Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään alttihahmo tuli aikuisikään, joten mä voisin kans kävästä Crotaa moikkaamassa.
31 titan
- nassee
- jerkko
- tsuikkeli
- janne_vee
Pääsisin itse aloittamaan plus miinus 20:00.
Noni, täällähän on porukka kasassa jo. Joudun tosin luopumaan omasta paikastani.
Olisko raidiporukka siis seuraava:
- jerkko
- tsuikkeli
- janne_vee
- t1m4nt
- Deim_
- heebo1974
Voisin huomenna 18.00 jälkeen lähteä raidia kokeilemaan uudelleen jos saatais porukka sillon kasaan?
Keräätkö jerkko porukan kasaan kun olet paikalla.
Olisko tällä samalla porukalla kiinnostusta tänään tehdä tuo loppuun. Vaikka klo 18 maissa.
Muutkin saa toki tulla jos ei alkuperäinen väki tuu. Eli pelkkä crotan lopetus olis.
1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3. PureBattery L31
4. Jerkko L31 Titan
5. appelssiini L31 Warlock
6. ZekeDope
Jos saatte mun tilalle jonkun niin sopii hyvin, jos ei niin ehdin kyllä tulla, mutta joutuu jo kahdeksan aikaan lopettamaan.Olisko tällä samalla porukalla kiinnostusta tänään tehdä tuo loppuun. Vaikka klo 18 maissa.
Muutkin saa toki tulla jos ei alkuperäinen väki tuu. Eli pelkkä crotan lopetus olis.
1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3. PureBattery L31
4. Jerkko L31 Titan
6. ZekeDope
31 Warlockilla uupuu Crota, jos jossain on tilaa.
Crota olis tiputtamatta altilla kanssa. Jos johonkin porukkaan vielä mahtuu 17.00-19.00 aikana en ehdi. Lvl 30Titan
Jos saatte mun tilalle jonkun niin sopii hyvin, jos ei niin ehdin kyllä tulla, mutta joutuu jo kahdeksan aikaan lopettamaan.
Huomenna sitten jos pääsisi johonkin ryhmään vetämään tuon Crotan kun nollaantuu niin ehkäpä saisi Black hammerin käyttöön.
Olisko tällä samalla porukalla kiinnostusta tänään tehdä tuo loppuun. Vaikka klo 18 maissa.
1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3. PureBattery L31
4. Jerkko L31 Titan
6. ZekeDope