zealot mode ovat suorilta auki. Ilmeisesti peli synkkaa pelaajan trophy-listasta valikot ja esineet auki, joka tässä tapauksessa näyttää Platinaa.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3]

Kellään vinkkejä bugeihin?

Omistuksessa digitaalinen versio Playstation Plussasta saatuna. Liian monessa kohtaa vihollisten toinen aalto kuuluu, mutta ei näy. Tämän myötä ovet eivät aukene, enkä pääse etenemään kuin noin 5 min odotuksen jälkeen. Mitään korjausta tähän? Alkaa hajottamaan... Googlella sain kyllä tietoa bugista, mutta ei mitään maatamullistavaa apua ongelmaan.
 
Dead Space 2 [PS3]

Kannattaako tämä peli hankkia? Millainen online peli on?
Molempiin kysymyksiin löydät vastauksen lukemalla ketjua. Muut ovat nähneet jo vaivaa kirjoittamalla viestejä, tee nyt oma osasi ja lue niitä muiden kirjoituksia. :)
 
Ylös Bottom