Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Julkaisija Activision on paljastanut betan ajakohdan omassa vuoden 2014 ensimmäisen neljänneksen talousraportissaan joka on ylittänyt sille asetetut tavoitteet ja tuonut 1,1 miljardia voittoa.

Gamespot:in mukaan Destinyn Beta alkaa heinäkuussa.

During an Activision Blizzard investor call today, the company revealed that the public beta for the much-hyped Bungie shooter Destiny is due out this July. We already knew that the beta was coming sometime this summer (and would on PlayStation platforms first), but this gives us a more specific month to wait for.

Lähde: Gamespot.com

Edit: Myös Eurogamer kertoo samaa

Bungie's upcoming persistent online multiplayer shooter Destiny will enter a beta in July ahead of its 9th September launch on PS4, Xbox One, PS3 and Xbox 360.

Publisher Activision spilled the beans on this early beta during a financial report for the first quarter of 2014, in which it exceeded its goals and acquired a GAAP revenue of $1.1 billion.

Lähde: Eurogamer.net
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

[video=youtube_share;ScMP3hYffHU]http://youtu.be/ScMP3hYffHU[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Eikä Activisioninkaan panos juurikaan ole näkynyt.

500 miljoonan dollarin sijoitus? 500 henkeä ja enemmän tekemässä peliä? Julkaistaan useammalle alustalle?
Et näe näitä Activisionin panostuksena?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

500 miljoonan dollarin sijoitus? 500 henkeä ja enemmän tekemässä peliä? Julkaistaan useammalle alustalle?
Et näe näitä Activisionin panostuksena?

Activisionin panostus ei ole näkynyt markkinoinnissa. Ja Bungie tekee peliä ihan itsenäisesti, eli nuo 500 työntekijää ovat Bungien palkkalistoilla.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Activisionin panostus ei ole näkynyt markkinoinnissa. Ja Bungie tekee peliä ihan itsenäisesti, eli nuo 500 työntekijää ovat Bungien palkkalistoilla.

Olisi hauska tietää, miten täällä tiedetään näin hyvin mihin suuntaan palkat maksetaan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Olisi hauska tietää, miten täällä tiedetään näin hyvin mihin suuntaan palkat maksetaan.

Näin olettaisin, kun studio on kuitenkin itsenäinen ja Activision on "vain" julkaisija. Sitä en tosin tarkistanut, mistä tuo "500 henkeä ja enemmän" oli saatu.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Sitä en tosin tarkistanut, mistä tuo "500 henkeä ja enemmän" oli saatu.
Everlastin edustama suomalainen Umbra Software on vahvasti ollut mukana Destinyn kehityksessä, joten mies kyllä tietää, mistä puhuu. Kannattaa lukaista lähdelinkistä Umbra 3 Powering Up Destiny’s World Creation and Rendering -artikkeli, jossa kerrotaan, miten tuo Umbra 3 -softa on Destinyyn mukaan päätynyt ja mitä se käytännössä tekee.

Lähde: Umbra Software
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Everlastin edustama suomalainen Umbra Software on vahvasti ollut mukana Destinyn kehityksessä, joten mies kyllä tietää, mistä puhuu. Kannattaa lukaista lähdelinkistä Umbra 3 Powering Up Destiny’s World Creation and Rendering -artikkeli, jossa kerrotaan, miten tuo Umbra 3 -softa on Destinyyn mukaan päätynyt ja mitä se käytännössä tekee.

Lähde: Umbra Software

No hyvä että lähteet saadaan, edes jälkikäteen. Alkuperäinen pointti kuitenkin on edelleen se, ettei Activisionin panos ole toistaiseksi juurikaan näkynyt Destinyn markkinoinnissa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Näin olettaisin, kun studio on kuitenkin itsenäinen ja Activision on "vain" julkaisija. Sitä en tosin tarkistanut, mistä tuo "500 henkeä ja enemmän" oli saatu.

Palkka-asiaa olin tarkoittavinani (enkä muusta puhunutkaan), eli mistäs täällä tiedetään paljonko Activision on jaellut rahojaan etukäteen Bungielle.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Uutta pätkää tekijöiden avatessa lisää pelistä:

[video=youtube_share;4A0EmiDKbzI]http://youtu.be/4A0EmiDKbzI[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itse odotan innolla pelin julkaisua. On tullut pelattua paljon CODia ja Bäfää mutta siinä samalla kyllästynyt niiden tyyliin. Tuntuu kuin tämä olisi juuri se mitä olen odottanut. Fps peli joka ei ole vain roundi toisensa jälkeen sitä samaa kilpailua. Koska porukka rupee kerää nimiä listaan jos vaikka löytyis kunnon porukka kasaan ja vaikkei jotain kiltojakin :p
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Koska porukka rupee kerää nimiä listaan jos vaikka löytyis kunnon porukka kasaan ja vaikkei jotain kiltojakin :p

E3:ssa varmaan ilmoitetaan Betan alkamispäivä, joka on heinäkuussa joka tapauksessa alkava, niin ennen Betan alkua voitais kerätä listaa, mä oon ainakin mukana :)

Tuli muuten tänään ihan sattumalta huomattua että joku kaveri streamasi PS4:llä Alpha buildiä jonkun 45-60min kunnes lopetti tai laitettiin lopettamaan :) youtubesta tai jostain varmaan löytää jos etsiin Destiny Alpha yms. hakusanoilla. Peli ainakin omaan silmään vaikutti tosi hyvältä, ja tietty kun kyseessä oli Alpha-buildi niin olihan siinä niitä omia juttuja jotka varmasti paranevat betaan ja julkaisuun mennessä, kuten vihollisten tekoäly ja paikoittainen tekstuurien laatu.

Pelaaja seikkaili jossain vanhan ja raunioituneen Venäjän teollisuusmaisemissa, ei kuitenkaan siellä E3-trailerin alueella mutta oli siellä kaukaisuudessa havaittavissa se samainen julmetun iso muuri johon ne trailerissa sisään menivät.

Itselle peli näytti aavistuksen Borderlands-vivahteiselta, vakavammalla otteella ryyditettynä. Eikä loottia lennellyt samaan tapaan, mikä ei tietenkään ole huono asia. Vähän siinä sai osviittaa esim. hahmon varusteruudusta mikä oli mielestäni hyvin siisti ja siivottu turhasta roinasta, hahmolle voi laittaa uutta vaatetta aina kengistä huiviin asti ja ties mitä muuta, ja pelaaja liikutti kursorin esim. kenkien kohdalle jolloin viereen avautui pieni siisti lista repussa olevista kengistä jotka voisi laittaa päälle. Samalla viereen tuli infoa esineestä josta kävi ilmi esim. tämän antama Defense-arvo yms.

Pelaaja törmäsi myös saumattomasti muutamiin muihin alpha-pelaajiin, mutta heillä taisi olla samalla alueella omat tehtävät meneillään sillä he eivät tehneet yhteistyötä, tosin yhdessä vaiheessa striimin loppuvaiheilla tuli ilmoitus että public event olisi alkamassa, nämä toiset pelaajat lähti sinne kun taas tämä striimiä lähettävä oli juuri saanut jonkun tehtävän jota hän lähti tekemään teollisuusalueen uumeniin.

Pelissä on ilmeisesti myös jotain craftingiä sillä ympäröivästä alueesta pystyi noukkimaan erilaisia craftimateriaaleja mukaansa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Vuotanutta pelikuvaa löytyy esimerkiksi Vimeosta:

[video=vimeo;97617106]http://vimeo.com/97617106[/video]

Videossa pelattavuus ei tarjoa mitään kovin mullistavaa. Kannattaa kuitenkin huomata esim. näytön yläreunassa näkyvä health/shield(?)-indikaattori, joka piippaa halotyylisesti kun pelaaja ottaa tarpeeksi vahinkoa (3:19). Äänimaailma kuulostaa Halosta muistuttavan ambient-musiikin ja riittävän tehokkaiden äänitehosteiden ansiosta todella hyvältä. Myös graafisesti ihan hyvän näköinen peli ollakseen vielä kehitysversiossa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Vuotanutta pelikuvaa löytyy esimerkiksi Vimeosta:


Videossa pelattavuus ei tarjoa mitään kovin mullistavaa. Kannattaa kuitenkin huomata esim. näytön yläreunassa näkyvä health/shield(?)-indikaattori, joka piippaa halotyylisesti kun pelaaja ottaa tarpeeksi vahinkoa (3:19). Äänimaailma kuulostaa Halosta muistuttavan ambient-musiikin ja riittävän tehokkaiden äänitehosteiden ansiosta todella hyvältä. Myös graafisesti ihan hyvän näköinen peli ollakseen vielä kehitysversiossa.

Toi olikin jotai eri pelikuvaa kuin se mitä näin.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=115114126&postcount=8

Tolla sivulla on linkit mega-sivustossa oleviin tiedostoihin joissa on matsku jonka näin, samalla sivulla on alhaalla giffejä kyseisestä striimistä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

NeoGaffin foorumilla oli tullut hirveä itku ja parku siitä miten Destiny ei näytä tai tunnu yhtään Halolta, ja miten peli on ihan Borderlands-henkinen, vinkua oli kertynyt jo yli 30 sivua kunnes Destinyn yksi pääkehittäjä päätti tulla mukaan keskusteluun hälventämään sekaannusta ja pahennusta, suora lainaus Gaffista:

There's a lot of confusion here, and we haven't done the best job ever of explaining the game or its structure.

I'm Luke, and I'm one of the lead designers on Destiny.

First, Destiny is structured into Activities.

We've attempted to build a suite of activities that can suit a variety of moods (I want something challenging! I want to chill out with my friends! I want to see where the story goes next! I want to shoot other players!, I want the game to be a cruel dominatrix! et cetera)

These activities come in a bunch of flavors:

Story missions - soloable activities (you can still play them in groups of up to 3!), often with ties to the main story arc of Destiny (the campaign). These activities appear at various Levels (numerical, relative to the player) and choosing a higher level (relative to you) means you're opting in for some additional challenge.
Strikes - 3 player activities, with bosses and loot at the end. Their goal is a highly replayable activity that will - at higher levels - lead you into the loot game.
Explore - cruise around the surface of a planet in Fireteams of up to 3, taking odd jobs and tasks for the City. You can find minerals and resources out in the world that you'll have some use for as you find weapons in Destiny that you want to stick with. This is a lower intensity activity
Raids - 6 player, cooperative required, communication required gameplay. High challenge. We haven't talked much about this yet and I'm not going start that conversation here on NeoGAF
Multiplayer This is for the "shoot other players" mood.


Now, the second part is how the world has been built.

We've structured Destiny's world to have places where you will probably intersect with other players, and places where you won't. We're not going to have players drop into the climax of a mission, but the common landing zones for a given planet? That seems like a great place to see other players running amok in the world.

EDIT: Regardless of what activity you're playing (PVP aside), you'll see players on their own activities, i.e., players beginning a Strike might see a guy collecting Relic Iron on Mars, and a Public Event begins and suddenly everyone is distracted to take down a key Cabal target for a chance at powerful gear and materials to upgrade your best weapons and armor.

A bunch of folks are playing the Alpha now and we're already seeing all kinds of opportunities for places to improve Destiny. I have no doubt that in the Public Beta, we will learn even more from your feedback and experiences.

I'm not going to get into any of the recurring activities or gearing or class stuff today, but I imagine we'll start to try and explain stuff more soon.

E3:ssa varmasti saadaan lisää tietoa :) Itse odotan Betaa alkavaksi suurella mielenkiinnolla, siistiä päästä co-oppina pyörimään noissa maisemissa ja tekemään tehtäviä ja kehittämään hahmoa, tuollaiset pelit on aina lähellä sydäntä. Jos englanti ei taivu, voin suomentaa ylläolevan tekstin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itse en ole onnistunut hypettymään tästä ollenkaan. Peli näyttää hyvältä jne, mutta aina vaan hehkutetaan sitä moninpeli puolta. Voisivat kertoa millainen tämä on yksinpelaavalle. Skaalautuuko vaikeustaso? Pystyykö tätä edes pelaamaan kokonaan yksin?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom