Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli arvostelu JYTKY! Huonoin arvosana on 0.9/10 LevelUpilta ja sekin on typo, pitäisi olla 9/10.Puoltuntia. Yks arvostelu jo linjoilla.
Saako kysyä mitä pidit ensimmäisestä osasta?Nyt kun embargo on ohi, niin voin itsekin hehkuttaa. En ole Kojiman suurimpia faneja, mutta tämä kolahti täysillä viiden tähden edestä. Aivan upea kokemus ja helposti parasta, mitä herra on tuottanut tähän mennessä.
Sanoisin, ettei kannata olla huolissaan tästä. Pääpaino on edelleen toimituksissa, ja tehtäviä voi lähestyä lähes aina haluamallaan tavalla, eikä ajoneuvon hommaaminen ole läheskään aina pakollista (joskus toki etäisyyttä tai tavaraa on niin pirusti, että on käytännössä pakko hankkia kulkupeli).Hmm arvostelut on kyllä kovat. Siitä en tiedä mitä olen mieltä että ensimmäisen osan rauhallinen pelattavuus on muutettu enemmän tapahtuma rikkaaksi. Ei ole enään pelkkää pakettien kuljettelua vaan myös tukikohtiin hiipimistä ja toimintaa. Toisaalta ensimmäinen osa oli parhaimmillaan kun sulla oli enemmän leluja millä kulkea ja varmasti monipuolistunut tehtävä variaatio ei ole pahasta. Mutta tavoittaako se enää sitä tunnelmaa kuin mestarillinen edeltäjä. Kyllähän tämä varmaan on nyt pakko ostaa. Tullut tässä Zelda pelejä hakattua Switch 2 julkaisusta asti niin olis jotian vaihtelua.
Annoin aikanaan neljä tähteä, joka oli ehkä lähempänä kolmosta. Isoin ongelma itsellä on ollut vuosia Kojiman tyyli rytmittää pelit surkeasti. Liikaa dialogia pelattavuuteen nähden. Nyt ei ole sitä ongelmaa. Stranding 2 on loistava yhdistelmä tarinaa ja peliä, jossa pelattavuus kertoo kaiken oleellisen.Saako kysyä mitä pidit ensimmäisestä osasta?
Tälle vahva allekirjoitus. Oli mahtavaa huomata, että peli jopa kannustaa tutkimaan eri reittejä ja tapoja. Ei ole väliä miten hommaa lähestyy, tärkeintä on saada paketti perille.Vaihtelu ei päde siis ainoastaan toiminnallisempiin tehtäviin. Ja mistä itse tykkäsin todella paljon on se, että ei ole mitään oikeaa tai väärää tapaa lähestyä asioita, vaan DS2 tarjoaa pelaajalle todella monipuoliset työkalut selviämiseen.
Sanoisin, ettei kannata olla huolissaan tästä. Pääpaino on edelleen toimituksissa, ja tehtäviä voi lähestyä lähes aina haluamallaan tavalla, eikä ajoneuvon hommaaminen ole läheskään aina pakollista (joskus toki etäisyyttä tai tavaraa on niin pirusti, että on käytännössä pakko hankkia kulkupeli).
Vaihtelu ei päde siis ainoastaan toiminnallisempiin tehtäviin. Ja mistä itse tykkäsin todella paljon on se, että ei ole mitään oikeaa tai väärää tapaa lähestyä asioita, vaan DS2 tarjoaa pelaajalle todella monipuoliset työkalut selviämiseen.
Mahtavaa! Pidin ensimmäisestä osasta (ja directors cutista) joten eiköhän tämänkin uskalla nyt laittaa tilaukseen! Kiitos vastauksesta!Annoin aikanaan neljä tähteä, joka oli ehkä lähempänä kolmosta. Isoin ongelma itsellä on ollut vuosia Kojiman tyyli rytmittää pelit surkeasti. Liikaa dialogia pelattavuuteen nähden. Nyt ei ole sitä ongelmaa. Stranding 2 on loistava yhdistelmä tarinaa ja peliä, jossa pelattavuus kertoo kaiken oleellisen.
On ja mua kiinnostaisi, että onko tuota jotenkin laajennettu tai jotakin, mutta en uskalla enää Googletella mitään tästä kun torstaina pääsee pelaamaanOnko tässä vielä se yhteisöllisyys online juttu nukana että rakennetaan yhdessä. Jos on niin silloin pelin elämän alkupäässä saa ehdottomasti parhaan kokemuksen kun peli ei ole vielä täynnä muiden rakenteita.
Oli täysin eri kokemus ensimmäisen osan ilmestyessä kuin nyt jos menee pelaamaan koska siellä on niin paljon rakennuksia.
Toisaalta voihan ne muiden rakennukset sulkea kokonaan pois mutta silloin mielestäni menettää yhden pelin tärkeimmistä osa-alueista.
No 6h jäljellä ja sit ajattelin ottaa pienet tyypit puoliltaöin.
Täysin samat mietteet itselläkin. Arvosteluiden perusteella tässä on kuitenkin edelleen pääpointti pakettien kuljettamisella. Mikä on toki on ideana koko pelissä, mutta ei itselle kuitenkaan se mielenkiintoisin pelimekaniikka.Jaahas, arvostelut selvästi lupaavat hyvää. Ainakin tykkääjilleNiin paljon kuin halusinkin ykkösestä tykätä niin ei se vaan lopulta ollut mulle. Useamman kerran sille annoin mahdollisuuden. Tunnelma ja tarina olivat ihan huippua, mutta se pelattavuus vaan jotenkin ei iskenyt muhun riittävästi. Pikemminkin koin sen ehkä liian raskaaksi tai mikä nyt oikea sana olisikaan.
Kyllähän tämä taas tosiaan näyttää oikein lupaavalta, mutta kun se pelattavuus on kait pohjimmiltaan kuitenkin sitä samaa hiukan lisämausteilla ja monipuolisuudella niin ei ehkä uskalla ihan täydellä hinnalla lähteä ostamaan. Kokeiltua tulee varmasti ennen pitkää.
Itse olen suuri Death Stranding-fani mutta se mikä tässä jatko-osassa on hyvää on se, että nyt valtaosan luulisi ainakin tietävän, mitä on tulossa, eikä tule samanlaista ilmiötä kuin alkuperäisen loputtomien "hekoheko kävelysimulaattori, postinkantaja kjeh kjeh paskaa" -meemeilyn kanssa. Musta tuntuu, että silloin osa porukasta oikeasti luuli, että tulossa on joku MGS6 tai jotain.Täysin samat mietteet itselläkin. Arvosteluiden perusteella tässä on kuitenkin edelleen pääpointti pakettien kuljettamisella. Mikä on toki on ideana koko pelissä, mutta ei itselle kuitenkaan se mielenkiintoisin pelimekaniikka.
Alesta sitten ehkä joskus.
Joo monelle varmaan kävi noin. Saattoi itsellekin tulla se jonkinlaisena yllätyksenä, vaikkakin peliä pelatessa nopeasti kävi ilmi mistä oli kyse.Itse olen suuri Death Stranding-fani mutta se mikä tässä jatko-osassa on hyvää on se, että nyt valtaosan luulisi ainakin tietävän, mitä on tulossa, eikä tule samanlaista ilmiötä kuin alkuperäisen loputtomien "hekoheko kävelysimulaattori, postinkantaja kjeh kjeh paskaa" -meemeilyn kanssa. Musta tuntuu, että silloin osa porukasta oikeasti luuli, että tulossa on joku MGS6 tai jotain.
(en siis sano, että sinä olisit tehnyt tätä mutta tuli vain viestistäsi mieleen.)