Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deadly Premonition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja draev
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Kontrollit on kyllä kaameat, mutta ei pelissä tarvitse tehdä muuta kuin tähdätä ja ampua, toisin kuin vaikkapa Alone in the Darkissa.

Infinite. Onions.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Mutta voittaa silti keposesti resident evilien vastaavat. :D

Minusta ei. Kyllä tähänkin tottuu, mutta tasaisesti itselleni on tullut tilanteita jossa kameran vuoksi on lähtenyt nirri. Enemmän kuin monissa muissa peleissä joissa on paska kamera. Ei yksinkertaisesti näe mitä tapahtuu sen jälkeen jos joku mölli pääsee iholle ja kaataa maahan - ruudulla on mustaa tai muita sävyjä kun kamera on jossain kiinni, eikä ole mitään havaintoa mihin suuntaan nenä osoittaa jos koittaisi juosta tilanteesta karkuun.

Peliltä ei suoranaisesti kannata odottaa mitään mahdottoman suuria linjoja Twin Peaksin suuntaan. Se on aina vähän harhaanjohtavaa jos leffoja sun muuta mainostetaan Twin Peaksilla. Ei sillä että TP olisi mitään jumaluuden enteilyä vaikka parhaimpiin näkemiini sarjoihin lukeutuukin, mutta lähestulkoot itse on saanut aina pettyä jos jotakin promotaan TP:llä.

Paitsi ehkä Carnivaleen, mutta sekin on yhteneväisistä outoiluistaan huolimatta täysin erihenkinen sarja.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Läpipelanneille sellainen kysymys että voiko peliä jatkaa keräilykorttien toivossa juonen läpäisyn jälkeen ja/tai säilyvätkö kortit kun aloittaa uuden läpipeluun?

Kyllä tästä varmaan täytyy se 1000/1000 rapsutella.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Läpipelanneille sellainen kysymys että voiko peliä jatkaa keräilykorttien toivossa juonen läpäisyn jälkeen ja/tai säilyvätkö kortit kun aloittaa uuden läpipeluun?

Kyllä voi, jälkinäytöksen aikana. Kortit eivät säily uutta peliä aloittaessa.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

"Toiminta"kohtaukset ovat ainakin n. 5-6 tunnin jälkeen niin leppoisia ja harvakseltaan että sunkaltainen veteraani vetää ne läpi vaikka silmät ummessa.
Millä vaikeusasteella? Normaalilla ajattelin aloittaa mutta onko se noin helppo?

Itse en ole vielä ehtinyt tätä aloittaa vaikka onhan tuo Euroopan julkaisusta asti tuolla hyllyssä ollut. Mutta pian.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Normaalilla pelailin juu. Taisin kuolla n. 10 kertaa koko sen ~20 tunnin aikana mitä tuossa läpimenossa kesti, ja niistäkin suurin osa pomotappeluissa tai QTE:issä. Varmaan kannattaa aloittaa Hardilla suoraan.

Edit. Taitaa muuten jäädä se 1000/1000 pelaamatta, normaali läpimeno ei nimittäin aukaissut easy-läpimenon achia. Kaksi kertaa menis vielä, mutta kolme...
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

@Raipe1 Danke

Juu pitää olla aika kova fani että tämän kolmesti pelaa läpi.

Tuo Swery vieraili Giantbombilla pari viikkoa sitten. Oli harvinaisen symppis äijä. Linkura kiinnostuneille
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Voisin myös tapella helpoimman tason puolesta; harva niistä taisteluosuuksista nauttii, vaikka olisikin sitä haastetta. Tarina on se juttu tässä pelissä.

Also, RE5:n kontrolleissa ei ollut mitään vikaa.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Tuo Swery vieraili Giantbombilla pari viikkoa sitten. Oli harvinaisen symppis äijä. Linkura kiinnostuneille

Swery vaikuttaa todella mahtavalta tyypiltä, arvostan.

Haastattelussa jatko-osaakaan ei poissuljettu. Olisi kuitenkin mielenkiintoista nähdä joku uusi samankaltainen projekti samoilta tekijöiltä. Sen voisikin jo sitten heti ennakkotilata.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Kuukauden paussi ollut tästäkin, mutta jotain mietteitä.

Ne ketkä pelin vaivautuu ostamaan, valtaosa kyllä kaikkoaa prologuen takia. Aivan käsittämätön ratkaisu vetää eka, ja tärkein osa täyteen pelin heikointa antia eli toimintaa. Noh se siitä.

Pelissä on jotain mielenkiintoista, vaikken ikinä olisi uskonutkaan. Jotain aivan helvetin pimeetä ja mysteeristä kaikessa naurettavuudessaan. Autolla ajelu on melko, öh hauskan näköistä, tosin nuo "kilpailut" on aika turhia.

Jotain ~10 keriskorttia on jo tallella, ja kivat guidet noihin löytyy ja guesteihinkin, mistä niitä saa. Vaikeusachit ei tosiaan stackkaa, joten veikkaan mun pelaamisen jäävän tähän easy-playthroughiin. :) Tai jospa noita aseita saisi sen verran, että helppaisi pelaaminen vaikealla? Tiedä sitten kuinka vaikeaksi menee.

Voi olla, että pikkuinen totuttelu pelin pariin on L.A. Noiren jälkeen.. :D
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Joopajoo, siinä on jo helvetisti annettu anteeksi, että tälläistä peliä viitsii pelata. Muttei näitä bugeja jaksa, ei sitten millään. Yhteen kohtaan jumittui, eikä pääse yli, ei millään. Aina sama juttu. Saatana mitä paskaa. Tuskin on niin hirvittävän CRYSIS koko peli, että kuormittaa liikaa Xboxin rautaa, hymiö.

Lumbermill: Laitat valot päälle, vastaat puhelimeen, katsot oviaukosta, Raincoat gaykiller hyökkää, piiloudut, viimeiseen kirveeniskuun jäätyy AINA!!!1111

Pelissä oli jotain, todennäköisesti vain sen paskan ulkonäön, heikon viimeistelyn, ja ties minkä ansiosta joka loi tunnelman. Musiikit raivostuttavia, henkilöiden eleet karmeita jnejne.

Toimintaa on aivan liikaa, kuten kirjoitin kauhupelit-ketjuun. Sekin voisi jopa mennä, mutta vihollisten sama määkiminen "dont kill me, dont want to die"- paska eunukin äänellä aiheuttaa parhaimmallekin fanille mielettömät facepalmit.

MAP oli aivan katastrofaalinen. Ei näitä(KÄÄN) enää, kiitos. Kaamea peli overall. Välttäkää.
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Hankin tämän Games on Demandin kautta ristiriitaisin tuntein ja peli tuli vihdoin läpäistyä(easylla) ristiriitaisin tuntein. :)

Tarina on aivan mainio ja kaupungin henkilöiden läpät nostaa tunnelmaa kaikessa sekopäisyydessään. Peloittavan hyvin kontrolleihinkin tottui, muttei kyllä ankeisiin ääniin niin vihollisten kuin autojen. Emäntä kysyi, että mopollako se FBI-agentti ajelee kun poliisiautolla kruisailin pitkin pääraittia. :D

Pitänee keräillä kortit poies ja pitää miettimistauko, josko vetäisisi vielä normaalilla läpi....ja hardilla.

Suosittelen lämpimästi ja varauksella kaikille hyvän tarinan ystäville!
 
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Tämän varmaan voisi muuttaa nyt Multi-ketjuksi, kun peli ilmestyi viime perjantaina myös täällä Euroopassa PS3:lle?

Loistava peli on vieläkin parempi Director's Cutin myötä. Ensimmäisenä huomaa päivitetyn ulkoasun, joka ei tosin vieläkään ole samalla tasolla muiden saman sukupolven pelien kanssa. Pari tuntia olen nyt pelannut DC:tä ja muutama kohta on lisätty tarinaan. Ohjaus on Xboxin versiota parempi, hahmo liikkuu nyt MGS-tyylisesti sinne suuntaan mihin tattia painaa. Ampuessaan agentti Morgan jäätyy yhä paikalleen. Pelistä on tiputettu pois vaikeustasot ja jäljelle on jätetty tuntuman perusteella easy, jolloin peli keskittyy enemmän tarinaan. Jos ei aiemmin uskaltanut koittaa peliä, nyt on tarjolla helpommin lähestyttävä versio.
 
Vastaus: Deadly Premonition

Amerikan matkoilta tuli aikoinaan boxille ostettua ja nyt hyllyssä odottaa PS3:n Directors Cut.

Kauan tätä euro julkaisua pleikkarille odotettiinkin. Täytyy lyödä tulille heti kun enemmän aikaa syventyä. :)
 
Vastaus: Deadly Premonition

Sovittiin tuossa juuri podcast-porukan kanssa, että Deadly Premonition on meidän LTTP-peli 21.5. esitettävässä jaksossa, joka nauhoitetaan perjantaina 17.5. Xbox-pelaajillehan tämä on jo melkein retroa, mutta PS3-porukalle jaksosta tulee spoilercast. Vähän niin kuin kaksi jaksoa yhdellä kertaa!
 
Vastaus: Deadly Premonition (podcastissa 21.5.2013)

Huhun mukaan myös ainakin yksi boksittelija korkkaa tämän panttaamansa helmen. Saadaan näin myös hieman vertailua, jossa selviää kannattaako boksittelijoiden ostaa PS3-versio tästä kulttihelmestä.
 
Vastaus: Deadly Premonition (podcastissa 21.5.2013)

Peli on ainakin teknisesti kaameassa kunnossa. Nostettu resoluutio ei paljon lohduta, kun ruudunpäivitys pyörii 20:n tuntumassa. Lisäksi erinäiset jumitukset, äänen särähtelyt ja kaiut häiritsevät pelikokemusta. Toivottavasti näihin ongelmiin on tulossa jonkinlaista päivitystä.
 
Ylös Bottom