HideoMiyamoto
Well-Known Member
Paljastiko Kojima pelin julkaisupäivän ja vuoden jo 2016 ekassa trailerissä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paljastiko Kojima pelin julkaisupäivän ja vuoden jo 2016 ekassa trailerissä.
Mielenkiintoinen haastattelu käännettynä englanniksi, sisältäen mm. juttua siitä että uuden studion perustaminen ei ollut ihan selviö...
Long-Distance Empathy: An Interview with Hideo Kojima About DEATH STRANDING | ゲーム・エンタメ最新情報のファミ通.com
An Interview with Hideo Kojima About DEATH STRANDING. This interview was originally published in Japanese by Famitsu. It has been translated into English.www.famitsu.com
(Famitsun 40/40-arvioon liittyen, muistelisin että monet MGS:t on saaneet täydet pojot, ja muutenkin lehti taitaa olla arvostukessaan aika kotimaapainotteinen)
Lehden kansi on kieltämättä komeaa jälkeä Shinkawalta
Näytä liitetiedosto 2468
Mulla taitaa olla nelisen tuntia pelattuna ja ainakin vielä peli kiinnostaa, vaikka en vielä paljoa tajuakkaan mistäänAlkua tullut pelattua ja aivan kuten arvelinkin; itse rakastan tätä peliä. Kaunis kuin mikä enkä ole ikinä eläessäni pelannut mitään näin ahdistavaa peliä. Tuo maailma, ympäristö, kaikki jotenkin nostaa niskakarvat pystyyn.
Itselläni ei ainakaan ole juurikaan huutanut. Ei mitään mahdotonta ainakaan toistaiseksi. Prolla siis pelaan.Paljonko pleikkari huutaa kun pelaa tätä?
Oma Pro on ollut todella hiljainen tätä pelatessa.Paljonko pleikkari huutaa kun pelaa tätä?
Ihan hyvää pohdintaa RGT 85:lta