Vastaus: Dead Space [X360]
Ded Spasen vasta viimeaikoina pelattuani -- kuulin kakkososan julkistamisesta -- voin heittää omat muroni kulhoon vaikeustasosta.
Impossible on se vaikein taso, joka avautuu vasta ekan läpipeluukerran jälkeen. Tällä tokalla runilla joutuu kuitenkin alottamaan nollista, mikäli vaihtaa vaikeustasoa kakkosrunille. Pettymys.
Itse en ainakaan intoutunut uuteen läpipeluuseen, eli suosittelen vetämään kerran ja "kunnolla".
Vaikeustaso nousee juuri pelkäämälläsi tavalla, eli viholliset kestävät enemmän hittiä, lyövät kovempaa. Niitä kuitenkin tulee se sama määrä, samoja lajeja ja samoista paikoista. Ei mitään sen fiksumpaa, vaan juuri tuo perusvaikeutus.
Pateja jaellaan myös samoista paikoista ja saman verran. Toki yhden normislicerin niputtaminen vie Kim Possible -tasolla sen 8 kutia + ohivedot normaalin 3:n sijaan, joten ammuksista tulee pulaa -- luonnollisesti.
Sanoisinpa niin, että mediumilla pelatessasi tulee inventory loppupuolella täyteen ja panoksista ei tule pulaa. Sitä vastoin muutaman kerran saattaa tulla semmoinen paikka, missä jannua tuppaa joka suunnasta, eikä RESSA5 -ohjaus ole se kaikkein näppärin --> kuolo korjaa. Vähän sellaisia ärsyttäviä kuolemia siis, missä pitäisi pyöriä 360° ampujen pääosumia kuin MW2:ssa konsanaan. Tähän ohjaus ei tietenkään taivu.
Lisäksi pari "no mitäs viddua tässä pitää tehdä" -kuolemaa, mutta tämähän on ihan standardikamaa.
***
Pelissähän on muistaakseni 13 chapteria.
Pelaa Mediumilla, jolloin dismemberaus toimii kivasti ja kovat tykit ovat oikeasti kovia. Äänet päälle, valot pois.
Millainen hard on? Onko se fiksusti vaikeutettu, vai onko viholliset tyypillisesti kestämisen lisäksi nopeampia ja lyövät ilkeämmin?
Ded Spasen vasta viimeaikoina pelattuani -- kuulin kakkososan julkistamisesta -- voin heittää omat muroni kulhoon vaikeustasosta.
Impossible on se vaikein taso, joka avautuu vasta ekan läpipeluukerran jälkeen. Tällä tokalla runilla joutuu kuitenkin alottamaan nollista, mikäli vaihtaa vaikeustasoa kakkosrunille. Pettymys.
Itse en ainakaan intoutunut uuteen läpipeluuseen, eli suosittelen vetämään kerran ja "kunnolla".
Vaikeustaso nousee juuri pelkäämälläsi tavalla, eli viholliset kestävät enemmän hittiä, lyövät kovempaa. Niitä kuitenkin tulee se sama määrä, samoja lajeja ja samoista paikoista. Ei mitään sen fiksumpaa, vaan juuri tuo perusvaikeutus.
Pateja jaellaan myös samoista paikoista ja saman verran. Toki yhden normislicerin niputtaminen vie Kim Possible -tasolla sen 8 kutia + ohivedot normaalin 3:n sijaan, joten ammuksista tulee pulaa -- luonnollisesti.
Sanoisinpa niin, että mediumilla pelatessasi tulee inventory loppupuolella täyteen ja panoksista ei tule pulaa. Sitä vastoin muutaman kerran saattaa tulla semmoinen paikka, missä jannua tuppaa joka suunnasta, eikä RESSA5 -ohjaus ole se kaikkein näppärin --> kuolo korjaa. Vähän sellaisia ärsyttäviä kuolemia siis, missä pitäisi pyöriä 360° ampujen pääosumia kuin MW2:ssa konsanaan. Tähän ohjaus ei tietenkään taivu.
Lisäksi pari "no mitäs viddua tässä pitää tehdä" -kuolemaa, mutta tämähän on ihan standardikamaa.
***
Olet tällöin varmaan 2 chapterin lopussa tai kolmosen alussa. Ykköspätkä nyt olikin tutorial, joten kyllä se toiminta kiihtyy pidemmälle mennessä.Hylian sanoi:Ehtinyt pelata semmoisen tunnin.
Pelissähän on muistaakseni 13 chapteria.
Pelaa Mediumilla, jolloin dismemberaus toimii kivasti ja kovat tykit ovat oikeasti kovia. Äänet päälle, valot pois.