Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Hankintaketju

Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Kyllä oli itsellekkin kauan ja hartaasti odotettu ilmoitus tämä! Huomenna pääsee vihdoin vääntämään oikein urakalla!

Mulle taas tuli ilmoitus pelin postituksesta jo eilen, ja tänään tuli odoteltua lättyä postilootaan, mutta eipäs tullutkaan. No huomenna sitten..
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

cdon hallitsee tän julkkaritunaroinnin :(
Toinen ja viimeinen kerta kun aiheuttavat pahaa mieltä julkasupelissä.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Onko täällä muita Netanttilasta pelin tilanneita?

Olin siinä uskossa, että kaikissa ennakkotilattavissa peleissä olisi tuo vanguard armory mukana, mutta näin ei ole?
Lootasta ei ainakaan löytynyt mainintaa ja/tai lunastuskoodia.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Eipäs ole tänne peli tullut:(, VPD:stä tilasin, noh eiköhän se joskus tule ehtiipä ainakin lukemaan terveystiedon yo kokeeseen kun ei pelaamaan pääse:D
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Itse tilasin discshopista destinybundlen ja lupailivat tosiaan julkaisupäiväksi paketin noudettavaksi. Pieleenhän se meni. Eli kyllä tämän julkkari kämmäilyn muutkin osaa.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Onko täällä muita Netanttilasta pelin tilanneita?

Olin siinä uskossa, että kaikissa ennakkotilattavissa peleissä olisi tuo vanguard armory mukana, mutta näin ei ole?
Lootasta ei ainakaan löytynyt mainintaa ja/tai lunastuskoodia.

Ei saanut Anttilasta. Jotkut puljut tuota myivät, luki erikseen jos oli.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Prismakin mokas ennakkotilaukset. Menin töiden jälkeen tilausvahvistuksen kanssa paikallisen prisman infoon ja sieltä kertoivat, että verkkokauppa lähettää tilatut pelit vasta julkaisupäivänä asiakkaalle. Miksi, oi miksi, kun ne on kuitenkin saaneet ne todnäk keskusvarastolle täysin samaan aikaan kuin kaikki muutkin esim. paikalliselle Prismalle lähetettävät kopsutkin... :D

Noh, siitä hässäkästä selvittiin ja peli koneeseen. Lore Earthin ja Moonin kautta Venuksen porteille ja lvl 10. Muutamia fiiliksiä, ihmettelin lootin vähyyttä / pelin yleistä rauhallisuutta vs betaan. PVP on ok, tulen uskoakseni viihtymään sielläkin jatkossa, tänään pääasiassa PvE-mättöä. Hand cannon ja Scout Rifle ftw, tältä näyttäis meikäläisen primary weapon setup. Huomenna töiden jälkeen lisää tarinaa eteenpäin, ja ehdottomasti cooppina hyvän pelikaverin kanssa :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

ostin pelin pleikkari kolmoselle, miten saan ladattua sen ilmatteeksi pleikkari neloselle?
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

ok...ostin kaverien painostuksesta ps3 destinyn mutta digitaalisena versiona juuri sen takia että saan sen päivitettyä ps4:lle ilmatteeks

Tämä tuntuu olevan myös lähipiirissä myyvä argumentti. Nyt jo Destinyn kimppuun ja joulun pintaan siirto uudelle alustalle ilmaiseksi.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Onkohan tuota perusversiotakaan tullut kellekkään? Vähän vielä kuumottelee saapuuko tuo huomennakaan...
Mulla ei kyllä tuosta asiasta oo mitään tietoa.. Toivottavasti peli nyt kolahtas postilaatikkoon ja sais vähän kokeilla ennen töihin lähtöö.. Voi pojat, että kiinnostaa iltavuoroon lähtö... :D
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Seurannan ja aikasempien pakettien perusteella tänään on tulossa joo, mut päivällä pitempi oli toimitus kuin aikaisemmissa smartpost paketeissa... Ihan kun se päivästä nyt kiinni oikeesti oliskaan, mut ihminen on luonnostaan kärsimätön :D
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Noniin.. Limited Edition has arrived! :D Kiitos postin sedälle että oli ajoissa koputtamassa ovea.
Pitää vain jaksaa tehdä töitä päivän tässä ja sit illemmasta peli tulille. Paketti pitää kyl avata jo!
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Good guy VPD oli laittanut sähköpostiin vielä 5€ lahjakortin myöhästyneen toimituksen takia :D
 
Ylös Bottom