Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Hyvin toimii kyllä. Törkeen kova ase tuo hunterin tulipommeja ampuva exotic hand cannon. :D
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Ensi vaikutelmat sentinelistä vastustajan näkökulmasta. On muuten pirullisen kova superi. Kaveri heitti sentineliä Nova pommilla niin se kerkesi blokata sen ja säilyi hengissä. Lisäksi kerkeää aika monta tappaa yhden ultin aikana. Warlockin dawnblade taas tuntui oikein hyvältä, mutta ei sillä tuntunut saavan cruciblessa mitään aikaan. Onneksi koko pelissä on sitten mahdollista päivittää siihen trackkäävä panos.
Kyllä sitä tuossa 6h vierähti ihan mukavasti joista ehkä 4,5h cruciblea neljän porukalla. Kumpikin pelimuoto toimi oikein hyvin eikä pahempia ongelmia näkynyt. Nuo jokaisen hahmon uudet abilityt on ihan hyvä lisä. Lisäksi ei itseäni ainakaan harmittanut 30fps kunhan se on vaan tasainen. Ja sitähän se Destinyssä on. Plussaa vielä tehtävän ja striken suunnittelusta, oli oikein hyvää menoa.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Ekat fiilikset:

- PvE content oli laadukasta ja hauskaa. Pääsispä pelaan mut välil pitää käydä töissä et on varaa maksaa CE :o

- Super + Abilityt latautuvat aivan liian hitaasti PvE:ssä ja tuntuu että perkitkin jotka lupaavat nopeampaa rechargea mm. melee tapon myötä eivät oikein tee mitään.. Ilmeisesti ihmiset tykkäävät tästä PvP:ssä mut sekin tuntu aika nihkeeltä mitä, tosin, yhden matsin kokeilin.

- Ei oo kyllä yhtään samanlaista synkkaa ase loadoutissa nyt, tuntuu että käytin omaa Solar AR:aa paljon enemmän kuin mitään kinetic weaponia ja sitä vihreetä ammoa tuli ihan yhtä paljon ku kineticciä? Power ammon spawnimäärää taas buffataan releaseen joten ei voi kommentoida sitä.

- Tuntuu että time-to-kill PvP:ssä on ihan saatanan lyhyt, liian monta kertaa tuntu siltä että sekunnissa napsahti henki pois ennenku ehti edes reagoimaan eikä kyse ollut edes superista vaan ihan normaaleista aseista.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

No tuossa ehti tuon demo tehtävän vetäistä läpi ja olihan se aika eeppinen, eipä se tosin kerro muusta pelistä yhtään mitään koska ei se tuollaista tule olemaan. Ottaen huomioon miten ruma peli on ainakin konsoleilla ei ole mitään syytä että tämä olisi 30 FPS, mikään mitä näin ei vakuuttanut siitä että se olisi oikea ratkaisu. Onneksi tästä ei tarvitse kärsiä kun pääsee PC betaa testaamaan. katsotaan myöhemmin millainen tuo strike on ja ehkä vähän pvp:tä myös.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Itse kyllä koen, että bungie menee (taas) siitä mistä rima on matalin ja siihenkin pitää jättää vielä reilusti rakoa.

Destiny 2 ei tuo juuri mitään ihmeellistä pöytään, vaikuttaa lähinnä DLC:ltä.
-Viholliset ovat ihan samoja kuin Destiny 1:ssä mekaniikkoja myöten.
-Aseet hyvin pitkälti myös aivan samaa settiä kuin ykkösessä. (toki betassa ei varmaan erikoisimmat pyssyt vielä saatavilla)
-Ääninäyttely, animaatiot aivan samoja kuin ykkösessä.
-Oman aluksen grafiikat on lähinnä luokkaa naurettavat (ainakin oli tuo Warlockin default alus)
-PvP pisteitä ei enää ole vaan korvattu lähinnä yleisillä statseilla
-UI aivan sama kuin Destiny 1:ssä

+Mukavasti tehty strike, joka oli kyllä viihdyttävä ja toi mukavasti flashbackejä VOG:n Atheonista (olisko tää Protheon hänen veli? ) :)
+Edelleen hyvin vauhdikas (jopa vielä vauhdikkaampi PvP), koska vaikuttais siltä, että ei paljo tarvii sohia, niin potkasee jo tyhjää.
+Grafiikat on ihan hyvännäköisiä animaatioissa, mutta pelissä aika kesivertoa ja voisi jopa sanoa, että ei juurikaan parannusta.



Paljonhan tuosta vielä puuttuu, mutta kyllä sellainen kutina, että tuo peli ei täytä niitä lupaukia ja hypeä jota siitä kerrotaan tällä hetkellä.

Toivottavasti paranee.
Omalta osaltani en suosttele ennakkotilamaan tätä tekelettä, ellei sitten ole todella kova Destiny fani. Huono sinänsää peli ei ole, mutta pettymkysken puolelle räpsähti (Betan osalta)
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Kuinkakohan hyvin tähän peliin pääsee sisälle, jos ensimmäinen Destiny jäi kokematta? Tuli pitkästä aikaa ostettua Plussa-aikaa, ja nyt olisi jonkinlainen yhteisöllinen moninpeli hakusessa. Olisiko tästä siihen?

Entä kuinka paljon aikaa tämä peli vaatii? Pitääkö tähän uhrata tyyliin koko elämänsä, vai pärjääkö tällainenkin pelaaja, jolla on vain pari kertaa arki-iltaisin ja viikonloppuisin aikaa pelata?
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Destiny 1 DLC fiilikset jäi.

Ei vakuuta, mutta tässä on pelaajakuntaa niin paljon niin pakko ostaa.

On kyllä myös surkee beta.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Hieman sekavat fiilikset jäi. Peli ei selvästi ole kauheasti muuttunut D1 ajoilta, tai ei ainakaan niin paljoa kuin olisin ehkä toivonut, mutta kyllähän tätä ihan mielellään pelaa. Ja voihan tätä ajatella vaikka isona dlc:nä :D

Tärkeintä on, että pääsee uusiin raideihin jne. Ja virkistävää aloittaa ihan "nollista" kun d1 ei ole tullut pelattua pitkiin aikoihin ja kaikki hahmot olen poistanut, sekä poistanut kaiken gearin myös, niin tässä samalla mahdollisuus aloittaa alusta ja katsoa onko bungie oppinut mitään, vai vieläkö vituttaa samat asiat mitkä ykkösessä.

Eli kyllähän tämä tulee ennakkotilattua :)
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Itse en oikeastaan odottanutkaan kuin vähän uusia shadereita aseisiin ja aluksiin. "Kunhan siellä on samat tyypit pelaamassa kuin ykkösessäkin, niin kyllä sitä tulee hangattua."

Nuo uudet kyykkynapista tehtävät hahmoluokkakohtaiset temput ovat ihan hienoja, mitä nyt titaanin seinä tuntuu aika turhalta kapistukselta, siinä missä hunterin tehoväistö ja warlockin "parannuskupla" ovat tosi käytännöllisiä.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Kuinkakohan hyvin tähän peliin pääsee sisälle, jos ensimmäinen Destiny jäi kokematta? Tuli pitkästä aikaa ostettua Plussa-aikaa, ja nyt olisi jonkinlainen yhteisöllinen moninpeli hakusessa. Olisiko tästä siihen?

Entä kuinka paljon aikaa tämä peli vaatii? Pitääkö tähän uhrata tyyliin koko elämänsä, vai pärjääkö tällainenkin pelaaja, jolla on vain pari kertaa arki-iltaisin ja viikonloppuisin aikaa pelata?
Luulisi et päääsee hyvin sisälle tähän peliin vaikka D1 jäi kokematta. D1 story oli sellaista shaibaa.
Jos pelissä tulee olemaan samanlainen levutus systeemi mitä D1 niin ei tarvitse uhrata hirveesti aikaa.
Ainoa asia joka voi vaatia aikaa on luultavasti Exotic kamojen kerääminen sekä Raidi gearit ym, mutta joo ei tarvitse uhrata koko elämäänsä tähän peliin.

Omat ajatukset on vähän ristiriidassa myös. Story vaikuttaa lupaavalta, mutta muuten meh...
Aseen käsittely piti olla yhtä sulavaa kuin D1:ssä, mutta kyl mun mielestä toi on aika tönkköstä liikutella asetta, ihan kuin piipussa roikkuis 20kg perunasäkki.
Olis kuitenkin toivonut jotain lisää tähän Betaan, vaikka Patrol jossa ei pääsis dunkkuihin eikä voisi eventtejä tehdä.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Nuo uudet kyykkynapista tehtävät hahmoluokkakohtaiset temput ovat ihan hienoja, mitä nyt titaanin seinä tuntuu aika turhalta kapistukselta, siinä missä hunterin tehoväistö ja warlockin "parannuskupla" ovat tosi käytännöllisiä.

Muutan taktisesti mieltäni: Tuo polvenkorkuinen seinä onkin hyvin kätevä PvP:ssä.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Saako betan pelaamisesta mitään hyötyä itse peliin, vai lähteekö kaikki nollista julkkarin jälkeen?
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Ykkös-Destinyssä beta-pelaajat taisivat saada jonkun emblemin palkkioksi. Kakkoseen ei tosin ole luvattu mitään vastaavaa.
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Ykkös-Destinyssä beta-pelaajat taisivat saada jonkun emblemin palkkioksi. Kakkoseen ei tosin ole luvattu mitään vastaavaa.
Tässä on sama homma. Emblem tulee palkkioks jos pelaat D2 Betaa. Ei kuitenkaan mitään hyödyllistä
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Eilen muutama tunti tuli betaa testattua ja kyllähän tämä ihan Destiny v.1.2:lta tuntuu. Sinänsä siinä ei ole mitään vikaa, kun tykkäsin ykkösestä, mutta peli tuntuu oikeasti ihan samalta kuin ykkönen. Kehitystä ei vielä betan perusteella ollut yhtään. Tää 30FPS on myös aika hirveä kokemus, kun mätkinyt lähinnä 60FPS pelejä viimeisen vuoden ajan.
 
Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Eilen muutama tunti tuli betaa testattua ja kyllähän tämä ihan Destiny v.1.2:lta tuntuu. Sinänsä siinä ei ole mitään vikaa, kun tykkäsin ykkösestä, mutta peli tuntuu oikeasti ihan samalta kuin ykkönen. Kehitystä ei vielä betan perusteella ollut yhtään. Tää 30FPS on myös aika hirveä kokemus, kun mätkinyt lähinnä 60FPS pelejä viimeisen vuoden ajan.

Ei millään pahalla, mutta jos tuo fps tuntuu pahalta niin vika ei ehkä oo pelissä. Tuo on erittäin sulavaa. Varsinkin PC jonnelle saa aina nauraa kun itkevät ettei pysty pelaan kun fps menee alle 100 [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)

Ei millään pahalla, mutta jos tuo fps tuntuu pahalta niin vika ei ehkä oo pelissä. Tuo on erittäin sulavaa. Varsinkin PC jonnelle saa aina nauraa kun itkevät ettei pysty pelaan kun fps menee alle 100 [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
En nyt erittäin sulavaks kutsuiks. 30 fps on lähinnä sellanen tottumiskysymys. Hetken aikaa sitä kattelee niin silmä tottuu. Harmillisesti betassa tuntuu vielä framet droppaavan, jos on paljon mähinää samaa aikaa PvP:ssä. Lockattu 30 fps ilman droppeja loppupeliin niin eiköhä sillä pärjätä konsolipuolella. Jos on varaa panostaa kunnon pelikoneeseen niin sellanen vaa hankintaan niin pääsee pelaamaan Destiny 2 niin kuin kehittäjät sen olis halunneet. Jossain haastattelussa Luke Smith sano, et ainaki PS4 Pro pyörittäis PvP:tä 60 fps, mut halutaan luoda yhtenäinen pelikokemus sekä PvP- että PvE-puolella eikä Sony salli Pron parempaa ruudunpäivitystä verrattuna normipleikkariin.

Ihan kivaahan mättöä tuo beta on tarjonnut eikä oo enää paljoon niitä turhauttavia kuolemia, jossa saat stickin naamaan tai lokki iskee kahesti toiselta puolelta huonetta läpsyä naamaan. Pikku fixejä vielä niin eiköhä tuu iha viihdyttävä paketti ulos syyskuussa tai ainakin hyvä pohja, mistä sitten voi lähteä rakentamaan Destinyn tavoin. Toivotaan vaan, ettei jatkuva valitus aja jatko-osaa samaan jamaan kuin originellia.
 
Ylös Bottom