Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Hankintaketju

Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Mistäs saa halvimmilla tuon Taken Kingin? Itsellä löytyy vain pelkkä perusversio ilman yhtäkään DLC:tä ja nyt nämä kaverit leikkasivat vielä Cruciblestakin sen 80% perusversion omistajilta, niin pakko kai on tääkin roska ostaa... Moninpelihän tässä rokkaa ihan kympillä ja joku Halo 5 pääse edes lähellekään samaa fiilistä.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Mistäs saa halvimmilla tuon Taken Kingin? Itsellä löytyy vain pelkkä perusversio ilman yhtäkään DLC:tä ja nyt nämä kaverit leikkasivat vielä Cruciblestakin sen 80% perusversion omistajilta, niin pakko kai on tääkin roska ostaa... Moninpelihän tässä rokkaa ihan kympillä ja joku Halo 5 pääse edes lähellekään samaa fiilistä.

Et pysty pelkkää Taken Kingiä ostamaan, kun sen ostaminen vaatii nuo lisärit. Eli joudut ostamaan legendary editionin joka kustantaa sen 55+ egee fyysisenä esim täältä. Digitaalinen eu storesta 69,90e ja jenkkistoresta about 54e.

Edit; huomasinkin että olet xbox puolella, mutta samat hinnat sinnekin pätee.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Näin uumoilinkin ja hain sitten tuon Legendaryn. Nyt on yksi ylimääräinen Destiny, mut eiköhän se jollekin työpaikalla kelpaa kun sen sinne vien ja "saa ottaa" tarra päälle. Tässähän on nykyään oikea juonikin!
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Jenkkistoressa näytti olevan mahtava black friday tarjous taken kingiin + destinyyn.

Minulla on tällä hetkellä levyllinen EU versio destinystä. Onko joku jo kokeillut että jos ostan digi US version (taken king+destiny) siirtyykö hahmo + progressit siihen EU versiosta. Ymmärtääkseni pitäisi koska pelaan samalla online nimellä, mutta en ole 100% varma. :confused: Tietääkö joku?
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Jenkkistoressa näytti olevan mahtava black friday tarjous taken kingiin + destinyyn.

Minulla on tällä hetkellä levyllinen EU versio destinystä. Onko joku jo kokeillut että jos ostan digi US version (taken king+destiny) siirtyykö hahmo + progressit siihen EU versiosta. Ymmärtääkseni pitäisi koska pelaan samalla online nimellä, mutta en ole 100% varma. :confused: Tietääkö joku?

Itse kysymykseen en vastaa, mutta Euro Storessa myös Black Friday tarjouksia. Tuolla tuo taken king+destiny maksaa 45,47 Eur. Tuossa hahmot pysyy kyllä mukana.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Näköjään onkin. Sama ostaa sieltä sitten, koska olen ostanut psn kortitkin -15% tarjouksista. Kiitos vinkistä!
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Itse nappasin cdonista Taken Kingin hintaan 34.95€. Samalla tuli Astrot otettua kokeiluun, niin pääsee kalastelemaan peliseuraakin.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Nyt löytyy PS-Storesta aika makoisiin hinoihin Destinypaketteja. 30e niin saa kaiken. Tämän vklp:n ajan.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Anttilan ja kodin1-myymälöissä paljon pelejä alennuksissa, muun muassa Destiny ps4 ja Xbonelle hintaan 10€. Näin ainakin Helsingissä. Hintalapussa saattaa näkyä nornaali hinta, mutta kassalla voi tulla ilmi tuo tarjous. Huomioikaa, ettei näitä ole paljoo jäljellä!
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Espoon Kodin1:ssä oli kolmospleikalle Destiny hintaan 9.99e. En ollut itse paikalla ja piti puhelimessa päättää, haluanko vai en. Halusin. Taitaa olla perusversio, tai ei ainakaan Taken King ole.

Vieläkö perusversiolla pääsee pelaamaan? Pahoittelen, jos kysymystä on käsitelty jo aiemmin. Luin vanhemmista viesteistä että cruciblesta on poistettu 80%, mutta ikuna en ole Destinyä pelannut, joten meni yli hilseen.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Espoon Kodin1:ssä oli kolmospleikalle Destiny hintaan 9.99e. En ollut itse paikalla ja piti puhelimessa päättää, haluanko vai en. Halusin. Taitaa olla perusversio, tai ei ainakaan Taken King ole.

Vieläkö perusversiolla pääsee pelaamaan? Pahoittelen, jos kysymystä on käsitelty jo aiemmin. Luin vanhemmista viesteistä että cruciblesta on poistettu 80%, mutta ikuna en ole Destinyä pelannut, joten meni yli hilseen.

Hinta ei ole yhtään paha, että pääset peliä kokeilemaan ja makustelemaan. Huono asia tuossa on PS3 - en tiedä yhtään millainen pelaajamäärä suomessa on ps3 puolella.
Suosittelen etsimään peliseuraa tehtäviin suht alussa, jotta saat pelistä kaiken irti. Taken kingin saat sitten ostettua erikseen jos peli maistuu (sisältöä tulee todella paljon lisää perusversioon nähden!).

Peli on nykyään suht rajoittunut jos pelaat pelkkää perusversiota. Moni viikottainen aktiviteetti, ajoittaiset eventit sekä PVP (Crucible) vaativat Taken Kingin. PVP puolta pääsee kyllä pelaamaan nähtävästi myös perusversiolla, mutta on todella rajoittunut.

Eli lyhyesti sanottuna: Jos peli maistuu vähänkään hyvältä - hommaa Taken King.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Onko PS3:lle demoversiota samalla tavalla kuin PS4? Ei tuossa perusversiossa tosiaan paljoa ole kun melkein kaikki vaatii lisärin.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Hobbyhallista tuli hommattua ps4:n Uncharted 4 bundle, ja siinä samalla Destiny The Taken King Legendary Edition. Onkos tuossa versiossa kaikki tarvittavat lisärit mukana, vai pitääkö vielä hommata jotain lisää? Konsoli ja pelit tullee vasta ensi viikolla, joten etukäteen tiedustelen jo tätä asiaa. :)
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Hobbyhallista tuli hommattua ps4:n Uncharted 4 bundle, ja siinä samalla Destiny The Taken King Legendary Edition. Onkos tuossa versiossa kaikki tarvittavat lisärit mukana, vai pitääkö vielä hommata jotain lisää? Konsoli ja pelit tullee vasta ensi viikolla, joten etukäteen tiedustelen jo tätä asiaa. :)
Kaikki tarvittava löytyy, joten eikun vain pelaamaan :)

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Hieno homma. Onkohan tähän tulossa tulevaisuudessa vielä lisää lisäreitä?
Nyt tiistaina tulee ilmainen päivitys jossa mukana light-levelin nostoa, uusi strike, päivityksiä end-game sisältöön ja lisää varusteita. Syksyllä tulossa sitten vielä yksi varsinainen DLC ennen ensi vuoden Destiny 2:ta.

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Nyt tiistaina tulee ilmainen päivitys jossa mukana light-levelin nostoa, uusi strike, päivityksiä end-game sisältöön ja lisää varusteita. Syksyllä tulossa sitten vielä yksi varsinainen DLC ennen ensi vuoden Destiny 2:ta.

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Asia selvä. Toivottavasti psn ilmoittaa sitten puuttuvasta dlc-paketista, kun se ilmestyy.
 
Vastaus: Destiny: Hankintaketju

Mikä olisi se suositeltavin versio Taken Kingistä, jos on jo ennestään PS3:lle Destiny fyysisenä versiona, ilman mitään lisäosia? Taken King Legendary Edition vai joku muu? Olen aatellut ostaa Taken Kingin sitten kun päivitän nelospleikkaan, mutta en taida malttaa odottaa.

Kuukkelilla hain lisätietoa, mutta menin vaan enemmän sekaisin. Vaikutti jopa siltä, että saadskseen Legendary Editionista jotain etua, pelaaminen olisi pitänyt aloittaa jo kauan sitten, kun vielä oli erikseen light-levelit. Tai sitten ymmärsin väärin. Lisäksi on se Collector's Edition sekoittamassa pakkaa.

Onko jokin versio, mitä ei tässä tapauksessa (PS3, perusversio, fyysisenä) pidä mennä ostamaan, tai rahat menee hukkaan eikä sisältöä saakaan käyttöön?

Kiitän vastauksista etukäteen. Olen itse jo aika ulalla tässä.

Edit:
Halvin löytämäni Taken King http://cdon.fi/pelit/destiny:_the_taken_king_legendary_edition-33965290

Kävisikö tuo? Joutuisinko aloittamaan koko pelin alusta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom