Destiny 2 (julkaisu 8. syyskuuta)
Digital Foundryn analyysissa Destiny 2:n ruudunpäivitys on tiukasti lukittu 30:een eikä se siitä mihinkään hievahda edes tavallisella PS4:llä. Sen sijaan perusnelkulla on enemmän frame pacing -ongelmia, ja sen ihmiset kokevat nykimisenä. Silti ruutuja tulee joka hetki 30 kappaletta sekunnissa. Ne eivät kuitenkaan tule tasaiseen tahtiin, vaan jokin frame on ruudulla ikään kuin liian pitkään ja seuraava sit vaihtuu tavallista nopeammin.
[video=youtube_share;rDvCEIHxC60]https://youtu.be/rDvCEIHxC60[/video]
PS4 Prolla ei saavuteta aitoa 4K-tarkkuutta, vaan käytössä on sekä checkerboard rendering että dynaaminen resoluutio, eli tarkkuutta pudotetaan hetkellisesti sulavan ruudunpäivityksen takaamiseksi.
Digital Foundryn analyysissa Destiny 2:n ruudunpäivitys on tiukasti lukittu 30:een eikä se siitä mihinkään hievahda edes tavallisella PS4:llä. Sen sijaan perusnelkulla on enemmän frame pacing -ongelmia, ja sen ihmiset kokevat nykimisenä. Silti ruutuja tulee joka hetki 30 kappaletta sekunnissa. Ne eivät kuitenkaan tule tasaiseen tahtiin, vaan jokin frame on ruudulla ikään kuin liian pitkään ja seuraava sit vaihtuu tavallista nopeammin.
[video=youtube_share;rDvCEIHxC60]https://youtu.be/rDvCEIHxC60[/video]
PS4 Prolla ei saavuteta aitoa 4K-tarkkuutta, vaan käytössä on sekä checkerboard rendering että dynaaminen resoluutio, eli tarkkuutta pudotetaan hetkellisesti sulavan ruudunpäivityksen takaamiseksi.