Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Hankintaketju

Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Tännekkin tuli VPD:ltä paketti. Mutta nyt! Mukavia pelihetkiä kaikille! :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Olis meikäläisen levykin viimein postissa :) Täytyy illemmalla käydä hakemas ja nukuttaa poika samalla autoon niin saa rauhas pelata :D
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

ei voi muuta ku kehua cdonia.. eipä näy destinyä vieläkään.. viime torstaina kuitenkin lähetetty.. :D jospa se sit huomenna... onneksi huomenna on iltavuoro niin eipä sitä pääse kuitenkaan pelaamaan...
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

emmäätiedä mut ps3 digiverio on ihan hirveetä sahalaita...


en olis bungien pelistä uskonut
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Tänne tuli cdonista paketti tänään. Torstaina kans lähetetty, joten eiköhän se huomenna ole sielläkin perillä :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Päivitys: Eilen tuli paketti päiväpostin mukana. Illalla tuli tahkottua lvl5 asti, eli alkujuttuja. Betasta tuttua tavaraa. Toimii!
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Tää ei sama myyjä kun mulla oli ennakkoon, mutta ebay täynnä näitä.
ESIM: http://www.ebay.com/itm/DESTINY-PS4...9479854?pt=ES_Videojuegos&hash=item4adc0dec2e

Sieltähän siis saa accountin jolla ladata peli. Eli on olemassa tiettyjä riskejä kun on kertalataus vaan. NHL tuli hommattua kans samalla hinnalla.

En kyllä näihin lähtis, mut tietty jokanen ottaa omat riskinsä. Tiedä millä varastetuilla luottokorteilla on ostettu.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

En kyllä näihin lähtis, mut tietty jokanen ottaa omat riskinsä. Tiedä millä varastetuilla luottokorteilla on ostettu.

Jep. Ei itsellä riitä mielenkiinto moiseen hommaan. Eri asia jos myisivät koodeja PSN-storeen, jolla pelin voi lunastaa omalle tilille.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Voi perrz...

Eilen aamulla muutama mainio Crucible-matsi ja tarinaa etiäpäin. Illalla kun oli aika jatkaa, ei PS3 enää lukenut levyä. Tänä aamuna pari tuntia asian selvittelyä ja eipä oikein löydy apua.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Täälläkin lakkasi levy toimimasta. Alustana x360. Ei asenna levyä enää uusiksi, ja muutenkin jähmettää koko konsolin. Olen ollut Netanttilaan yhteydessä, josko voisin vain palauttaa pelin ja saada rahani takaisin. Jäi aika karvas maku tästä pelistä. Ei mielestäni missään nimessä 60€ arvoinen peli.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Johan on käyny paskaa säkää teillä... :( en muista et mulla olis ikinä mikään konsolipeli lakannut toimimasta. Ehkä nuorempana alkuperäisellä pleikalla, kun ei osannu oikein levyistä pitää huolta :D
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Nyt on destiny tilattu us accountilla. Eikös tuon nyt pitäisi normaalisti toimia eu accountilla ? Myös verkossa kavereiden kanssa joilla on eu versio ostettuna? ja EU:n ps plussalla ? :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Johan on käyny paskaa säkää teillä... :( en muista et mulla olis ikinä mikään konsolipeli lakannut toimimasta. Ehkä nuorempana alkuperäisellä pleikalla, kun ei osannu oikein levyistä pitää huolta :D

Minua ei harmita. Pääsenpähän pelistä helpolla eroon ja saan rahani takaisin. Lvl 16 asti ehdin pelata hunterilla. Ehkä ostan joskus alelaarista uudelleen kokeiltavaksi.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Minua ei harmita. Pääsenpähän pelistä helpolla eroon ja saan rahani takaisin. Lvl 16 asti ehdin pelata hunterilla. Ehkä ostan joskus alelaarista uudelleen kokeiltavaksi.

Ihan hyvä jos ehdit pelata jo kyllästymiseen asti ja saat vielä rahasi takaisin :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Johan on käyny paskaa säkää teillä... :( en muista et mulla olis ikinä mikään konsolipeli lakannut toimimasta. Ehkä nuorempana alkuperäisellä pleikalla, kun ei osannu oikein levyistä pitää huolta :D

Syyksi paljastui sitten lopulta bluray-aseman hyytyminen. Dvd-levyt toimivat jonkun aikaa ja puhdistuslevy lähti välistä toimimaan, mutta pelilevyt eivät enää inahtaneetkaan. Johan se oli sen seitsemän vuotta toiminutkin.

Mietin pitkään PS4:n ostoa, mutta sitten löytyi käytetty Fat paikallisesta peliliikkeestä johon tuli vielä vuoden takuu päälle. Sen verran vielä PS3:lle pelejä että jaksaa joulualennuksia ja veronpalautuksia odotella :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Piti sitten pitkällisen harkinnan jälkeen pistää peli tilaukseen.
Pitää viel koittaa kaveri saada käännytettyä ja ostamaan tämä.

Pitänee peliseura-sivulla huudella sitten kun on peli kouras ja olis kiva pelailla rennossa seurassa.
 
Ylös Bottom