Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding

En nyt itsekään näiden cameoiden mikään suurin ystävä ole, ainakaan tällä hetkellä kun kontekstia näille hologrammijulkkiksille ei ole. Jos nuo saadaan jotenkin ok-tasoisesti selitettyä niin en usko omaan arviooni pelissä vaikuttavan juurikaan.

Niin kauan kuin itse päätarina ja sen hahmot, unohtamatta musiikkia ja visuaalista ilmettä, ei petä niin veikkaan, että itselle tämä teos iskee aika kovaa. Mutta aika lailla jo nyt uskaltaa varmaksi sanoo, että tämä peli tulee jakamaan mielipiteet hyvinkin paljon.

Olen jo sinut sen kanssa, että tämä ei mikään MGS5 tule olemaan mitä tulee lähes täydellisiin gameplay-mekaniikkoihin vaan odotan tämän olevan hyvin hidastempoinen mutta sitäkin tunnelmallisempi.
 
Pelaajalehti 11/19 arvostelu:

"Taiteellisesti tinkimätön teos ihmisiä yhdistävistä siteistä, jälleenrakennuksen arvosta ja yhteisöllisyyden merkityksestä uniikin vaellluspelin muodossa"

Arvosana: 9
 
Se on aina mielenkiintoista nähdä miten suuria tunteita Kojiman pelit aiheuttavat joillekin. Minulle Pelaajalehden teksistä pisti silmään "taiteellisesti tinkimätön" ja "uniikki". Nähtävästi osalle samainen lause sai pelin kuulostaa ihan paskalta :D
 
Itse kyllä odotan että tämä on juuri sellainen rauhallinen rentouttava peli missä saa vaellella rauhassa ja tutkia paikkoja sekä todella uppoutua pelin maailmaan. Tällaista toivonut jo pitkään markkinoille mutta ei niitä paljo tehdä. Joka on tietysti ymmärrettävää kun iso osa pelaajista halua vaan räjäytellä ja tappaa jotain kokoajan.
 
Se on aina mielenkiintoista nähdä miten suuria tunteita Kojiman pelit aiheuttavat joillekin. Minulle Pelaajalehden teksistä pisti silmään "taiteellisesti tinkimätön" ja "uniikki". Nähtävästi osalle samainen lause sai pelin kuulostaa ihan paskalta :D
"Taiteellisesti tinkimätön" ja "uniikki" osuvat helposti molempiin päihin arvostelukarttaa. Taiteellisesti tinkimätön voi olla niin epäpeli, ettei sitä vaan jaksa pelata. Vähän sama pätee termiin uniikki. Toisaalta ne voivat olla myös hyviä asioita.

Toivon edelleen että tässä olisi tarpeeksi tekemistä. Pelin idea on edelleen hyvä, mutta liian hidas tempo, älytön tavaramanagerointi ja kohtuuttoman pitkät välivideot voivat aiheuttaa ostohaluttomuutta.

Tässä on ehkäpä pakko mennä YouTube videoiden ja streamien kautta ensin.
 
Eihän siitä ole ollut mitään varmutta sen jälkeen kun Sony astui mukaan kuvioihin ja kun tuli tieto että Sony omistaa IP

Ollut kokoajan siinä luulossa, jotta asia on ollut selvä. Tällainen löytyi vuodelta 2015.

EH--xFOX4AAXoQ1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Lisää kommentteja alkaa valumaan pelitoimittajilta. Kyse on selvästi ollut kaiken nähneillekin pysäyttävä kokemus.

 
Lisää kommentteja alkaa valumaan pelitoimittajilta. Kyse on selvästi ollut kaiken nähneillekin pysäyttävä kokemus.

GiantBombin Dan Ryckert on antanut ymmärtää, että hän vihaa peliä. Toki tämä oli odotettua, sillä hän myös inhosi syvästi RDR2:sta ja merkittävin syy oli juurikin pelin hidastempoisuus ja mikromanagerointi. Veikkaan, että Death Strandingin arvosanat jakautuu normaalia laajemmin 1-10 arvosteluasteikolla.
 
RDR 2 hidastempoisuus oli parasta siinä, rupesin vasta inhoamaan joitain asioita pelissä kun rupesin rushimaan tarinan läpi.
 
GiantBombin Dan Ryckert on antanut ymmärtää, että hän vihaa peliä. Toki tämä oli odotettua, sillä hän myös inhosi syvästi RDR2:sta ja merkittävin syy oli juurikin pelin hidastempoisuus ja mikromanagerointi. Veikkaan, että Death Strandingin arvosanat jakautuu normaalia laajemmin 1-10 arvosteluasteikolla.
No niin. Itsellä oli RDR2:ssakin juuri se, ettei jaksanut niitä jäätävän pitkiä välimatkoja ja leirin managerointia. Vaikka peli siellä taustalla onkin hyvä.
 
Ylös Bottom