Noobeinstein
Well-Known Member
Ihan yksinkertainen reitin suunnittelu ja maastossa etenemisen haastavuus Death Strandingin uniikin tuntuisessa maailmassa on mielestäni jotain mitä ei hirveän moni peli ole ennen tehnyt. Enkä nyt sano, että tämä välttämättä mitään uutta ensimmäisenä maailmassa teki, mutta olihan tämä nyt raikas tuulahdus jotain uutta niin kovin Ubisoft-painotteisessa open world- pelitarjonnassa.Ei kyllä tule itsellä mitään mieleen mitä tässä olisi uutta tai jota ei olisi ollut jo muissa peleissä jollain lailla mukana
Käytännössä jokaisessa open world pelissä pelaajan tarvitsee vain painaa tatti eteenpäin, asettaa aivot narikkaan ja hups keikkaa, oletkin minuutin tai parin päästä jo perillä määränpäässäsi. Nopeasti meni 5km matka eikä yhtään hidastanut parin kilometrin korkuinen vuori jonka yli pelaaja pääsi kevyesti hyppy-näppäintä rämpyttäen kuin Skyrimissä konsanaan.
Harvoin sitä tarvitsee pelaajan oikeasti käyttää järkeä avoimessa maastossa edetessään niin kuin tässä pelissä.
Tämä peli myös osoitti sen itselleni, että ison budjetin AAA-open world pelin ei tarvitse sisältää hirveää määrää räiskintää yms. jotta peli voisi silti olla viihdyttävä.