Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vedetäänkö alusta mulla on crota checkpoint ja voidaan hypätä ylitse väli pomo kun siitä ei mitään saa

Psn TaiGuRi-
Ja juu, vedetään alusta :) ekaa kertaa kun jotkut on niin halu on kova vetää alusta :D [emoji14]
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Nyt olis tarkoituksena lähteä viikonloppuna Crotan kaatoon. Olisiko lauantaina tai sunnuntaina klo. 19:00 alkaen halukkaita?

1. t1m4nt lvl31
2. Deim_ lvl31
3.
4.
5.
6.


Mä ehkä voisin lähteä.. Tosin ei mitään kokemusta crotasta, edes teoriassa.
Eli olisi kiva jos jotkut osaisivat tämän. Ei ole hirveästi kiinnostusta vääntää mitään 10 tunnin settiä.
heebo1974 - 31 warlock
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Mä ehkä voisin lähteä.. Tosin ei mitään kokemusta crotasta, edes teoriassa. ��
Eli olisi kiva jos jotkut osaisivat tämän. Ei ole hirveästi kiinnostusta vääntää mitään 10 tunnin settiä. ��
heebo1974 - 31 warlock

Ei ole itsellänikään kokemusta kuin ekan arkun haku ja youtube videot :)

1. t1m4nt 31lvl Titan
2. Deim_ 31lvl Warlock
3. Pjork 31lvl Warlock (Lauantai)
4. heebo1974 31lvl Warlock
5. vijuol 31lvl Hunter
6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

1. t1m4nt 31lvl Titan
2. Deim_ 31lvl Warlock
3. Pjork 31lvl Warlock (Lauantai)
4. heebo1974 31lvl Warlock
5. vijuol 31lvl Hunter
6. vesquu25 30lvl hunter

Kokemusta on jonkun verran..
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Se tämän iltainen Raidi joka alkaa 20.00 menee sittenkin itsellä sivusuun en ehdi silloin, menee varmaan reilu 21.00
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Jos jossakin paikka Crota's End Raidiin vapaana, niin olen joutilaana.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Saiko joku tän pvä porukasta Crotaa kaadettua ? Me ei saatu, reilu 5h tais mennä, mutta ei sen väliä, hieno kokemus oli silti ja himo nousi vaan enemmän kukistaa Crota.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Saiko joku tän pvä porukasta Crotaa kaadettua ? Me ei saatu, reilu 5h tais mennä, mutta ei sen väliä, hieno kokemus oli silti ja himo nousi vaan enemmän kukistaa Crota.


Pelattiin alta tunnissa Crotaan asti. Ensikertalaisia mukana oli ainakin kolme. Crotassa menikin sitten pidempään, sellaiset seitsemän tuntia. Alkuperäisestä ryhmästä oli jäljellä kolme, kun ryhmän väki vaihtui pariinkin otteeseen. Sitten saatiin ryhmään loistava miekkamies, eikä Crota olisi kaatunut ilman häntä. Kiitos siitä hänelle.

Tästä ekasta kerrasta oppi paljon uutta ja seuraava meneekin luultavasti vähän paremmin. Kiitos vielä kaikille, jotka kävivät meitä auttamassa.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Saiko joku tän pvä porukasta Crotaa kaadettua ? Me ei saatu, reilu 5h tais mennä, mutta ei sen väliä, hieno kokemus oli silti ja himo nousi vaan enemmän kukistaa Crota.

Ekaa kertaa vedettiin ilmestymispäivänä, 4h meni Crotaan eikä saatu tuntien taistelun jälkeen sitä tippumaan. Tänään vedettiin alusta loppuun ilman wipee, kokonaissuoritukseen meni aikaa n. 30min. Toi menee nopeammin ku VoG, kunhan tekniikka ja roolit selviää jokaiselle.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Saiko joku tän pvä porukasta Crotaa kaadettua ? Me ei saatu, reilu 5h tais mennä, mutta ei sen väliä, hieno kokemus oli silti ja himo nousi vaan enemmän kukistaa Crota.
4h meni meillä ja ei saatu. Tänään jatkuu klo 20. Tänään onnistuu! ;)
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Saataiskohan tälle päivälle raidiporukka kasaan? Mielusti nyt päivällä alotus mutta sopii myös illemmalla jos ei saada jengiä ennen sitä kasaan. Laittakaa koodia!
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Saataiskohan tälle päivälle raidiporukka kasaan? Mielusti nyt päivällä alotus mutta sopii myös illemmalla jos ei saada jengiä ennen sitä kasaan. Laittakaa koodia!

Voisin lähteä vetämään jos mahdollisimman nopsaan saatas porukka kasaan. Vaihtoehtoisesti tänään illalla kympin jälkeen pääsisin. Eikä tartte ees vetää Crotaa kunhan ekat kaksi vaihetta hoitaa niin saisi raidi-gearit tulevia raideja varten.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Voisin lähteä vetämään jos mahdollisimman nopsaan saatas porukka kasaan. Vaihtoehtoisesti tänään illalla kympin jälkeen pääsisin. Eikä tartte ees vetää Crotaa kunhan ekat kaksi vaihetta hoitaa niin saisi raidi-gearit tulevia raideja varten.
Mulla menee toi kympin jälkeen kyl valitettavasti liian myöhäseks mutta yritetään saada jengi kehiin ja alotetaan heti kun porukka on kasassa.
  1. nassee
  2. Jerkko
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Mä voisin ehkä lähtee kanssa alttihahmolla. Tällä hetkellä 30 huntteri.
 
Ylös Bottom