Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ebay digitaalisena 20€. Ei onneks lohkassu liikaa lompakkoo.
Laitatko linkkiä vielä?
Tää ei sama myyjä kun mulla oli ennakkoon, mutta ebay täynnä näitä.
ESIM: http://www.ebay.com/itm/DESTINY-PS4...9479854?pt=ES_Videojuegos&hash=item4adc0dec2e
Sieltähän siis saa accountin jolla ladata peli. Eli on olemassa tiettyjä riskejä kun on kertalataus vaan. NHL tuli hommattua kans samalla hinnalla.
En kyllä näihin lähtis, mut tietty jokanen ottaa omat riskinsä. Tiedä millä varastetuilla luottokorteilla on ostettu.
Nyt on destiny tilattu us accountilla. Eikös tuon nyt pitäisi normaalisti toimia eu accountilla ? Myös verkossa kavereiden kanssa joilla on eu versio ostettuna? ja EU:n ps plussalla ?
Johan on käyny paskaa säkää teillä... en muista et mulla olis ikinä mikään konsolipeli lakannut toimimasta. Ehkä nuorempana alkuperäisellä pleikalla, kun ei osannu oikein levyistä pitää huolta
Minua ei harmita. Pääsenpähän pelistä helpolla eroon ja saan rahani takaisin. Lvl 16 asti ehdin pelata hunterilla. Ehkä ostan joskus alelaarista uudelleen kokeiltavaksi.
Johan on käyny paskaa säkää teillä... en muista et mulla olis ikinä mikään konsolipeli lakannut toimimasta. Ehkä nuorempana alkuperäisellä pleikalla, kun ei osannu oikein levyistä pitää huolta