Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deathrow

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmm... oikeastaan tuosta pelistä ei osannut odottaa mitään. Nyt näyttäisi, että se on yksi onnistuneista Xbox-only -peleistä. Tässä alkaa olla se ongelma, että seuraavan kerran kun menee pelikauppaan on vaikea valita, minkä ottaisi mukaan. :)

Onko peli jonkinlainen futuristinen urheilupeli? Huh...rahasta tulee pulaa ku on niin paljon hyviä pelejä ostettavana.

Joo siis Deathrow on esimerkki siitä, miten hyvä peli voi parhaimmillaan aikaansaada hirveän hypen _ilmestymisensä jälkeen_. On muuten tainnut myydä ihan kohtuullisia määriä viime aikoina, Australiassa taisi mennä suoraan kolmanneksi ja USA:ssakin on myynyt...

ihan lähinnä tästä pelistä tuli mieleen ffx:n blitzballi :) ihan kiva peli on, mutta en miksikään huipuksi sanoisi, yhdellä tiimillä oon pelannu champin läpi. taktikointia pelistä kyllä löytyy paljon ja pystyy hyvin valitsemaan pelityylinsä, jotenkin vaan jäi semmonen tunne että jotain puuttuu, tai se ei vaan sitten minulle kolahtanut. ign:n arvostelu kyllä kertoo suurinpiirtein kaiken oleellisen, mutta minusta olisi yhden pojon voinut tiputtaa lopputuloksesta.

tulee mieleen psoneille julkaistu jokseenkin tuntematon peli DBZ
tai dead ball zone'

Pelasin aikoinaan Amigalla Speedball 2 peliä, se on kyllä mielestäni edelleenkin tuon genren paras peli! :) Odotin deathrow:n olevan edes yhtä mukaansa tempaava, mutta ei ainakaan demon perusteella niin käynyt eli taitaa jäädä ostamatta. :(

Olen nyt pelaillut demoa jonkun aikaa, ja ei voi kun sanoa että hyvä on. Hieman omituista että sanotaan sen action wievin olevan parempi? Mielestäni se Sports wiev oli jotenkin selkeämpi ja siinä olin tietoinen missä mennään. Turusta en kaupoista tätä peliä käytettynä löytänyt, mutta kai sokea kanakin joskus jyvän löytää.

Demon perusteella 4/5

Nytten 2 illan pelailun perusteella täytyy myöntää, että kyllä pelissä on tavoitteita/avattavaa.

Itse tykästyin Sport view kameraan, jota on haukuttu vaikeasta pelattavuudesta, mutta minulle tuo istuu paremmin monessakin mielessä. Oman mukavuutensa tuo taunt nappi eli herjaus/v*ttuilu jolla saa liikettä aikaa vastustajassa.

Itse olen suosinut nytten joukkueenikin takia enemmän hakkaustaktiikkaa vaikka, olen kyllä pärjännyt maalillisestikin hyvin. Pelaan kylläkin easyllä eka, jotta ohjaus iskostuisi aivoihin ja sitten siirryn mediumille jne.

Pitää kerroskella enemmän pelistä kunhan sitä tulee pelattua hiukka enemmän.

Kertokaas nyt koko version omistajat, onko pelissä tarpeeksi haastetta? Olen pelannut nyt demoa kaikilla joukkueilla kaikkia joukkueita vastaan medium vaikeustasolla, enkä ole hävinnyt kertaakaan. Ei ole ollut edes lähellä. Onko vastassa todellisia tykkijoukkueita jolta saa kunnolla turpaan? Sellaisia nimittäin tarvitaan että jaksaa peliä pelata.

Kyllä siellä semmosia tykkitiimejä on, varsinkin semmoset 'uudet' tiimit jotka haluavat liittyä liigaan. Niiltä saa yleensä 100 000 rahayksikköä jos onnistuu voittamaan ne ;)

Itse hankin ko. pelin eilen ja parin tunnin pelailun
jälkeen kyllä suosittelen.
Vielä kun pääsee kaverin kanssa kokeilemaan
jaetun ruudun peliä niin...

Haluaisin tietää että onko kokoversion omistajia, jotka ois pelannu aikaisemminkin jotain saman genren pelii?? Kuinka lyhyt/pitkäikäinen peli on... jaksaako pelata uudestaan kun on jo saavuttanut kaiken mahdollisen? Itselleni tuo demo jäi sellaiseksi keskinkertaiseksi kokemukseksi, mutta eihän sitä koskaan kokoversioista tiedä.

Peli kestää hyvin uudelleen pelaamisen, vaikka ei kovin pitkä olekkaan (läpi yhdellä tiimillä päivässä helposti) niin kyllä sitä jaksaa pelata uudestaan ja uudestaan. Lisäksi pelissä on vaikka mitä salaisuuksia joissa kestää kauan avata.
Moninpeli on myös todella hauskaa kunhan saat mukaan vastustajan joka tekee jotain muutakin kun hakkaa porukkaa matalaksi. Pelin conquest moodia voi pelata yhdessä kaverien kanssa joka entisestään lisää pelin kestoa.
Vaikeustasot vaihtelevat mukavasti hyvin helposta todella haastavaan joten peliin pääsee mukaan ihan aloitteliat yhtä mukavasti kuin todelliset taitajatkin.
Joskus omien tietokoneohjattujen pelaajien toimet kummastuttaa ja vähän ärsyttääkin, mutta tästä huolimatta peli saa minulta täydet viisi tähteä.

Ylös Bottom