Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Syötin Bungien sivulle koodini. Tuli "Code redeemed!" -ilmoitus. Sivu tavallaan "jumahti" siihen. En päässyt valitsemaan pelialustaa, eikä koodi näy myöskään "Redeemed codes" -kohdassa sivulla. Uudestaankaan en koodia pysty syöttämään, antaa ilmoituksen, että on syötetty jo tällä käyttäjällä. Pitääkö tässä alkaa huolestumaan, että jotain meni pieleen? Oletteko muut valinneet jo platformin? Xbox One siis käytössä itsellä ja peliä on odotettu jo useamman vuoden ajan, joten betaan ois kohtuulliset odotukset päästä osalliseksi... Itse pelihän vaikuttaa videoiden ja muiden kertomisten perusteella upealle. Bungie.

Mulla on ihan sama homma, mut luulin että se johtuu siitä että Eurooppalaiset ei oo päässy vielä valitsemaan alustaa yms? Onko täällä siis muut tämän foorumin heebot päässeet Bungien sivuilla jo valitsemaan alustansa?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ei ole ollut viikkoon töitä, ja heti kun beta alkaa niin alkavat sopivasti työtkin. No eipähän tarvii enää miettiä ennakkolatausta, jos sitä vähän ehtis viikonloppuna pelaamaan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mulla on ihan sama homma, mut luulin että se johtuu siitä että Eurooppalaiset ei oo päässy vielä valitsemaan alustaa yms? Onko täällä siis muut tämän foorumin heebot päässeet Bungien sivuilla jo valitsemaan alustansa?
Ite sain eilen CDONin betakoodin, ja samoin tein lunastus ja alustan valinta. Euroopan alueen alustanvalinta ollut ilmeisesti auki toissapäivästä lähtien :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tervehdys. Olen aktiivisesti seuraillut tätä Destinyn keskustelua ja nyt betan myötä piti itsekin tehdä tunnukset konsolifinin sivuille, että pääsee ottamaan osaa keskusteluun. En pahastuisi, jos joku ystävällisesti nakkaisi betakoodilla yv:ssa, kun vielä on oma arpominen pelin oston suhteen pahasti käynnissä ja betan kautta saisin selvyyden, että klikkailenko pelin ostoskoriini. Juuri sopivasti puolisokin karkasi ulkomaille, joten noulaif-elämälle mahdollistui hyvästi aikaa pariksi viikoksi.

ps. Jos koodien ruinaaminen ärsyttää, niin pahoitteluni ja viestin saa poistaa :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kertauksena se mitä täytyy tietää torstaina aloittavasta beta-testiversiosta: (kiitos myös ansiokkaan ketjun kirjoittajille!)

[video=youtube_share;ZByuwsOnHeA]http://youtu.be/ZByuwsOnHeA[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

KonsoliFIN klaanin koko on tuplaantunut kahden viimeisen viikon aikana. Jäseniä on tällä hetkellä reippaasti yli 60. Puolet ryhmäläisistä pelaavat Destinyä PS4:lla.

Kuinkas tähän KonsoliFIN klaaniin on mahdollisuus liittyä? Itse tulen peliä pelaamaan ps4:lla ja nimimerkillä idahou
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

KonsoliFIN klaanin löytää bungie.netistä. Saitille pitää kirjautua, jonka jälkeen etsi Groups-linkin kautta ryhmä: KonsoliFIN.

Klaanihan tuo ei vielä ole. Sivulla puhutaan vielä ryhmistä. Alphan aikoihin pelaajat pääsivät rekistöröitymään sivulle, jossa pääsi testamaan klaaneja. Tagin ja klaanin nimen siitä sai yllensä. Elämme tällä hetkellä olettamuksessa, jonka mukaan ryhmät päivittyisivät klaaneiksi. Betan aikoihin tätä pääsee jo testailemaan. En sitten tiedä päivittyvätkö sivut lopullisesti nyt? Tai vasta lähempänä julkkaria?

Ollaan tästä puhuttu jo pariin otteseen. Mutta toistaiseksi klaani on avoinna kaikille! Alusta rasismia ei vielä harrasteta. On mahdolista että klaani tulee tukemaan kaikkia alustoja.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Gah.. Ei ollut sitten ajatus matkassa tänään yhtään. Beta koodi saatu/jne ja oltu valmiina testailemaan. Kuitenki pleikkarin matkassa sattu maanantai ohjain ja mennyt tässä 2kk sisään tattien kumit ihan v*tuiksi. Katoin verkkokauppaa tänään ja oli uusia ohjaimia saldoilla joten heitin sen ainoan ohjaimen huoltoon menemään. Tais mennä betan testailut sitten siinä.. :mad:
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Gah.. Ei ollut sitten ajatus matkassa tänään yhtään. Beta koodi saatu/jne ja oltu valmiina testailemaan. Kuitenki pleikkarin matkassa sattu maanantai ohjain ja mennyt tässä 2kk sisään tattien kumit ihan v*tuiksi. Katoin verkkokauppaa tänään ja oli uusia ohjaimia saldoilla joten heitin sen ainoan ohjaimen huoltoon menemään. Tais mennä betan testailut sitten siinä.. :mad:

Joo itselläkin reistailee tuo R1 nappi vähän väliä (jää pohjaan) ja vaikka puhdistelen sitä niin kestää vain hetken ja on taas sama ongelma. Jos jossain Sony on epäonnistunut ps4:n kohdalla niin tuo ohjain on aika sekunda kamaa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo itselläkin reistailee tuo R1 nappi vähän väliä (jää pohjaan) ja vaikka puhdistelen sitä niin kestää vain hetken ja on taas sama ongelma.
Täällä oli samanlaista ongelmaa kahdessa ohjaimessa. Ensimmäinen tuli julkkarissa koneen mukana ja toinen kuukausia myöhemmin lähimmästä Gamestopista.

Pääsin siitä kuitenkin eroon. Löysensin liipaisimia lähempänä olevia ruuveja hitusen. Ongelmaa ei ole esiintynyt kummassakaan sen jälkeen.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Täällä oli samanlaista ongelmaa kahdessa ohjaimessa. Ensimmäinen tuli julkkarissa koneen mukana ja toinen kuukausia myöhemmin lähimmästä Gamestopista. Pääsin siitä kuitenkin eroon. Löysensin liipasimia lähimpänä olevia ruuveja hitusen. Ongelmaa ei ole esiintynyt sen jälkeen.

Kiitos vinkinstä! taidanpa samantien kokeilla :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo-o, codes-sivulla ei näy mitään, mutta kun yritän syöttää koodini uudestaan, niin se sanoo että "this code has already been applied to your account". Alustaa en pääse valitsemaan. Mihinkään ei voi lähettää mailia ja kysyä, help-foorumille en pysty tekemään topiccia koska nuo Bungien nettisivut on täys vitsi. Pitäköön tunkkinsa sitten!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Niin, tai sitten tarvittavat tiedot on pystytty poimimaan PSN -tunnuksestasi?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo-o, codes-sivulla ei näy mitään, mutta kun yritän syöttää koodini uudestaan, niin se sanoo että "this code has already been applied to your account". Alustaa en pääse valitsemaan. Mihinkään ei voi lähettää mailia ja kysyä, help-foorumille en pysty tekemään topiccia koska nuo Bungien nettisivut on täys vitsi. Pitäköön tunkkinsa sitten!

Lakkaa säätämästä, hyvin sinne pystyy topikin tekemään. Muistat vaan laittaa sen hashtagin sinne alas oikein että se menee oikealle foorumille. Sun tapauksessa se on #Support

Aina uusissa jutuissa on omia ongelmia, mutta kyllä niiden yli päästään. Millä tunnuksella kirjaudut sisään? Sinne kun voi kirjautua PSN-id:llä, Live-tunnuksilla, Google-tunnuksilla ja Facebook-tunnuksilla. Oletko linkittänyt sun PSN tai Live-tunnuksen oikein?

Silloin taitaa ainakin tulla ongelmia jos kirjautuu esim Facebook-tunnuksilla ensin ja sen jälkeen vaikka PSN-tunnuksilla, monilla on ollut samaa ongelmaa kuin sulla kun ovat ensin syöttäneet koodin toisella tunnuksella ja sitten yrittävät valita alustaa toisella, pitäisi aina mennä samalla tunnuksella sisään.

Ovat muuten juuri päivittämässä sivujaan joten kaikki toiminnot ei vielä ole päällä, esim foorumeille ei nyt pääse lainkaan. Sivu näyttää miltein samalta kuin sen ALphan aikainen sivusto joka oli pari päivää päällä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo en oo ihan aasi kuitenkaan. Olen tehnyt kaiken ohjeiden mukaan, minulla on vain yksi Bungie-tili. Ymmärsinkö nyt nisupullan viestistä, että jos olen kirjautunut PSN-tunnareilla sinne Bungie-nettiin, niin minun ei edes tarvitse valita beta-alustaa, vaan se "tietää" automaattisesti että haluan pelata PS4:llä? Jos näin todella on, niin miksi tästä ei ole kerrottu missään mitään. Noh itse en jaksa säätää enää yhtään. Jos tulee joku betan latauskoodi vielä mailiin tai tonne sivuille niin kiva, jos ei niin ei ja sit jää Destiny pelaamatta.

EDIT: tosta foorumihommasta vielä. Eli käytän kotona maccia ja uusinta Safaria, niin kun painoi tuota "new topic" tai vastavaa nappia, niin mitään ei tapahtunut. Mutta duunissa IE 8:lla näyttäs toimivan :D Bungiehan on ennen tehnyt pelejäkin macille mutta eivät näköjään enää diggaa!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo en oo ihan aasi kuitenkaan. Olen tehnyt kaiken ohjeiden mukaan, minulla on vain yksi Bungie-tili. Ymmärsinkö nyt nisupullan viestistä, että jos olen kirjautunut PSN-tunnareilla sinne Bungie-nettiin, niin minun ei edes tarvitse valita beta-alustaa, vaan se "tietää" automaattisesti että haluan pelata PS4:llä? Jos näin todella on, niin miksi tästä ei ole kerrottu missään mitään. Noh itse en jaksa säätää enää yhtään. Jos tulee joku betan latauskoodi vielä mailiin tai tonne sivuille niin kiva, jos ei niin ei ja sit jää Destiny pelaamatta.

Ei niiden systeemi mitään osaa ennakoida sillä tavalla, siksi se konsolin valinta on siellä. Eri asia jos tilaa storesta niin saa sen betan latauslistaan, se on sulla vielä mahdollisuutena, teet sitten jekut ja peruutat tilauksen betan jälkeen ja kestät mahdolliset jälkipyykit :)

Mulla on yksi latauskoodi vielä jäljellä, siis PS4 versioon, yhden tietty käytän itse ja yhden oon jo luvannut toiselle. Jos ei nyt ne nettisivuprobleemat sulla selkene, ja pelaat PS4:llä, niin laitan sulle sen latauskoodin heti kun sen saan, huomenna siis jossain vaiheessa. Käykö?

Täysversiossahan ei tarvitse mistään nettisivuista huolehtia, tämä on vain tätä beta-säätöä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Päivittyi muuten nyt Bungien Android sovellus Destiny Companion sovellukseksi.

Play-kaupasta kun hakee pitäisi varmaan sanalla Destiny löytyä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ei niiden systeemi mitään osaa ennakoida sillä tavalla, siksi se konsolin valinta on siellä. Eri asia jos tilaa storesta niin saa sen betan latauslistaan, se on sulla vielä mahdollisuutena, teet sitten jekut ja peruutat tilauksen betan jälkeen ja kestät mahdolliset jälkipyykit :)

Mulla on yksi latauskoodi vielä jäljellä, siis PS4 versioon, yhden tietty käytän itse ja yhden oon jo luvannut toiselle. Jos ei nyt ne nettisivuprobleemat sulla selkene, ja pelaat PS4:llä, niin laitan sulle sen latauskoodin heti kun sen saan, huomenna siis jossain vaiheessa. Käykö?

Täysversiossahan ei tarvitse mistään nettisivuista huolehtia, tämä on vain tätä beta-säätöä.

No niin minäkin ajattelin, ja sen takia olen ollut ihmeissäni kun en vieläkään ole päässyt valitsemaan konsolia siellä, vaan näyttää pelkkää tyhjää. Ennakkotilasin tän pelin nyt oikeastaan tän Betan takia, joten aika paha makuhan tästä suuhun jäisi jos en pääsisi edes kokeilemaan mitä on luvattu. Mut joo jos sulla kerta on ylimääräinen latauskoodi niin otan sen ilomielin vastaan! Ja jos saan sitten kuitenkin Bungielta vielä oman koodin niin laitetaan kiertoon.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom