Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Hahmoluokilla ei ole kuitenkaan mitään muuta merkitystä kuin aloitusstatsit ja kamat. Kaikki onnistuu myöhemminkin kehittämällä hahmoa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Hahmoluokilla ei ole kuitenkaan mitään muuta merkitystä kuin aloitusstatsit ja kamat. Kaikki onnistuu myöhemminkin kehittämällä hahmoa.

Tota täytyy sanoo, et tää viesti jäi mulle hieman auki. Eihän taika äijästä saa tekemälläkään miekkamiestä, vaikka mikä olis, ja tuskin se koskaan yhtä kestävä on. Ja ohan niillä hahmoilla pakko olla eri skillit, eihän siinä olis muute mitää järkee.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Hahmoa kehitetään korottamalla statseja vapaavalintaisesti. Pelissä ei muutenkaan ole erityisiä skillejä. Taiat ja ihmeet ostetaan muutamalta henkilöltä. Näiden hankkimista varten tarvii muistaakseni kuitenkin olla magic/faith tietyllä tasolla.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

en nyt tiedä onko joku nämä jo kertonut täällä tavalla tai toisella koska en jaksa alkaa thriidia sen koommin klaraamaan, mutta classiin yms ->

viperin vinkit selviämiseen :p

Hahmoluokalla ei ole juuri mitään merkitystä, mutta itse suosittelisin ottamaan hahmon jolla on mahdollisimman pieni luck ja soul level. Täten saa itse muokata hahmoaan haluamakseen.

Yleisesti ottaen parhaat hahmot käyttävät kevyttä haarniskaa sillä viholliset tekevät niin paljon vahinkoa että on parempi väistää kuin kärsiä raskaan panssarin tuottamasta painosta. Quick roll jonka saa kun hahmon päällä olevat varusteet ovat alle 25% maksimista sekä hyvän kokoinen stamina mittari + ok hp sekä cling ring (?)(hp boosti soul formissa) ovat avain selviämiseen.

Toki jotkut käyttävät raskasta panssaria ja sitä pelin parasta def boostia (warding?) joka on ihan kova ainakin ensimmäisellä läpipeluulla.

Statsit kärsivät 30 jälkeen pienentyvästä hyödystä, jolla tarkoitan sitä että strenghtillä saa paljon enemmän lämää aseisiin 1-30 lvlillä kuin 30-> joka tarkoittaa sitä että jos ase hyötyy kahdesta atribuutista, kannattaa nämä nostaa eka kolmeen kymmeneen eikä keskittyä yhteen.

Peli vaikenee ekan läpipeluun jälkeen huomattavasti, (villi veikkaus -> vihujen statsit 70%+ )
mutta kolmannella läpipeluulla vaikeusasteen nousu on huomattavasti pienempi.

Kannattaa aina pelata sielumuodossa, koska tällöin kuoleminen ei vaikuta maailman synkkyyteen. Itsemurhan voi toteuttaa vaikka nexuksessa

Suosittelen myös lämpimästi pelin autolife (kulkee pelissä eri nimellä mutta näin FF termeillä ), ihan mukava taika ja on itseltä pelastanut huomattavan määrän hiuksia.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Vielä olisi muutama päivä odotettavana, että saa tämän käsiinsä. Vaikeusaste ei niin pelota, mutta liiallinen bosseihin jumiin jääminen mietityttää ja hakkauspeli jossa pitää oikeasti suojata itseä = tätä olen odottanut. Ehkä vähän huono esimerkki, mutta God Of Warit tuli pelattua helvetin vaikealla juuri sen takia, että pitää suojata ja iskuja ottaa vähän vastaan, eikä aina vain jaella niitä muille.

Knightilla tai Hunterilla meinasin luultavasti aloittaa, joten kertokaapa kokeneemmat näiden huonoja ja hyviä puolia ja kuinka näiden kanssa kannattaa edetä. Kevyttä vinkkiä vain, koska haluan itse oppia syvemmät salat.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Vielä olisi muutama päivä odotettavana, että saa tämän käsiinsä. Vaikeusaste ei niin pelota, mutta liiallinen bosseihin jumiin jääminen mietityttää ja hakkauspeli jossa pitää oikeasti suojata itseä = tätä olen odottanut. Ehkä vähän huono esimerkki, mutta God Of Warit tuli pelattua helvetin vaikealla juuri sen takia, että pitää suojata ja iskuja ottaa vähän vastaan, eikä aina vain jaella niitä muille.

Knightilla tai Hunterilla meinasin luultavasti aloittaa, joten kertokaapa kokeneemmat näiden huonoja ja hyviä puolia ja kuinka näiden kanssa kannattaa edetä. Kevyttä vinkkiä vain, koska haluan itse oppia syvemmät salat.


Ei pelkoa bossien suhteen, sillä yllättävän helppoja ovat. Pari bossia on pistänyt kunnolla kampoihin ja yksi niistä oli 1-2 Bossi (en kerro nimeä)

Ei sillä kauheasti ole väliä, että millä luokalla aloitat pelaamaan ja paras vinkki onkin se, että kehitä sinun hahmoklassisin VAHVIMPIA puolia enemmän kuin muita. Oma hahmoni on Knight ja kehitän eniten: Vitality, Strenght, Endurance.

Eli katso hahmosi vahvimmat puolet hahmoeditorissa ja ala kehittää niitä eniten:)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Hahmoa kehitetään korottamalla statseja vapaavalintaisesti. Pelissä ei muutenkaan ole erityisiä skillejä. Taiat ja ihmeet ostetaan muutamalta henkilöltä. Näiden hankkimista varten tarvii muistaakseni kuitenkin olla magic/faith tietyllä tasolla.

TÄ! Taitaa mennä uudelleen harkinnaks tän hommaaminen, jos hahmoilla ei oo mitää eroo käytännössä. Demo olis poikaa täs vaihees.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Demo olis poikaa täs vaihees.
Tämä peli kuulostaa vaan kaiken lukemani ja kuulemani perusteella sellaiselta, josta on todella vaikea tehdä (ainakaan myyvää) demoa. Joten demoa ei kannata jäädä odottamaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tämä peli kuulostaa vaan kaiken lukemani ja kuulemani perusteella sellaiselta, josta on todella vaikea tehdä (ainakaan myyvää) demoa. Joten demoa ei kannata jäädä odottamaan.

Joo olis se varmaan tullutkin jo, mut piru ku rupee kuulostaan jotenkin oudolta toi peli verrattuna niihin mmorpg/rpg mitä on tullu pelattua, et pieni testi olis paikallaan. Trailereistakaan ei oikeen irtoo tietoo hahmoista ja hahmon kehityksestä yms. Melkei pelkkää hypen nostoo trailerit, mut kaippa se niiden tarkoitus onki.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

TÄ! Taitaa mennä uudelleen harkinnaks tän hommaaminen, jos hahmoilla ei oo mitää eroo käytännössä. Demo olis poikaa täs vaihees.


Hahmoilla on eroja, mutta onko se riittävästi kaikille, että maagit saavat eri kilvet ja aseet alussa ja osaavat loitsuja enemmön ja magic bar on korkeampi? Jokainen saa kylllä pelissä esiintyv'ät kilvet ynm, mutta ALOITUS aseet ja kilvet ovat ERI ja kannattaa kehittää niitä oman hahmoluokan vahvimpia puolia, jotka esim maagilla ovat: Magic,Intelligence,Faith.

Ja hahmomalli vaikuttaa paljolti pelityyliin ja jotkut kentät menevät helpommin kuin toiset johtuen hahmoluokasta. Esim Bossit joilla on valtavan suuri miekka ja huitovat minkä kerkeävät, niin maagi tyyppi on vahvoilla tällaisissa tilanteissa, sillä hän voi pysyä kauempana ja esim heittää tulipalloja tai tehdä liekkimeren(ei saa alussa), jonka osuma-alue on laaja.

Itse kun olen ollut rynnijätyyppiä, niin valitsin Knight hahmoluokan. Ei tässä pahemmin rynnitä, mutta suht hyvin olen pärjännyt, kun strenght on yli 42,vitality 33 ja enduurance 35 :)

Ja trailereistahan ei näe sitten yhtikäs mtn ja gameplay videoita on syytä katella monta, sillä itse en saanut minkäänlaista kuvaa kunnes sitten ostin tämän ja iski kovaa.

Niin ja VIELÄ sanon, että tässä tehdään myös sellaisia valintoja, jotka vaikuttavat siihen, että onko tiettyjä henkilöitä avustamassa sinua jossain vai ei. Yllättävän monipuolinen ja raikas peli japanilaisilta
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Hahmoilla on eroja, mutta onko se riittävästi kaikille, että maagit saavat eri kilvet ja aseet alussa ja osaavat loitsuja enemmön ja magic bar on korkeampi? Jokainen saa kylllä pelissä esiintyv'ät kilvet ynm, mutta ALOITUS aseet ja kilvet ovat ERI...

Sitä mä täs oon ihmetelly, et onko pelin keski/loppu vaiheilla hahmois mitään eroo ja kommenttien perusteella tuntuu et ei olis mikä ihmetyttää tosi paljon. Ihan vaan uudelleen peluu arvoa mietin, jos kaikki on samanlaisii, ni on loppupeleis ihan sama millä pelaa, ku ei oo mitään "uutta" toisella hahmolla.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Uudelleenpeluuarvo löytyy ehkä enemmän eri pelityyleistä. Kun oikein korkealle levelille mennään niin kaikista classeista saa tehtyä samanlaisia, mutta alkuclassin valinta vaikuttaa ensimmäisellä kierroksella kyllä melko pitkälle. Omasta mausta riippuu pelaako magiapainotteisesti, nopeilla miekoilla vai isoilla polearmeilla. Menin itse ensimmäisen kerran läpi jousella ja miekalla ilman yhtäkään loitsua (hunter) ja toisen kerran royaltyllä (easy mode ;)) magialla, tikarilla ja crescent swordilla. Sillä sitten jatkoinkin jotain 3-4 kierrosta.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Sitä mä täs oon ihmetelly, et onko pelin keski/loppu vaiheilla hahmois mitään eroo ja kommenttien perusteella tuntuu et ei olis mikä ihmetyttää tosi paljon. Ihan vaan uudelleen peluu arvoa mietin, jos kaikki on samanlaisii, ni on loppupeleis ihan sama millä pelaa, ku ei oo mitään "uutta" toisella hahmolla.

Jos haluaa pelata PvP niin silloin kannattaa kyllä miettiä tarkkaan minkalaisen hahmon tekee. Suurin osa pelaajista jättää soul levelin 120:een jolloin vastustajia löytyy ihan hyvin. PvE puolella max soul level taisi olla jotain 720 jolloin kaikki statsit on maksimissa. Tuon saavuttamiseen tarvii kuitenkin peliä pelata jo useita satoja tunteja koska yhden levelin nosto maksaa miljoonia sieluja.

Kannattaa pelata sillain että jos aluksi valitsee magen, niin kehittää siitä kans magea. Jos alussa alkaa hakeen jotain all around hahmoa niin pelin alkupuoli voi olla aika hankala.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jokos tämä peli on saatavilla Suomenkin hyllyiltä?

25.6. ilmestyy erikoisversion kera.

Nyt vain jännitetään saako nettipuljut toimitettua pelin torstaiksi laatikkoon, kun perjantaiks iskee juhannusaatto ja posti taitaa olla lomilla, niinkuin suurin osa muistakin työläisistä.

Mutta jessus (kuten aiemminki maininnu) on tätä peliä kyllä tullut odotettua oikein olan takaa..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onko sama ostaako pelin nyt, vai viiden päivän päästä tuon EU julkaisun. Onko niissä mitään muuta eroa kuin, että tuossa EU julkaisussa tulee mukaan jotain turhaa sälää?
 
Ylös Bottom