Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding 2: On The Beach

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Olihan matka, mutta nyt on paketit viety perille ja melkein jopa kolhuitta, eli siis peli meni läpi. Ensimmäisestä osasta on otettu kaikki mikä toimi ja hiottu toimivampi kokonaisuus. Loistava ja todella koukuttava pelihän tämä, tiet ja raiteet tottakai tuli rakennettua, yritin myös loput alueetkin viiteen tähteen saada ennen tarinan päätöstä, mutta pari paikkaa olikin semmoisia mitä ei vaan saanut laitettua. Täytyy katsoa jos nuo vielä jaksaisi tässä tahkoa niin 100t peliajankin saisi samalla täyteen, mutta käy kyllä usein niin pelien kanssa että ei enää tarinan koettua tule palattua pelin pariin.

Tarina on selvästi rytmitetty paremmin, ja siinä missä ensimmäisessä osassa olin monesti hukassa mitä pelissä oikeasti tapahtuu, tässä osasi itsekin päätellä asiat, ehkä jopa yllättävänkin selkästi tajusi tietyt juonenkäänteet jo hyvissä ajoin. Charlien henkilöllisyys ja se että pressa onkin paha olivat selvästi tarkoituksellakin ilmiselviä, mutta olihan se kohtaus käsittämättömän huikea kun Charlie teki sisääntulonsa. Tomorrowsta myös heti arvasi kuka on kyseessä, odotin kyllä loppupelin että Kojima heittääkin tähän vielä lisäkierroksia, mutta sitä ei tapahtunut.
Hienoin kohtaus oli ehkä se kun selvisi miten huonolla tolalla Samin mielenterveys oli, Loun passiiviisuus häiritsi pelin ajan, verrattuna ensimmäiseen osaan tuntui että hän ei ole edes mukana ja sitten kun Dollman vei ison spotin reissuilla, tämä paljastus selitti niin paljon.
Toki pelissä näkyy jatkuvasti sitä Kojiman hulluutta ja varsinkin lopussa vedetään tottakai todella överiksi, ensimmäisen osan tervapaini kalpenee kitarakamppailulle, ehkä järjettömin asia mitä olen pelissä nähnyt.

10/10 Ei peli täydellinen ole, mutta teoksena tämä vain on niin huikea.

Itel hieman sama ongelma, ellei sit ole joku peli jossa se endgame on se juttu. Sen takia yleensä peleissä säästänkin sen tarinan monesti ihan viimeiseksi tai niin pitkälle kun mahollista ja teen kaikkea muuta ennen sitä.

Itel hieman sama ongelma, ellei sit ole joku peli jossa se endgame on se juttu. Sen takia yleensä peleissä säästänkin sen tarinan monesti ihan viimeiseksi tai niin pitkälle kun mahollista ja teen kaikkea muuta ennen sitä.
Joo teen samaa, yleensä peli lopahtaa tekstien jälkeen, mut tässä annetaan ymmärtää et jotain siel jää vielä selvittämättä joten plattarii varten on pakko jatkaa, tein ne kaikki innolla vaikka peli läpi oliki! Nythän pelaan DS1 directorssii heti perään koska on vaan niin koukuttava sarja. Tietty hulluushan tässä alkaa jo olee :D

Joo teen samaa, yleensä peli lopahtaa tekstien jälkeen, mut tässä annetaan ymmärtää et jotain siel jää vielä selvittämättä joten plattarii varten on pakko jatkaa, tein ne kaikki innolla vaikka peli läpi oliki! Nythän pelaan DS1 directorssii heti perään koska on vaan niin koukuttava sarja. Tietty hulluushan tässä alkaa jo olee :D

Mulla olis platina tekemättä ykkösessä, jäi varmaa tekemättä juuri sen takia kun tarina tuli läpäistyy ja sit lässähti. Nyt ku kerta ollaa death stranding lumoissa niin olis hyvä sauma jatkaa ykköstä heti ku joskus saa tämän pakettiin, mut ehkä menee jo hullutteluks. :D

Laitoin omia statseja kun tuolla ylempänäki oli. En tiiä onko mikään spoiler mut laitetaan sen alle.

Äijäl on kyl mieletön määrä tykkäyksiä! o_O Mulla tulee pian vasta 500k täyteen, kyllä toiset 500k vielä pitää saada, pakkohan sitä nyt miljuuna on oltava. Onks noihin tykkäyksiin jotain erityistä kikkaa? (joo kyllä olen jäänyt tykkäys social media dopamiini koukkuun). Olen rakentanut teitä ja vaikka mitä tilperhöörejä mut jotkut saa aivan jäätäviä määriä tykkäyksiä jo melko alussa peliä. Vai onko ihan vaan tuuripeliä/miten hyvään paikkaan nyt olet sattunut rakentaa jotain tosi tärkeetä?

Tietyt muut pelistudiot: *miettii kuumeisen tieteellisesti kuinka maksimoidaan pelaajien aivojen tiettyjen hormonien eritys eri tyylisillä palkintojärjestelmillä ja välkkyvillä valoilla ym. psykologisilla kikoilla, jotta saadaan pelaaja koukuttumaan jatkuvaan dopamiinihelvettiin ja mahdollisesti maksamaan mikrotransaktioilla lompakkonsa tyhjäksi*

Kojima:
"Kerää vitusti tykkäyksiä"
"Ai miks? Mitä niistä saa palkinnoksi?"
"No et vittu mitään, ehkä hyvän mielen"
"Ok. Pakko saada tykkäyksiä"

Äijäl on kyl mieletön määrä tykkäyksiä! o_O Mulla tulee pian vasta 500k täyteen, kyllä toiset 500k vielä pitää saada, pakkohan sitä nyt miljuuna on oltava. Onks noihin tykkäyksiin jotain erityistä kikkaa? (joo kyllä olen jäänyt tykkäys social media dopamiini koukkuun). Olen rakentanut teitä ja vaikka mitä tilperhöörejä mut jotkut saa aivan jäätäviä määriä tykkäyksiä jo melko alussa peliä. Vai onko ihan vaan tuuripeliä/miten hyvään paikkaan nyt olet sattunut rakentaa jotain tosi tärkeetä?
Siis en ole miettiny kokoasiaa, enkä tehnyt yhtäkään asiaa mikä edesauttas sitä, en ns saa oikee mitää siitä, toki olen kattonu välillä et onko jengi pitäny "tuosta, entä tuosta" oon vaa nauttinu pelistä, rakentanu kaikkee myös hauskoja juttuja koska huumoria ei saa unohtaa! En siis osaa sanoa mistä toi joku 1,3milj tykkäystä on tullu..

Ylös Bottom