Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny 2

Mitähän tää peli taas sekoilee. Oon power 304 ja olisin tarvinnut hanskat ja auto riflen. No ne tulikin raidista, mutta 294. Että tää peli ottaa välillä hermoon. Aina ennen on raidista tullut isommalla powerilla, mutta ei näköjään enään.
 
Vastaus: Destiny 2

Mitähän tää peli taas sekoilee. Oon power 304 ja olisin tarvinnut hanskat ja auto riflen. No ne tulikin raidista, mutta 294. Että tää peli ottaa välillä hermoon. Aina ennen on raidista tullut isommalla powerilla, mutta ei näköjään enään.

RNG. Osa kamoista on niitä low level geareja ja osa sitten 300.
 
Vastaus: Destiny 2

Cayden arkut on käyttäjäkohtaisia. Ei saa joka hahmolle siis.
+ näihin pätee chest cooldown joten kannattaa olla varoivainen muitten arkkujen ja planeettamateriaalien kanssa. (bungolta ei kai vielä mitää sanaa ole tähän tullut?)

Osaan Cayden arkuista jää sisältö kimaltelemaan sisälle. Tähän tepsii vanha kunnon Prison of Elders dippaus, että hyppää sinne arkun sisään ja uiskentelee hetken. Pari kertaa on jäänyt glimmerit loistamaan arkun sisään eikä ole antanut loottia. :)
 
Vastaus: Destiny 2

Ei oo ikinään noin käynyt enkä tiä ketään myöskään. Vaan aina, aina on tullut isompaa.

Noissa exoissa näkys toi olevan. Eilen neljä samankokoista takkia. Tänään pienempi numeroiset kengät. Ei edelleenkään aseita. Tänään kyttäilin, että listalla suurin osa oli aseita mutta kengät...
 
Vastaus: Destiny 2

Ei oo ikinään noin käynyt enkä tiä ketään myöskään. Vaan aina, aina on tullut isompaa.
Kyllä se geari vaan tippuu myös low levelinä mulle myös eli -10 omasta lightista. Powerful Gearia saat aina varmasti Caluksesta, mutta Random Chesteistä se lootti tippuu juuri low tai powerful gearina. Yllättävän hyvää tuuria sulla on käyny jos aina tippunu powerfulia.
Eilen lävähti mulle ainakin 305 AR, 294 AR, 300 Chest, 305 Snipu ja 294 Jalkineet
 
Vastaus: Destiny 2

Kyllä se geari vaan tippuu myös low levelinä mulle myös eli -10 omasta lightista. Powerful Gearia saat aina varmasti Caluksesta, mutta Random Chesteistä se lootti tippuu juuri low tai powerful gearina. Yllättävän hyvää tuuria sulla on käyny jos aina tippunu powerfulia.
Eilen lävähti mulle ainakin 305 AR, 294 AR, 300 Chest, 305 Snipu ja 294 Jalkineet

Juu siis puhuinkin pelkästään raidista josta mulle tuli sitä -10 powerilla olevaa. Se on ihan normaalia että muualta saa pienenpää, mutta se että raidista niin ei ole.
 
Vastaus: Destiny 2

Itel tullut parin päivän aikana muutama exo engram ja kaikista on tullut 304 powerin tavaraa, ennen tullut 305 ja oma poweri on 304
 
Vastaus: Destiny 2

Juu siis puhuinkin pelkästään raidista josta mulle tuli sitä -10 powerilla olevaa. Se on ihan normaalia että muualta saa pienenpää, mutta se että raidista niin ei ole.
Siis mä puhuin myös Raidista. Calus on ollu ainoa varma joka tiputtaa powerful gearii. Kaikki muut chestit jotka tulee mm. Pools, Gauntlet, Garden tai noi avaimilla avattavat on tiputtanut low/powerful gearia mulle. Ihan siitä asti kun Leviathan tuli pelattavaksi.
Eli on ihan normaalia jos raidissa ei tuu 300 gearia aina jokasesta chestistä, jos et oo Caluksesta saanu power gearia niin sitten on bugi.
 
Vastaus: Destiny 2

Angry Joen arvostelu pelistä oli hyvä ja mielenkiintoinen. Osin varmaan siitä syystä YouTube päätti heittää tänä aamuna suosituksiini seuraavan videon. 45 minuutin läpikotainen näkemys siitä, mitä kaikkea tässä pelissä(ja myös edellisessä lisäosineen) on vikana. Esittelijänä kaveri, joka pelasi ensimmäistä lisäosineen 60 päivää ja tätä uutta myös raidiin asti.

Bungie, mitä v*ttua te oikein teitte viimeiset 3 vuotta, kun ette ensimmäisen Destinyn vanilla-versiosta oppineet yhtään mitään?!?

[video=youtube;Dqyco2NYBOs]https://www.youtube.com/watch?v=Dqyco2NYBOs[/video]
 
Vastaus: Destiny 2

Heh, eilen sain alttihahmon levelille 20. Sinänsä hauska juttu, että sain nostettua lightin 280, eikä mulla ole yhtään legendaarista armoria. Ne muutamat hassut lege engrammit mitä olen kerennyt saamaan ovat olleet aseita. Rng ei tykkää musta. :)
 
Vastaus: Destiny 2

Bungie, mitä v*ttua te oikein teitte viimeiset 3 vuotta, kun ette ensimmäisen Destinyn vanilla-versiosta oppineet yhtään mitään?!?

Destiny 1:stä irtautui osa työntekijöistä työstäämään Destiny 2:sta vuonna 2015 (House of Wolves aikoihin, joka oli vielä sitä heikkoa aikaa), ja ilmeisesti siellä ei ole hirveästi kommunikaatio kiertänyt niin tää nyt tehtiin tällee D1,5 versioksi tää peli... no joku vuosi niin Destiny 1:sen vanha live team pääsee korjaamaan näitten junttien tekosia taas ja tästäkin pelistä saadaan ehkä oikeasti se Destiny 2.

edit. Tai siis live team on kai siirtynyt jo, mutta koodaus vie aikaa
 
Vastaus: Destiny 2

Olisko fusari tän pelin turhin ase ?? eihän niillä kerkii osumaan mihinkään..? No viimein tuli exosta ase, olisko ollut 14. exo.. ja fusari yhden nummeron parempi kuin entinen ?????????????
 
Vastaus: Destiny 2

Olisko fusari tän pelin turhin ase ?? eihän niillä kerkii osumaan mihinkään..? No viimein tuli exosta ase, olisko ollut 14. exo.. ja fusari yhden nummeron parempi kuin entinen ?????????????

Fusarit on kovimpia DPS aseita koko pelissä. PvP:ssä ei niin hyviä mutta tehokkaita kyllä.

edit. Varsinkin linear fusionit. erinomaisia calukseen.
 
Olisko fusari tän pelin turhin ase ?? eihän niillä kerkii osumaan mihinkään..? No viimein tuli exosta ase, olisko ollut 14. exo.. ja fusari yhden nummeron parempi kuin entinen ?????????????

Erittäin kovia aseita sekä PVP ja PVE, niissä vaan on iso charge rate, joten ei niitä helpompia aseita käyttää. Fusareissa ennakon ottaminen on tärkeetä samoin kun sinkoissa.
 
Vastaus: Destiny 2

Toi kolmiolla katsominen Exoista olikin uusi juttu. Tänään aikani kyttäsin, että olisi uutta tarjolla. Viimein tulikin semmoinen setti, että vain pusero oli tuttu ja muut uusia tuttavuuksia. Arvaatte varmaan mikä arvonnasta tuli No oli kuitenkin pari numeroa isompi kuin entinen.

Nonni, tuli sitten tutkittua tämä yllä oleva. Parista viimeisestä exosetistä kuva ja sitten kokeileen mikä niistä tulee...ei mikään, eli on aivan turha odotella setin vaihtumista, tulee mitä sattuu ja yleensä sitä mitä on tullut ennenkin.
 
Vastaus: Destiny 2

Voisko joku hyväksyä tuon pyynnön liittyä KFIN klaaniin :D en saa klaani XP engramia ennen sitä :D
 
Vastaus: Destiny 2

"Lopullinen end game on ystävyys joka voi kasvaa tämmöisistä peleistä. Lootti on se minkälainen yhteisö meillä on tässä pelissä." -DeeJ Bungie

Tulkaa hei kaikki takas pelaa, se end game olikin tässä pelissä kokoajan.
 
Vastaus: Destiny 2

Tämmönen tuli jostain syystä vastaan YouTuben suosituksissa. Oli ihan hauska ja osuva. Nauroin!

[video=youtube;mhXfM-VqKwI]https://www.youtube.com/watch?v=mhXfM-VqKwI[/video]
 
Vastaus: Destiny 2

"Lopullinen end game on ystävyys joka voi kasvaa tämmöisistä peleistä. Lootti on se minkälainen yhteisö meillä on tässä pelissä." -DeeJ Bungie

Tulkaa hei kaikki takas pelaa, se end game olikin tässä pelissä kokoajan.

https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/74kna6/bungies_attitude_on_the_endgame_is_not_ok/

Tuossa siis tarkemmin selitetty.

En itse ole peliä betaa enempää pelannut, mutta on tullut seurattua silti mitä tapahtuu. Onko tämän forumin mielestä tässä vielä heikompi endgame kuin ekassa osassa? Muutenkin tuntuu että ensihuuma on tippunut ainakin yhtä nopeasti ellei nopeammin.
 
Ylös Bottom