Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Hankintaketju

Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Itse hyödynsin jenkkistorea. Eli mitäs tuo on euroissa, noin 46€
Destiny (Pre-Order)
BTZJzr86KG2Oz1VRSgW_KNDnB0DW0GyjfGDQd2CT6Ug4P8sHnc6_-9kv1ejtosYojcefdrVYP0lmL7V4TnLIvsWsJVBHWTXcTzQdqAYTk00_hV0Ftwkr6UbIchJ5r1pH_f-FePo0FeE4LyClnPnB6g=s0-d-e1-ft
$59.99

<tbody>
</tbody>
Tuolta jenkkistoresta on muutenkin tullut nyt ostettua kaikki ps4 pelit (mm bf4 + premium sille) . Uudetkin julkkaripelit tuon 46€(59.99$) Muuten taas 49.99$ (38€)

Mitenkäs tuo ostaminen toimii, jos on eurooppa tili ja haluuaa ostaa jenkkien puolelta??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Itse hyödynsin jenkkistorea. Eli mitäs tuo on euroissa, noin 46€
Destiny (Pre-Order)
BTZJzr86KG2Oz1VRSgW_KNDnB0DW0GyjfGDQd2CT6Ug4P8sHnc6_-9kv1ejtosYojcefdrVYP0lmL7V4TnLIvsWsJVBHWTXcTzQdqAYTk00_hV0Ftwkr6UbIchJ5r1pH_f-FePo0FeE4LyClnPnB6g=s0-d-e1-ft
$59.99

<tbody>
</tbody>
Tuolta jenkkistoresta on muutenkin tullut nyt ostettua kaikki ps4 pelit (mm bf4 + premium sille) . Uudetkin julkkaripelit tuon 46€(59.99$) Muuten taas 49.99$ (38€)

Tais mennä itsellä tätä kautta hankintaan. Eli omat credit card numberit tonne ja fake addressit (ei tallennettuna) ja homman pitäs pelittää oknp? Onko jotain mitä pitäs huomioida?
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Tais mennä itsellä tätä kautta hankintaan. Eli omat credit card numberit tonne ja fake addressit (ei tallennettuna) ja homman pitäs pelittää oknp? Onko jotain mitä pitäs huomioida?
Ei taida noin toimia...
Amazonista tai muusta vastaavasta raha koodit ja sitten ostaa Jenkki PSN storesta...
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Heh, koitin googletella ja kysellä kavereilta ja joka tuutista tulee eri sorttista informaatiota. Taidan pysytellä alkuperäisessä pläänissä ennenkun joku vääntää Noob-abc:n tästä usa storesta tilaamisesta ja pelin toimimisesta omalla eu accolla :p. Toki toi 46e houkuttelis (digiversio vai levy, ei väliä) vrt. nykyiseen ennakkotilattuun 59,90e.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Itse hyödynsin jenkkistorea. Eli mitäs tuo on euroissa, noin 46€
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Destiny (Pre-Order) [/FONT]
BTZJzr86KG2Oz1VRSgW_KNDnB0DW0GyjfGDQd2CT6Ug4P8sHnc6_-9kv1ejtosYojcefdrVYP0lmL7V4TnLIvsWsJVBHWTXcTzQdqAYTk00_hV0Ftwkr6UbIchJ5r1pH_f-FePo0FeE4LyClnPnB6g=s0-d-e1-ft
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]$59.99[/FONT]

<tbody>
</tbody>
Tuolta jenkkistoresta on muutenkin tullut nyt ostettua kaikki ps4 pelit (mm bf4 + premium sille) . Uudetkin julkkaripelit tuon 46€(59.99$) Muuten taas 49.99$ (38€)

Vaikuttaako mitenkään Eurooppalaisen accountin käyttöön tuo jenkkistoresta ostelu? Jenkkitili pitää ilmeisesti laittaa primary tiliksi, että pystyy omalla Eurooppatilillä pelaamaan esim. Destinyä. Lähinnä kiinnostaa tietää toimiiko muut Eurooppastoresta ostetu pelit enää tuon jälkeen tai vaikeuttaako tuo muuten elämää konsolin kanssa.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

mustapug: Ei vaikuta konsolin toisiin PSN-tunnuksiin mitenkään.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Tänä aamuna oli verkkokauppakin viimein postittanu pelin eli kyllä sitä huomenna viimeistään ehtoolla pääsee sit mäiskimään :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Tänään... TÄNÄÄN se yömyynti on!!! Klo 23:30 aukeaa ovet ja GameStop aloittaa myymisen klo 00:01 ja SITTE se lähtee!!!
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Aukiaako ne servut tänään yöllä vai pitäiskö ne olla jo auki???
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Aukiaako ne servut tänään yöllä vai pitäiskö ne olla jo auki???

Jos sulla on fyysinen versio niin pääset pelaamaan jo joskus klo 15-16 meidän aikaa, mutta jos sulla on digitaalinen niin joudut odottamaan keskiyölle että se laskuri menee nollaan.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Jos sulla on fyysinen versio niin pääset pelaamaan jo joskus klo 15-16 meidän aikaa, mutta jos sulla on digitaalinen niin joudut odottamaan keskiyölle että se laskuri menee nollaan.


Pari päivää sit ostin cittarista pelin. En nyt oikein tiedä mitä toi fyysinen versio tarkottaa mutta oletan että: Peli jonka oon ostanu kaupasta :D eli luultavasti 3mais saa pelailla kiitos
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Pari päivää sit ostin cittarista pelin. En nyt oikein tiedä mitä toi fyysinen versio tarkottaa mutta oletan että: Peli jonka oon ostanu kaupasta :D eli luultavasti 3mais saa pelailla kiitos
Fyysinen eli sinulla on peli levyllä, eli juurikin kaupasta ostettu.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Fyysinen eli sinulla on peli levyllä, eli juurikin kaupasta ostettu.

Hah Jes! kerranki oli tuuria ostin xbox onen samana päivänä ja menin sitte muuten vaan käymään citymarketis ja katoin että mitä vit... että eikö tuon destinyn pitäny olla myynnis vasta 9.9 otin sen pelin siitä ja kävin myyjältä oikein kysymäs että onko tämäny oikeen se viralline peli. Niin se naureskeli että haha joo onse kuule aiva se itte peli ja sano että sen työkaveri laitto muutaman siihen myyntiin ja katto kuinka nopiaa ne tuosta häviää vaikka niitä ei ois saanu laittaa vastaku 9.9 myyntiin :D
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Hei. Tyhmä kysymys? Mutta jos on jenkki storesta ostanut pelin ja sit vaihtaa locationia niin toimiiko uudessa locationissa jenkki storen pelit. Kyseessä siis xb1!
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Ei tuonut kusti peliä vielä tälle päivää, vaikka CDON:lta oli jo torstaina tullut sähköpostia, että peli on lähtenyt liikenteeseen. Tuli Cittarissakin käytyä, mutta ei tärpännyt. Olin lähes varma, että peli odottaa postilaatikossa tänään. Ehkä huomenna sitten? Karvasta... :(
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Ei tuonut kusti peliä vielä tälle päivää, vaikka CDON:lta oli jo torstaina tullut sähköpostia, että peli on lähtenyt liikenteeseen. Tuli Cittarissakin käytyä, mutta ei tärpännyt. Olin lähes varma, että peli odottaa postilaatikossa tänään. Ehkä huomenna sitten? Karvasta... :(

Mulla myös samalla asuinalueelle viiveitä kun rahdataan Ruotsin puolelta paketteja. CDON.com ja Markantalo, näillä mennyt yleensä 4. arkipäivään kun on pystynyt paketin noutamaan. Ei oikein tunnu tuo Turun pään lajittelu toimivan. Kiertävätköhän Helsingin kautta vai mikä lie syynä, mutta hidasta se on. Omissa tapauksissani oli syypää Posti, näitä kahta toimijaa en rahdin viivästyksistä voi syyttää.

P.S. Verrokiksi painavampi ja isompi laatikko tuli Yhdyssvalloista päivässä Suomeen, Ruotsista ei Posti saa kirjettä edes kolmanneksi arkipäiväksi kotiin.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Ei tainnut Netanttilakaan ehtiä tälle päivälle toimittaa vaikka olin jo aika varma. Pettymys.
 
Ylös Bottom