Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitähän tää peli taas sekoilee. Oon power 304 ja olisin tarvinnut hanskat ja auto riflen. No ne tulikin raidista, mutta 294. Että tää peli ottaa välillä hermoon. Aina ennen on raidista tullut isommalla powerilla, mutta ei näköjään enään.
Cayden arkut on käyttäjäkohtaisia. Ei saa joka hahmolle siis.
+ näihin pätee chest cooldown joten kannattaa olla varoivainen muitten arkkujen ja planeettamateriaalien kanssa. (bungolta ei kai vielä mitää sanaa ole tähän tullut?)
RNG. Osa kamoista on niitä low level geareja ja osa sitten 300.
Ei oo ikinään noin käynyt enkä tiä ketään myöskään. Vaan aina, aina on tullut isompaa.
Kyllä se geari vaan tippuu myös low levelinä mulle myös eli -10 omasta lightista. Powerful Gearia saat aina varmasti Caluksesta, mutta Random Chesteistä se lootti tippuu juuri low tai powerful gearina. Yllättävän hyvää tuuria sulla on käyny jos aina tippunu powerfulia.Ei oo ikinään noin käynyt enkä tiä ketään myöskään. Vaan aina, aina on tullut isompaa.
Kyllä se geari vaan tippuu myös low levelinä mulle myös eli -10 omasta lightista. Powerful Gearia saat aina varmasti Caluksesta, mutta Random Chesteistä se lootti tippuu juuri low tai powerful gearina. Yllättävän hyvää tuuria sulla on käyny jos aina tippunu powerfulia.
Eilen lävähti mulle ainakin 305 AR, 294 AR, 300 Chest, 305 Snipu ja 294 Jalkineet
Siis mä puhuin myös Raidista. Calus on ollu ainoa varma joka tiputtaa powerful gearii. Kaikki muut chestit jotka tulee mm. Pools, Gauntlet, Garden tai noi avaimilla avattavat on tiputtanut low/powerful gearia mulle. Ihan siitä asti kun Leviathan tuli pelattavaksi.Juu siis puhuinkin pelkästään raidista josta mulle tuli sitä -10 powerilla olevaa. Se on ihan normaalia että muualta saa pienenpää, mutta se että raidista niin ei ole.
Bungie, mitä v*ttua te oikein teitte viimeiset 3 vuotta, kun ette ensimmäisen Destinyn vanilla-versiosta oppineet yhtään mitään?!?
Olisko fusari tän pelin turhin ase ?? eihän niillä kerkii osumaan mihinkään..? No viimein tuli exosta ase, olisko ollut 14. exo.. ja fusari yhden nummeron parempi kuin entinen ?????????????
Olisko fusari tän pelin turhin ase ?? eihän niillä kerkii osumaan mihinkään..? No viimein tuli exosta ase, olisko ollut 14. exo.. ja fusari yhden nummeron parempi kuin entinen ?????????????
Toi kolmiolla katsominen Exoista olikin uusi juttu. Tänään aikani kyttäsin, että olisi uutta tarjolla. Viimein tulikin semmoinen setti, että vain pusero oli tuttu ja muut uusia tuttavuuksia. Arvaatte varmaan mikä arvonnasta tuli No oli kuitenkin pari numeroa isompi kuin entinen.
"Lopullinen end game on ystävyys joka voi kasvaa tämmöisistä peleistä. Lootti on se minkälainen yhteisö meillä on tässä pelissä." -DeeJ Bungie
Tulkaa hei kaikki takas pelaa, se end game olikin tässä pelissä kokoajan.