Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Onkos kukaan saanut käsiinsä Pure Darkmoonstonea? Jos on niin kiinnostaisko vaihto? :)
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Pistin Stonefang Tunnelin arkkidemonin lihoiksi, mutta tuon Dragon Bone Smasherin edessä on edelleen rojua, eli ilmeisesti world tendency ei noussut aivan tappiin asti. Saakohan tuota enää mitenkään nostettua, vai lykkääntyykö tuo miekan saaminen nyt seuraavalle kierrokselle?

EDIT: Ilmeisesti yksi vaihtoehto olisi mennä body formissa kenttään odottelemaan, että joku tunkee black phantomina peliin ja pistää sitten kaverista ilmat pihalle. Ei kuitenkaan houkuttele, sillä epäonnistuminenhan laskisi world tendencyä entisestään.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Mikäli muistan oikein Wikistä niin voit myös koittaa jelppiä muita pelaajia soul formissa. Muistelisin nähneeni jossain maininnan, että yhdessä tapettu loppuvastus nostaa world tendencya hieman.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Omat hyväksi todetut buildit:

Battlemage:
Vitality - 50 (Tämä siksi koska 49 pisteen lisäys antaisi vain säälittävät 400hp lisää)
Intelligence - 18 (Yli 100 manaa second chancen loitsimiseen + cursed weapon *drooooolsss*)
Endurance - 40 (tällä saa 160 staminaa joka on maksimi + riittää hyvin kohtuu panssareihinkin)
Strength - 30 (Tower shield ja Meat cleaver)
Dexterity 24 (White bow + nostaa meat cleaverin lämää)
Magic - 18 (talisman of beast nuff said)
Faith - 18 (Second chance)
Luck - 7 (tää ei oo luckki buildi)

(tämä ei ole 712 sl buidi vaan pvp buildi jonka level cappi on yleensä 120 levelin luokkaa)

Varusteet:
Meat Cleaver
Scraping spear (Babys nail)
Tower shield
Talisman of beast

Sormukset:
Ring of Great Strenght
Cling ring (Vapaa valintainen kehossa)

Silver Coronet
Ancient King set

Testaukset kertovat, että tää totaalisesti ownaa pvp:ssä damage hipoo pilviä ja meat cleaverin voit enchata vielä vapaa valintaisesti cursed, magical tai light weapon taialla sairaanloiseen lämään.
Tower shieldi blockkaa totaalisesti miltei kaiken pelin parhaimmalla hit res arvolla ja kevyt panssari antaa maksimaalisen ketteryyden.

Ps: suosittelen pitämään mukana myös poison cloud taikaa ;)

Taktiikka:
Meat Cleaver on HIDAS turha käyttää lukitusta pvp:ssä yksi backstappi cursed weaponilla enchattuna tappaa KAIKEN näillä leveleillä
Ennen lähitaisteluun siirtymistä loitsi itseesi second chance, cursed weapon ja viholliseen poison cloud tämän jälkeen nosta kilpi ja piikitä vihollisen armorit hajalle keihäällä jonka jälkeen yksi isku meat cleaverillä dual wieldillä hoitaa homman kotiin xD

Ihan hyvä buildi ja vissiin aika yleinen. Varmaan vaan aika heikko noita nopeita "nuke" hahmoja vastaan. Ja niin ei kannata käyttää curced weaponia, tai ainakaan loppupuolella. Kyseinen taika tietääkseni boostaa vahinkoa vain tietyn arvon verran kun light weapon taas ottaa vahingon magic atribuutista. Monet käyttävätkin normaalia asetta ja laittavat tähän light weapon echantin jonka jälkeen damagea saa esimerkiksi hieman bugaavalla(?) blue blood swordilla (tai ei magia/poison/fire omaavissa aseissa )enchanttilla aika mukavaa vahinkoa aikaan.

Tupla Crescent uchigatana vaikuttaa aika tehokkaalta combinaatiolta kyllä ainakin pve:ssä noita punaisia vastuksia vastaan. Tiedä sitten miten pvp:ssä. Mutta ainakin noita haamuja vastaan tuo 4-6 lyönnin combo tekee välillä aika reilusti vahinkoa +1000 ja jokainen osuma aiheuttaa pienen flinchin. Kevyellä haarniskalla staminakin tulee hetkessä takaisin ja juoksu sekä roll tapahtuu varsin vikkelästi.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Menin vahingossa huitaisemaan 2-2 kauppiasta. Miten saan kaverin takaisin myyntipuuhiin kun nyt se huitoo kepillään?
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Menin vahingossa huitaisemaan 2-2 kauppiasta. Miten saan kaverin takaisin myyntipuuhiin kun nyt se huitoo kepillään?
Et mitenkään enää samassa pelissä. Vaihtoehdoiksi jää tappaa kaveri, unohtaa sinne missä on, tai aloittaa uusi peli. Tuskin menetät kuitenkaan mitään kovin olennaista ilman tuota kauppiasta.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Et mitenkään enää samassa pelissä. Vaihtoehdoiksi jää tappaa kaveri, unohtaa sinne missä on, tai aloittaa uusi peli. Tuskin menetät kuitenkaan mitään kovin olennaista ilman tuota kauppiasta.

Riippuu ase valinnasta, mikäli haluaa perus +9 aseita tehdä nopeentaa kyseinen kauppias aika tavalla näiden teko prosessia myymillään materiaaleilla. Jotkut aseet tarvitsevat myös sen +3/+6/+8 että nämä voi muuttaa joten tiettyjen aseiden saaminen tlee viemään huomattavasti enemmän aikaa ilman kyseistä kauppiasta.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Riippuu ase valinnasta, mikäli haluaa perus +9 aseita tehdä nopeentaa kyseinen kauppias aika tavalla näiden teko prosessia myymillään materiaaleilla. Jotkut aseet tarvitsevat myös sen +3/+6/+8 että nämä voi muuttaa joten tiettyjen aseiden saaminen tlee viemään huomattavasti enemmän aikaa ilman kyseistä kauppiasta.
Totta, unohdin taas että heppu kauppaa kiviäkin. Noita pikkupalasia saa tietty melko nopeasti hankittua myös tappamalla joko mini-phalanxeja tai kaivostyöläisiä.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Cursed weaponilla on omat hyvät ja huonot puolensa, ensinnäkin se nostaa damagea +50% (kyllä myös statsiboonukset) eli suurin hyöty taiasta saadaan kovaa damagea tekevillä aseilla kuten dragon bone smasher ja meat cleaver. Toisaalta taika imee 8 elämäpistettä sekunnissa, mutta sopivalla combolla kuten abjucators shield ja regeneration ring saadaan haittapuolet minimiin.

Light weapon on hyvä ainoastaan korkean magian omaavalle hahmolle sillä se suoltaa voimansa käyttäjän magia statsista.

Lopuksi vielä ehkä yleisin pvp cookie cutter buildi jota itsekin käytän tällä hetkellä.

Priest:

Vitality - 30 (1100hp)
Intelligence - 13 (+ silver coronet = 106 manaa... vaihtoehtoisesti 15 ja omavalintainen kypärä)
Endurance - 40 (max stamina)
Strength - 14 (Abjucator's shield)
Dexterity 12 (mirdan hammer vaatii 12)
Magic - 6 (temple knightin base magic)
Faith - 50+ (oman mielen mukaan nostaa lämää mielellään yli 30)
Luck - 7 (tää ei oo luckki buildi)

Varusteet:
Large swrod of moonlight
Blessed mirdan hammer
Talisman of god
Abjucator's shield

Sormukset:
Stamina sormus
Cling ring (Vapaa valintainen kehossa)Sormukset:

Silver Coronet
Gloom set (poison + bleedin resistance)

Taktiikka:
Tällä buildilla ei paljon taktiikkaa tarvita lähes jumalainen regeneraatio faithin tuoma bonus magian resistointiin, kilvistä läpi iskevä miekka jossa 80% magian torjunta (kaksin käsin) ja raskas panssari jossa poison ja bleed resistancea = total ownage. (huom: muista taikoa second chance ja käytä wrath of godia vain jos olet varma, että ehdit sen tehdä)

Vaikeimpiin vastuksiin voit heittää pari poison kunaita, mutta muuten ase valinta riippuu täysin vastustajan kilvestä, itse suosin mirdan hammeria sillä sen kantomatka on hyvä jos vihollisella ei kilpeä ole.

Ehkä leimein buildi pelissä..turhaa käyttää grave robbers ringiä koska hahmo loistaa kuin joulukuusi senkun juokset ja mätät, tällä voittaa nuubimmatkin pelaajat ja taitavat häviävät vain 4 vs 1 xD

Ps: Porukka veti nettipiuhat irti ku hakkasin niitä pystyyn alhaisilla soul leveleillä (alle 40) olin thiefs ringillä hakenu moon swordin ja panssarina toimi osittainen bruswood great strenght ringillä, kun muut käytti vielä +10 puun aseita lol xD


Seuraavaks lähen tekee tämmöstä luck buildia:

Thief
Vitality - 30
Intelligence - 14 (light weapon enchant)
Endurance - 30 (133 stamina)
Strength - 18
Dexterity - 18
Magic - 18
Faith - 30
Luck - 46

Blueblood sword (kuulemma hirvee ase korkeella luckilla ja faithillä)
Large sword of moonlight
Dark silver shield
Talisman of beast
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Peli on todellakin hankala,
ja sain käsiini vain tavallisen US version
(ei deluxe; ei strategiaopasta, ei soundtrackia)

Joten löytyykö keneltäkään urleja oppaisiin?

Heitän itse pohjalle:

Demon's Souls Wiki
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Peli on todellakin hankala,
ja sain käsiini vain tavallisen US version
(ei deluxe; ei strategiaopasta, ei soundtrackia)

Joten löytyykö keneltäkään urleja oppaisiin?

Heitän itse pohjalle:

Demon's Souls Wiki

Olen lukenut kumpaakin. Tässä se toinen
Demon's Souls English Wiki: Demon's Souls (video game)

En usko, että vielä ohjeopasta, ihan sellaisenaan löytyisi netistä, mutta jos joku tietää, niin heittäkää kaveria linkillä! :)
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

En usko, että vielä ohjeopasta, ihan sellaisenaan löytyisi netistä, mutta jos joku tietää, niin heittäkää kaveria linkillä! :)

Täysin varma en ole mitä tarkoitit termillä ohjeopas, mutta olisiko tuo lähelläkään sellaista:
GameFAQs: Demon's Souls (PS3) FAQ/Walkthrough by Volume

Toki tuo on kirjoitettu Aasian painoksen pohjalta, mutta loppupuolelta löytyy ainakin lista termeistä, jotka muuttuivat Pohjois-Amerikan painokseen.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

IGN:llä on vähän vastaava opas, joskaan se ei ota niinkään kantaa itse hahmokehitykseen, kuin tuo edellinen. Keskittyy enemmän siihen mitä käytävillä tulee vastaan ja mistä tavarat löytää. Demon's Souls Guide

Nuo wikit ovat siinä mielessä parempia vaihtoehtoja, että niillä on ehkä hitusen vaikeampi spoilata peliä tarkoituksetta. Olen itse katsellut jonkin verran noita aseiden/spellien spoilereita, että voi hiukan töllistellä mihin tuhlaa isot sielut ja paremmat kivet ja mitä erityyppiset aseet tekevätkään.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

tässä olis oma maagi buildi mitä mieltä ootta tosta endurancesta otinko sitä jopa liikaa?

Mage (SL 120)
Vitality - 30 max (1100hp)
Intelligence - 40 (homing soul arrow, fireball,cloak, poisoncloud)
Endurance - 24 (Kokemuksesta voin kertoo, että staminaa tarvii myös maget rollaamiseen ja parin iskun vaihtoon, joskin ei niin paljoa)
Strength - 16 (Dark silver shield)
Dexterity - 16 (Lava bow)
Magic - 50
Faith - 18 (second chance, Talisman of beast)
Luck - 7

Talisman of beast
Dark silver shield
Northern Regalia (2-handed)
Kriss Blade (Lava bow)

Taktiikka on käyttää thiefs ringiä, ja cloak taikaa jotka stackkaavat keskenään näin pääsen maagillani pvp:ssä erittäin lähelle jopa pienellä spurtilla selkään puukottamaan kahdella kädellä northern regalialla jos huvittaa, mutta riskittömämpää on ampua piilosta tulipallo perseeseen ja loitsia perään poison cloud tai soul ray jotka kutakuinkin tappaa näillä leveleillä aika varmasti.

Jos on aikaa kannattaa laittaa heti invaasion alussa myös second chance ja homing soul arrow päälle.
PvE:tä varten lisäsin mukaan lava bowin joten siksi investoin 2 "turhaa" pistettä dextaan.

Ps: Dark silver shieldi on ns. back up maageja vastaan joten sitä ei kannata pitää selässä taikka kätösissä loitsiessa, koska se tiputtaa magian tehoa. Vain jos on tarvetta suojautua loitsuilta itse voi sen swapata käteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Tänään tuli peli postissa ja heti olisi yksi todella peruskysymys:

Miten tämä peli tallentaa?

Eli jos lopetan kesken kentän, niin säilyvätkö kaikki siihen mennessä kerätyt soulit? Ja pysyvätkö kentissä käännellyt vivut yms. edelleen käännettyinä?

Vastaus selvisi itsestään, kun otin riskin ja lopetin kesken kentän. Eli kyllähän tuo peli jatkuu juuri siitä kohdasta, mihin sen lopettaa. Hyvä näin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Tämmönen ongelma: Ensimmäinen BP NPC jonka kohtasin oli 2-2:ssa vastaan tuleva kaksikko. Eli jos olen oikein ymmärtänyt niin ensimmäiseltä black phantomilta saa Black Eye Stonen. Noo enhän minä sitä tuossa vaiheessa tiennyt ja kun kohtasin janarit niin käännyin saman tien takaisin hissille ja nousin ylös. Toinen mustista kuoli kun olin nousemassa (sieluja tuli lisää, en tiedä mihin ihmeeseen se siellä alapuolella kuoli), tämän jälkeen jatkoin jonkin matkaa 2-2:sta ja jätin pelin Nexukseen. No nyt sitten kun olen tietoinen Black Eye Stonen hankkimisesta niin ihmettelenkin, että enkö tosiaan saa itemiä tällä peluulla kun jäi loottaamatta se ensimmäinen musta kummitus? Olen tappananut tämän kaksikon lisäksi 3-1:ssä olevan BP:n ja kerran ihmisen pelaaman BP:n enkä ole saanut itemiä.

Jos sattuis löytymään avuliasta ihmistä, joka ei tarvitse Black leather settiä olisin erittäin kiitollinen jos voisit sen minulle lahjoittaa. Menin sössimään sen kanssa kun oli laukut täynnä ja sitähän ei vissiin saa enää mistään? Olen 52 levelillä. Voisin antaa vaihdossa jotain sieluilla ostettavaa käyttötavaraa, oletan että noita korjauskiviä sun muita voi "treidata" myös. Vai voiko?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Jollain on varmasti kokemuksia, eli kaipais hiukan valoa tohon World Tendency / Event juttuun.
Miten on, pystyykö esim. Executioner miraldan tappamaan pure whiten kautta avautuvalla body formissa ja sen lisäksi myös black phantomina, eli world tendency pitäis olla pure black?

Itse törmäsin ongelmaan että en näy satsukia millään 2-2:sessa pure white tendencyssä, vaikuttaako npc:itten kohtaa misiin ja black phantom npciden kohtaamiseen, että jos olen jo tappanut kyseisen kentän major / arch demonin? Talisman of beast on haussa ja mephistoteleksen questia en pysty enää tekee. Myöskään sitä avainta jolla vapautetaan rydell en vissii saa kun vaikka pure white wt oon koittanut mennä sinne Torniin, enkä pääse, johtuuko siitä että oon tappanu jo maneaterin?
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Jollain on varmasti kokemuksia, eli kaipais hiukan valoa tohon World Tendency / Event juttuun.
Miten on, pystyykö esim. Executioner miraldan tappamaan pure whiten kautta avautuvalla body formissa ja sen lisäksi myös black phantomina, eli world tendency pitäis olla pure black?

Itse törmäsin ongelmaan että en näy satsukia millään 2-2:sessa pure white tendencyssä, vaikuttaako npc:itten kohtaa misiin ja black phantom npciden kohtaamiseen, että jos olen jo tappanut kyseisen kentän major / arch demonin? Talisman of beast on haussa ja mephistoteleksen questia en pysty enää tekee. Myöskään sitä avainta jolla vapautetaan rydell en vissii saa kun vaikka pure white wt oon koittanut mennä sinne Torniin, enkä pääse, johtuuko siitä että oon tappanu jo maneaterin?

Jos olet tappanut Miraldan pwwt:ssa niin ei se enää samalla läpipeluukerralla tule pbwt:ssa, eli voit tappaa sen vasta seuraavalla kerralla. 2-2 ToB:in saa BP Scirvirirtä eli tarvitset pbwt:n. Kaveri löytyy sieltä kuilusta josta voi oikaista Flamelurkerin luo. Sillä ei ole väliä vaikka olisit tappanut kaikki demonit jos haluat pbwt:n.

Tuon avaimen Rydellin pelastamiseen kyllä saa jos on täysin pwwt. Tuolla linkin sivulla on hyviä vinkkejä
Demon's Souls English Wiki: Lord Rydell
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Jos olet tappanut Miraldan pwwt:ssa niin ei se enää samalla läpipeluukerralla tule pbwt:ssa, eli voit tappaa sen vasta seuraavalla kerralla. 2-2 ToB:in saa BP Scirvirirtä eli tarvitset pbwt:n. Kaveri löytyy sieltä kuilusta josta voi oikaista Flamelurkerin luo. Sillä ei ole väliä vaikka olisit tappanut kaikki demonit jos haluat pbwt:n.

Tuon avaimen Rydellin pelastamiseen kyllä saa jos on täysin pwwt. Tuolla linkin sivulla on hyviä vinkkejä
Demon's Souls English Wiki: Lord Rydell

Jes kiitoksia. Tuota sivustoa oonki käyttäny välillä apuna jos on pakko ollut jotain selvittää, mutta toi wt juttu ei maininnut mitään tosiaan siitä onko isot demonit kaadettu vai ei jne.

Joo tiedän Scirvirin paikan, oon koittanut sitä käydä tsiigaamassa pw:ssä, mutta ilm. ei oo koskaan ollut sit oikeasti pw kun olen käynyt, tosin eipä oo äijää näkyny 4-1 alussakaan koskaan vaikka tälläkin hetkellä pitäis olla pure white. No nyt alan offlinessa tappaa itteäni että sais sen prue blackin tonne stonefang tunneliin ja sen saakelin scirvirin bp:n ilmestyy.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Kuinka tässä pelissä saa leveleitä?? Jostain lukasin et nexuksessa (?) olis joku maid jolta sais vaihettua sieluja? Ei siellä mitään semmosta oo.
 
Ylös Bottom