Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilmoittakaa nyt kaikki tänne ketkä sai koodin. Hienoa luettavaa...
Ne on tärkeitä tiedotuksia. Ajattele, jos et tietäisikään, että joku random nimimerkki on saanut koodin.
Koodi napsahti myös allekirjoittaneelle ja testaus alkaa illalla. Kertokaahan joku alphaa jo testannut, että miten laaja pelialue tässä alphassa on ja mitä monipelimuotoja on käytettävissä? Ja ilmeisesti singleäkin voi pelata eli tämä ei ole auto-online?
Loothulluus iski jo Alphan alkumetreillä. Aseita ja varusteita on pakko saada lisää! Lisää! LISÄÄ! Saumattomasti omassa pelissä vierailevat pelaajat nostivat fiiliksen uudelle tasolle. Public Eventit toimivat pelissä erityisen mallikkaasti.
Tätä en itsekkään tiennyt. Mutta eilisessä Freeroam-matsissa yksi ihan random vihu pudotti aseen ja hansikkaan. Eli perus grunteilta voi saada loottia. Pääsääntöisestihän noita sai palkintoina tehtävistä ja kenttään piilotetuista arkuista. Ilmeisesti pelissä on kovempia vastuksia, joilta saa tietenkin sitten sitä erikoisempaa krääsää. Aikapitkälti sama kaava kuin Diablo-tyylisissä peleissä.Tiputtaako tapetut vihulaiset loottia vai miten tuossa saa tavaraa?
Sunnuntaina.Milloin Alpha päättyy, alkuviikosta?
Tässä siis kritiikki - nuokun saisi korjattua, ja nehän ovat helposti korjattavissa, niin olisin kolmannessa taivaassa sillä peli muuten on täyttä rautaa.
Tätä en itsekkään tiennyt. Mutta eilisessä Freeroam-matsissa yksi ihan random vihu pudotti aseen ja hansikkaan. Eli perus grunteilta voi saada loottia. Pääsääntöisestihän noita sai palkintoina tehtävistä ja kenttään piilotetuista arkuista. Ilmeisesti pelissä on kovempia vastuksia, joilta saa tietenkin sitten sitä erikoisempaa krääsää. Aikapitkälti sama kaava kuin Diablo-tyylisissä peleissä.
Sunnuntaina.
Jumakekka. Lootinkiiltoiset silmät välähtivät tämän viestin nähtyäni. Tuli omalla tapaa Borderlands mieleen (ja kaikki muut häk n släsh loottihuorailupelit). Pakko kyllä tyypittää tämä peli huomenissa ja sitten todnäk alkaa se ihana odottelu syyskuulle .
LukeSmith 9.6.2014 sanoi:There's a lot of confusion here, and we haven't done the best job ever of explaining the game or its structure.
I'm Luke, and I'm one of the lead designers on Destiny.
First, Destiny is structured into Activities.
We've attempted to build a suite of activities that can suit a variety of moods (I want something challenging! I want to chill out with my friends! I want to see where the story goes next! I want to shoot other players!, I want the game to be a cruel dominatrix! et cetera)
These activities come in a bunch of flavors:
* Story missions - soloable activities (you can still play them in groups of up to 3!), often with ties to the main story arc of Destiny (the campaign). These activities appear at various Levels (numerical, relative to the player) and choosing a higher level (relative to you) means you're opting in for some additional challenge.
* Strikes - 3 player activities, with bosses and loot at the end. Their goal is a highly replayable activity that will - at higher levels - lead you into the loot game.
* Explore - cruise around the surface of a planet in Fireteams of up to 3, taking odd jobs and tasks for the City. You can find minerals and resources out in the world that you'll have some use for as you find weapons in Destiny that you want to stick with. This is a lower intensity activity
* Raids - 6 player, cooperative required, communication required gameplay. High challenge. We haven't talked much about this yet and I'm not going start that conversation here on NeoGAF
* Multiplayer This is for the "shoot other players" mood.
Now, the second part is how the world has been built.
We've structured Destiny's world to have places where you will probably intersect with other players, and places where you won't. We're not going to have players drop into the climax of a mission, but the common landing zones for a given planet? That seems like a great place to see other players running amok in the world.
EDIT: Regardless of what activity you're playing (PVP aside), you'll see players on their own activities, i.e., players beginning a Strike might see a guy collecting Relic Iron on Mars, and a Public Event begins and suddenly everyone is distracted to take down a key Cabal target for a chance at powerful gear and materials to upgrade your best weapons and armor.
A bunch of folks are playing the Alpha now and we're already seeing all kinds of opportunities for places to improve Destiny. I have no doubt that in the Public Beta, we will learn even more from your feedback and experiences.
I'm not going to get into any of the recurring activities or gearing or class stuff today, but I imagine we'll start to try and explain stuff more soon.
Voisikohan olla tarkoituksella jätetty Alphaversioon noin. Koska jokaisessa mmo pelissä mitä itse olen pelannut on voinut kahmia tehtäviä kahmalokaupalla. Varmasti tulevat korjaamaan, tietenkin tästä kannattaa laittaa palautetta.
Ah tästä pitikin sanomani. Perus viholliset voivat pudottaa loottia, mutta piru sitä on joskus vaikea huomata maasta. Pelottaa paljonkohan sitä on tullut missattua :S
Pidän pelin lootin "identify" variaatiosta.. eli osa lootista on "encrypted" joka pitää kaupungissa tutkia. Siihen on myös oma skillinsä joka paranee käytön myötä. En tiedä mahdollistaako tuo sitten tutkimisen ihan kentällä.