Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysymyksiä

Aloin vasta pelaamaan peliä ja heräs pari kysymystä:
1)Onko jossain pelin sisäinen kartta? Siis pelissä itsessään ei netissä.
2)Mites, kun kuolin niin saanko haettua sielut takaisin samasta paikasta? Entä vaikuttaako asiaan, että kävin välissä vahingossa Nexuksessa?

Kiitti avusta !
1)Ei ole minkäänlaista minimappia. Onneksi ei järkyttävissä sokkeloissa pelata Tower of Latriaa lukuunottamatta.
2)Nexuksessa voi käydä välissä, bloodstain pysyy siellä mihin se jäi kunhan pysyt hengissä.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Jääkö noi Demons Soulit ihan tarkoituksella tonne inventoryyn vaikka ne käyttääkin esim. aseisiin? Ainoastaan Flamelurkerin sielu on hävinnyt kun annoin sen Blacksmith Edille. Ja juuri aloitin NG+ joten nyt inventoryssä on 2x Phalanxin sielu. Ja kun tapan toiseen kertaan esim. Armor Spiderin ja saan sielun niin voin hommata sekä spellin ja Lava Bowin koska sieluja on kaks kappaletta?
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Joo, eli voit esimerkiksi ekalla pelikerralla tehä Lava Bowin ja NG+ ottaa sitten vaikka sen taijan. (Eli sitten sulla olisi molemmat :) )
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Hieman tarvisin helppiä statsien laitossa. Aloitin Priestillä uuden pelin kun en oikein Wandererista tykänny kun otti turhan paljo damagea. Priestillä huomattavasti helpompi pelata.

En halua mitään sen suurenpaa taikaukkoa tehä, mutta otan silti muutamia taikoja. Mielellään jotain buffeja ja ehkä yks hyökkäysloitsu. Mitä taikoja suosittelette? Ainaki Evacuate ajattelin ottaa, ehkä Warding ja Enchant Weapon myös.

Entäs sitten itse statsit. En ole aikeissa käyttää raskainpia haarniskoita, mutten välttämättä kevyinpiäkään. Aseeksi jokin kevyt kiva miekka, ehkä Kilij tai Uchikatana. Tarviiko DEXiä nostaa enempää kuin mitä noihin aseisiin vaatii? Kannattaako nostaa mieluummin STR korkeaksi ja sitten moderate VIT ja END? Miten toimii jos nostan DEX ja STR suht korkeaksi enkä keskity vain toiseen?

Oon jotain MMORPG-pelejä pelannu jossa on samansuuntaiset statsit ja jotai pohjaa näihi on vaan onha tämä iha oma maailmansa. Yritin netistä jo jotai buildeja kahtella vaan ei löytyny yhtää sellaista mitä itse voisin hyödyntää, lähinnä jotai uber magic buildeja tai battlemageja ym. Tai wannabe-ninjoja.

Toivottavasti tästä sai jotain selvää : )
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Miten saan Crescent Falchion+1 päivitettyä isommaksi ? Blacksmith:n luona nexuksessa kun pistää upgrade kohtaan niin asetta ei ole valittavana. Matskuja mulla on aika paljon, mutta ei hajua onko oikeita. Mistäs myös löytäisi uutta armori settiä tuolle mun äijälle, olen nyt vetänyt 1-1 vasta lävite ja 4-1:ssä grindannut souleja ja hakenut tuon miekan. Kannattaako hommata 22str, että saa 1-1:n purple dragon shieldii käytettyä vai mikä olikaan? Hahmoni on royal ja ajattelin tehdä siitä puoliksi caster / melee. Eli str endurancee, staminaa, int, magic olen nyt tainnut lähinnä kehittää. Ja onko sitä lohikäärmettä 1-2:n sillalla järkeä lähteä tappamaan, eli kuulin että siitä saisi vain jonkun soulin? Kuulin myös, että 4-1:stä saisi jonkun hyvän bowin, mitä päivittämällä saisi tuon punaisen dragonin tapettua helposti. Eli missä se siellä on ja voiko sitä päivittää nexuksen seppä ? :confused:
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Miten saan Crescent Falchion+1 päivitettyä isommaksi ? Blacksmith:n luona nexuksessa kun pistää upgrade kohtaan niin asetta ei ole valittavana
Sun pitää mennä toisen sepän luo joka sijaitsee 2-1. Ei tuo Nexuksen seppä tee kuin low-level upgradeja.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

En halua mitään sen suurenpaa taikaukkoa tehä, mutta otan silti muutamia taikoja. Mielellään jotain buffeja ja ehkä yks hyökkäysloitsu. Mitä taikoja suosittelette? Ainaki Evacuate ajattelin ottaa, ehkä Warding ja Enchant Weapon myös.

Evacuate on ihan kätevä, Warding on hyvä pelkkään kentän läpimenenmiseen, mutta PvP:ssä se on kirous, Enchant Weapon on imo turha(oikeilla statsi valinnoilla pystyt parempaan). Hyökkäysloitsuiksi voin suositella Fire Ballia(itse koen hyväksi, toiset ei), Soul Rayta ja Firestormia. Soul Ray ja Fire Ball eivät vie hirveästi manaa, mutta aika paljon suhteessa Soul Arrowiin ja Flame Tossiin, Firestrom vie sen 100 manaa.

Entäs sitten itse statsit. En ole aikeissa käyttää raskainpia haarniskoita, mutten välttämättä kevyinpiäkään. Aseeksi jokin kevyt kiva miekka, ehkä Kilij tai Uchikatana. Tarviiko DEXiä nostaa enempää kuin mitä noihin aseisiin vaatii? Kannattaako nostaa mieluummin STR korkeaksi ja sitten moderate VIT ja END? Miten toimii jos nostan DEX ja STR suht korkeaksi enkä keskity vain toiseen?

Aika suositut panssarit ovat Gloom/Dark Silver set, mutta naispuolisille hahmoille suosittelen Dull Gold armor settia(vain hieman huonommat kuin Gloom, mutta kevyemmät).

Ja ase kysymykseen:

Otetaan esimerkiksi tuo mainitsemasi Uchigatana. Kyseinen ase on tavallaan "DEX" ase. Mitä suurempi DEX, sitä paremmin tekee damagea, STR ei vaikuta aseen damageen riittävästi, että sitä nostaisi. Uchigatana, tuosta näet aseen Stat Bonuksia kullakin mahdollisella upgrade polulla, esim. 5+ Shrap Uchigatanan DEX Stat Bonus on S, eli paras mahdollinen, kun taas STR Stat Bonus on vain E, eli huonoin mahdollinen.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Kiitos, tuo selvensi erittäin paljon ja nyt on mielessä se suunta tolle mun buildille. Tosiaan noita armoreita kahtelinkin jo ja päädyin tohon gloom comboon jonka myöhemmin saa (oli hienon näkönenki) .. PVP:tä en varmaan tällä hahmolla pelaile, koska oon tähänki asti vielä offlinessa joutunu pelaan, joten taikoja en sen kannalta mieti. Pitää tsiikailla vielä possibilityjä..
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Miten saan Crescent Falchion+1 päivitettyä isommaksi ? Blacksmith:n luona nexuksessa kun pistää upgrade kohtaan niin asetta ei ole valittavana. Matskuja mulla on aika paljon, mutta ei hajua onko oikeita. Mistäs myös löytäisi uutta armori settiä tuolle mun äijälle, olen nyt vetänyt 1-1 vasta lävite ja 4-1:ssä grindannut souleja ja hakenut tuon miekan. Kannattaako hommata 22str, että saa 1-1:n purple dragon shieldii käytettyä vai mikä olikaan? Hahmoni on royal ja ajattelin tehdä siitä puoliksi caster / melee. Eli str endurancee, staminaa, int, magic olen nyt tainnut lähinnä kehittää. Ja onko sitä lohikäärmettä 1-2:n sillalla järkeä lähteä tappamaan, eli kuulin että siitä saisi vain jonkun soulin? Kuulin myös, että 4-1:stä saisi jonkun hyvän bowin, mitä päivittämällä saisi tuon punaisen dragonin tapettua helposti. Eli missä se siellä on ja voiko sitä päivittää nexuksen seppä ? :confused:
Eli kuten tuossa minua enen jo mainittiinkin, stonefang minen seppä pystyy päivittämään mitä tahansa aseita. Crescenttien päivittämiseen vaaditaan darkmoonstonea, jota saa ainakin 4-2 sijaitsevalta reaperiltä. Siltä sitä kannattaa hankkia, tulee mukava läjä sielujakin siinä samalla.

1-2 Lohikäärmeen pystyy tappamaan millä tahansa jousella, kunhan varaa tarpeeksi nuolia (100-200) ja kärsivällisyyttä mukaan. 4-1 löytää jostakin tornista compound long bown, jolla homman pitäisi hoitua aavistuksen verran nopeammin kuin huonoimmalla perusjousella. Ja sitä voi nexuksen seppä päivittää hardstonella. Lohikäärmeen tappamisesta saa Small flame-scale demon soulin tjsp. Tietääkseni sitä ei käytetä minkään esineen tai taian saamiseen, eli sen voi ihan kylmästi vetää sieluvarastoon, siitä saa 10k.

Sen loharin tappamisen jälkeen voit käydä sitten keräämässä kamat sieltä, josta purple flame shieldinkin saa. Ring of great strength (nostaa equip burden -rajaa) on aika hyödyllinen jos hahmolla on raskaat panssarit. Equip burdenin nostaminen tarkoittaa sitä, että pystyy sitten raskaillakin kamoilla kierimään ketterästi ja juoksemaan hieman nopeammin. Tuohan vaatii sen, että equip burden on alle 50% maximista. Loharin tappaminen myös liikuttaa world tendencyä kohti pure whitea, eli kun on hoidellut phalanxin, tower knightin ja sen loharin, niin pitäisi olla sen jälkeen ykkösmaailmassa pure white world tendency (ellei ole kuollut tässä maailmassa body formissa), jolloin aukeaa yksi alue ihan siitä kentän alusta, vasemmalta puolelta.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Noniin, taas on eteepäin päästy. Nyt menossa 2-2:ssa. Uusi kysymys on herännyt peliä koskien, ostin Enchant Weapon taian itselleni, ja tuo catalyst on vasemmasa kädessä kuten taika vaatii toimiakseen.. demonssin wikipediasta luin, että taika näköjään toimii vain enchantable weaponeihen, eli mitä ne ovat ja onko tuo taika edes hyödyllinen ? Itselläni on käytössä Crescent Falchion +1, toinen kyssäri on, että löysin sepän 2-1:sta mutta mistä saan shard of darkmoonstonei ? crescentin päivitys maksaa kyseisiä materiaaleja.. Ostin nyt samalla miraclen nimeltä Heal, miten tuota voi käyttää? Ei ainakaan saman tikun avulla, mikä on taikoja tehdessä. Miten siis pystyn summoomaan jonkun toisen pelaajan omaan peliin ja päin vastoin? Pitääkö minun olla elävä? Pitääkö olla joku tietty esine millä tämä onnistuu ja milloin tämä onnistuu? Joku tietty tavara piti muistaakseni olla että voi muuttua black panthomiksi ja harrastaa pvp:tä ? Kiitoksia vastauksista jälleen etukäteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Noniin, taas on eteepäin päästy. Nyt menossa 2-2:ssa. Uusi kysymys on herännyt peliä koskien, ostin Enchant Weapon taian itselleni, ja tuo catalyst on vasemmasa kädessä kuten taika vaatii toimiakseen.. demonssin wikipediasta luin, että taika näköjään toimii vain enchantable weaponeihen, eli mitä ne ovat ja onko tuo taika edes hyödyllinen ?

Tuossahan ne Enchant, ja "Enchant Weapon — Adds Magic damage (scales with Magic stat) for 60 seconds"
, kun taas "Light Weapon — Adds strong Magic damage (scales with Magic stat) for 60 seconds" eli Enchant Weapon aika turha taika, mutta kyllä se vielä pienellä Soul Levelillä menettelee, Penetratorin tapettuasi voit hankkia tuon Light Weaponin.
Itselläni on käytössä Crescent Falchion +1, toinen kyssäri on, että löysin sepän 2-1:sta mutta mistä saan shard of darkmoonstonei ? crescentin päivitys maksaa kyseisiä materiaaleja..

Upgrade Crescent, tuossahan näkyy kaikki oleellinen, kannattaa myös tutustua vähän tarkemmin tuohon wikiin, löytää aika helposti jokaiseen kysymykseen vastauksen.

Ostin nyt samalla miraclen nimeltä Heal, miten tuota voi käyttää? Ei ainakaan saman tikun avulla, mikä on taikoja tehdessä. Miten siis pystyn summoomaan jonkun toisen pelaajan omaan peliin ja päin vastoin? Pitääkö minun olla elävä? Pitääkö olla joku tietty esine millä tämä onnistuu ja milloin tämä onnistuu? Joku tietty tavara piti muistaakseni olla että voi muuttua black panthomiksi ja harrastaa pvp:tä ? Kiitoksia vastauksista jälleen etukäteen.

Miracleja voi käyttää joko Talisman of Godilla tai Talisman of Beastilla.

Summonaus:

Voit summonaa Blue Phantomin omaan peliisi, vain, jos olet Body Formissa(eli elävä). Eli Soul Formissa(sielumuodossa) oleva pelaaja jättää maahan Soul Signin, jonka voi tehdä Blue Eye Stonella. Käytännössä, joku on laittanut Soul Signin maahan, menet sen kohdalle(näkyy maassa sinisenä), painat X(kontrolleista riippuen), siinä lukee jotain, että "Summon player X to your world"(tai jotain sinne päin).

PvP onnistuu Black Eye Stonella, jonka saat tappamalla Black Phantomin, esim. jossain seuraavista maailmoista 1-4(3 BP heti kentän alussa), 2-2(2 BP Crystal Gecko nestin tunnelissa), 3-1(hieman ennen Fools Idolin porttia), 4-2(Saint Urbainin luona), 5-2(Meat Cleaver BP Poison Swampilla). Pystyt invadeamaan vain ollessasi Soul Formissa. Black Eye Stone toimii käytännössä samalla tavalla kuin Blue Eye Stone, mutta se ei jätä Soul Signia maahan.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Shard of darkmoonstoneja saa siltä 4-2:n reaperiltä. Eli kun olet 4-1:n bossin hakannut, niin tuo reaper on melkein ensimmäinen 4-2:ssa vastaan tuleva vihu. Reaperin voi ampua jousella sen huoneen sisäänkäynniltä aika helposti. Tiputtaa n. 4500 sielua ja lähes aina darkmoonstone shardeja. Yleensä kun tätä farmausta harrastan, juoksen reaperin tappamisen jälkeen vaan alas kalliolta, eli teen itsemurhan. Säästää aikaa kun ei tarvitse nexuksessa välillä käydä. Sitten vaan käyn noutamassa sielut veritahralta (kätevästi siinä matkalla reaperille) ja tapan reaperin uudestaan jne.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

3-1:ssa on noissa kahdessa vankilassa on jotain ystävällisiä hahmoja, mistä niihin saa avaimet? sille naiselle joka oli kans vankilassa ja myy tavaroita niin löysin kyllä avaimein, mutta toinen oli joku maagi ( istui sielä sininen pallo edessä) ja toinen joku sinistä hohtava ritari? Voinko siis käydä vielä pelastamassa nuo jotenkin, vaikka 3-1 on lävitse vedetty.

Sitten vielä pari kysymystä ensiksi laitoin itselleni blue eye stonen päälle, kävin keittiössä ja huomasin jonkun animaation, missä tuo mun pelihahmo oli jossain huoneessa joka oli täynnä "luurankotuoleja" ja siinä oli 1 fog edessä josta ei päässyt pois, hahmoni päässä "kasvoi" iso "sieni" ja hohti punasena, eli mikä tuo homma oli? Seuraavan kerran blue eye stonee käytettyäni pääsin muiden peliin. Pitäisikö minun olla elävä, jotta taas muut voisivat joinia minun peliin ja auttaa mua? Silloin ei kyllä pysty kiveä käyttämään eli kuinka muut voivat minun peliini joinia ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

3-1:ssa on noissa kahdessa vankilassa on jotain ystävällisiä hahmoja, mistä niihin saa avaimet? sille naiselle joka oli kans vankilassa ja myy tavaroita niin löysin kyllä avaimein, mutta toinen oli joku maagi ( istui sielä sininen pallo edessä) ja toinen joku sinistä hohtava ritari? Voinko siis käydä vielä pelastamassa nuo jotenkin, vaikka 3-1 on lävitse vedetty.

Sage Freke

Lord Rydell

Eli tarvitset PWWT:n kentässä 3-2 vapauttaaksesi Lord Rydellin.
Sitten vielä pari kysymystä ensiksi laitoin itselleni blue eye stonen päälle, kävin keittiössä ja huomasin jonkun animaation, missä tuo mun pelihahmo oli jossain huoneessa joka oli täynnä "luurankotuoleja" ja siinä oli 1 fog edessä josta ei päässyt pois, hahmoni päässä "kasvoi" iso "sieni" ja hohti punasena, eli mikä tuo homma oli?
Old Monk

Eli käyttäessäsi Blue Eye Stonea missä tahansa 3 maailmassa, serveri saattaa napata sinut ohjaamaan tuota kentän 3-3 bossia. Helppo tapa tappaa itse tuo munkki on pelata offlinessä. ;)
Seuraavan kerran blue eye stonee käytettyäni pääsin muiden peliin. Pitäisikö minun olla elävä, jotta taas muut voisivat joinia minun peliin ja auttaa mua? Silloin ei kyllä pysty kiveä käyttämään eli kuinka muut voivat minun peliini joinia ?
Silelumuodossa pelaavat voivat jättää viestejä ruumismuodossa oleville, jotka voivat kutsua pelaajia apuun muista maailmoista, eli Blue Phantomeita. Tuo tapahtuu juurikin Blue Eyey Stonella ja sitä voi siis käyttää vain sielumuodossa. Niin, ja ruumismuodossa ne apua tarjoavien phantomien viestit ovat sellaisia sinisellä hohtavia, joita klikkaamalla saat kutsuttua viestin jättäjän apuun.

Kätevä tapa peitota joku tiukka bossi onkin käyttää Stone of Ephemeral Eyes sumuportin luona ja sitten ruumismuodossa kutsua Blue Phantom avuksi. Aika mukavasti porukka tarjoaa apua, koska myös Blue Phantom nettoaa kasan sieluja, kun onnistuu avittamaan toista pelaajaa Demonin kaatamisessa.

Esim. Flamelurkeria vastaan tarjotaan aika kivasti apuja ja itselle tuli ainakin tarpeeseen ennen totaalista hermoromahdusta. :D
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Ja kiitos jälleen kerran asiallisista vastauksista! Taas olen entistä valaistuneempi... Ainoa vaan kun olin se 3-3:n bossi ilmeisesti, niin sielä varmaan 10minuuttia odottelin mutta ei ketään pelaajia kuulunut. Olisiko siitä hyötynyt jotain jos olisi jonkun lahdannut sinne? :cool: Itse ollessani blue phanthom, tapoimme toisen phanttomin kanssa jollekkin pelaajalle 3-1:n bossin ja palkaksi sain vain 2000 sielua.. eli ei siitä kyllä paljoa saa. Lopussa peli antoi antaa arvosanat pelaajille, jätin alkuperäisen C:n. Eli mitä nuo kirjaimet tarkoittavat. Määräytyykö saatavien sielujen määrä sen perusteella minkä arvosanan antaa?

On kyllä ollut addiktoivin peli tähän asti ps3:lla, en olisi ikinä uskonut :o järki vain meinasi mennä tuossa 3-1:n bossissa, enne kuin youtubesta vilkaisin, että se yks äijä piti tornista tappaa, jotta pystyi itse bossin kaataaman. Ensin fiksuna kaverina sen bossin pari kertaa lahtailin ja kiroilin kun mitään ei tapahtunut :D
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Itse olen myös kertaalleen päässyt pelaamaan munkkia, mutta tuolloin palaaja kuoli ennen, kuin pääsi kohtaamaan minut. Ruutuun tuli joku ilmoitus, en nyt muista tarkkaan mikä. En usko, että munkkina toisen lahtaamisesta saa mitään palkintoa, en ole ihan varma.
Itselle jäi käteen munkin päähine, mutta omalle hahmolle sillä ei ole ollut mitään käyttöä.
Nuo arvosanat menevät korkeimmasta alkaen seuraavasti; S,A,B,C,D. Niillä ei ole vaikutusta saamiesi sielujen määrään. Ainoastaan tiedoksi muille, miten olet menestynyt online-eventeissä ja tietysti sitä glooriaa itselle. :cool:

Kentästä 1-3 ja sen bossista:
Penetratorista saa jo suht mukavan potin Blue Phantomina siihen nähden, että on suhteellisen helppo kuskistettava kahdestaan. Kutsua odotellessa voi vaikka ottaa uudelleen mittaa niistä kolmesta Red Eye Knightista. Niistä saa ihan kivan lisäpotin sekä aina hyödyllisiä Full Moon Grasseja.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

4-2:ssa pirun vaikea se iso musta luuranko, siis kun eka tapetaan se kaveri joka summoonaa niitä "henkiä" vai mitähän ovatkaan, ja sen jälkeen kun mennään portaat ylös ja hajotetaan seinä niin sielä se on ekana vastassa... varmaan sen 10x eilen siihen wipesin ja sitten vihdoin se kuoli ja hurrasin... no parastahan tässä on, että väistin niiden lentävien mörköjen keihäitä nii pyörähin vahingossa rotkoon ja peliin en eilen enään koskenut :D

Miten muuten pystyy antamaan niille npc hahmoille niitä demoneilta saatavia souleja? Tai miten niillä voi aseita päivittää ?

Kumpi on parempi Silver Catalyst vai Wooden Catalyst?

Btw. On hieman lame tuo bowi kyllä mielestäni pelissä, olen sillä tappanut nyt jokaisen bossin ihan leikiten... esim 4-1:n bossi ei pystynyt edes lyömään mua ku sieltä portaista räiskin sitä :E
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

4-2:ssa pirun vaikea se iso musta luuranko
Tämä kaveri aloittaa yleensä hyökkäyksensä hypyllä. Jos tässä vaiheessa pääse ohi tämän taakse, saa backstabattua komeasti ja sen jälkeen loputkin mehut pihalle.

Miten muuten pystyy antamaan niille npc hahmoille niitä demoneilta saatavia souleja? Tai miten niillä voi aseita päivittää ?
Blacksmith Edille pitää puhua (käyttäen valikon Talk-toimintoa) sen verran, että tämä alkaa toistamaan itseään. Sen jälkeen hän alkaa himoitsemaan flamelurkerin sieluasi.
Erikoisemmat aseet vaativat yleensä pohjalle jo tiettyyn vaiheeseen päivitetyn aseen, voit tarkistaa strategy guidesta tai wikistä mitä ne tarkalleen ovat.

Magicia ja Miracleja harjoittavat NPC:t eivät vaadi tälläistä, vaan spellit näkyvät opittavien listassa jos tarvittava sielu löytyy.

Kumpi on parempi Silver Catalyst vai Wooden Catalyst?
Silver Catalyst antaa lisää manaa, mutta itse käyttäisin Woodenia hieman suuremman damagen vuoksi.
Old Monkin sielua vastaan voi päivittää itselleen Insanity Catalystin, mutta tätä en suosittele kuin niille, jotka tekevät magiaa päätyökseen. Sauva ottaa vaihdossa puolet kaikesta manasta, joten suuri Intelligence on valttia.

Btw. On hieman lame tuo bowi kyllä mielestäni pelissä, olen sillä tappanut nyt jokaisen bossin ihan leikiten... esim 4-1:n bossi ei pystynyt edes lyömään mua ku sieltä portaista räiskin sitä :E
Muista rämpiä peli joskus pelkällä meleellä läpi ;)
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Muista rämpiä peli joskus pelkällä meleellä läpi ;)
Mä olen vetänyt alusta asti pelkällä meleellä. En ole koskaan pitänyt missään peleissä castereista tai maageista tms. Lähikontaktissa taistelu on hauskempaa ja palkitsevampaa. Välillä on kyllä meinannut mennä hermot, koska osa vihuista ja kentistä yleensäkin sopisi paljon paremmin esim. vahvalle maagille, mutta sisulla ja maltilla on aina muutaman yrityksen jälkeen päässyt eteenpäin.

Tähän saakka läpi vedetyistä kentistä varmaan 4-2 ollut kaikkein hankalin pelkällä lähitaistelulla. Ärräpäitä lenteli pariin kertaan, kun menetin sellaiset 50000 sielua. Bossi meni onneksi kerralla läpi. Sitten vaan Edin luo ja Large Sword of Searching. :p
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Itselläni on käytössä vähän sekalainen, eli käytän meleetä, bowia, taikoja.. eli miksiköhän tuota kutsuisi.. :rolleyes:
 
Ylös Bottom