Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Voisin päräyttää itkut myös. Olen ollut alusta lähtien Foemanin ja Hutun kanssa Konsolifin possessa, mutta ilmeisesti en nyt sitten kuitenkaan kuulu klaaniin?! Alphassa ja betassa merkkasin Bungien sivuilta Konsolifin klaanikseni (set as Playsation clan), mutta nyt kuitenkin saitti väittää etten kuulu mihinkään klaaniin, vain ryhmään. Argh kun on sekavaa.

Muistaakseni itsellä on täysin sama tilanne. Ne sivut on kyllä välillä ihan sekaisin muutenkin ja näyttää mitä sattuu..:D

Se pitää ryhmään liittymisen jälken vielä painaa "set as clan" jotta se laittaa sut sisään.

Juu näin teinkin alpha ja beta vaiheessa, mutta se valinta ei näemmä pysy. Hassuinta tässä on se, että klaanin tiedoissa näkyy että minä olen yksi admineista mutten kuitenkaan ilmeisesti jäsen :)

Juu näin teinkin alpha ja beta vaiheessa, mutta se valinta ei näemmä pysy. Hassuinta tässä on se, että klaanin tiedoissa näkyy että minä olen yksi admineista mutten kuitenkaan ilmeisesti jäsen :)

Sama täällä [emoji4]

Noh, ehkä me Bandicootin kanssa pistetään joku KFIN Outcasts klaani pystyyn missä voidaan sitten pullistella meidän upeita armoreita, kun näille kylpytakkeihin tykästyneille warlockeille ei maskuliinisten Titanien seura maistu! [emoji6]

Sama täällä [emoji4]

Noh, ehkä me Bandicootin kanssa pistetään joku KFIN Outcasts klaani pystyyn missä voidaan sitten pullistella meidän upeita armoreita, kun näille kylpytakkeihin tykästyneille warlockeille ei maskuliinisten Titanien seura maistu! [emoji6]

:D:o

Tussu ja Bandicoot, ette ole jäseniä koska kuulutte ylläpitoon. Samallalailla kuin Huttu ja minä. Meitäkään ei löydy jäsenlistasta. Klaanista en osaa sanoa. Kyllä sinne tilaa saadaan. Eksyneet karitsat kyllä pääsevät takaisin aitaukseen.

Huttu, ryhmien pystyttämisessä ei pitäisi olla rajaa.

Uuteen klaaniin pitäisi nyt saada uudet ja omistautuneet ylläpitäjät. Mielellään foorumin vakiokasvoja. Plus asiallinen nimi. Ehdotuksia?

Tussu ja Bandicoot, ette ole jäseniä koska kuulutte ylläpitoon. Samallalailla kuin Huttu ja minä. Meitäkään ei löydy jäsenlistasta. Klaanista en osaa sanoa. Kyllä sinne tilaa saadaan. Eksyneet karitsat kyllä pääsevät takaisin aitaukseen.

Jep toi ryhmä on ihan ok, mutta nimeonmaan klaanista puhuin. Mutta eiköhän me jotain keksitä....

Ehdottomasti uutta klaania päälle tai sitten adminit keräävät harhailevat kilipäät samaan poppooseen keinolla tai toisella. En ole kauaa ollut foorumin jäsen, mutta tutustuttuani muutamaan palstalaiseen mm. Last Of Usin kautta täytyy sanoa, että täällä on hyvä "yhteisö-henki." Mii laik veri mats.
Ette sattumoisin pidä yhteisiä talkoo/pitsin-nypläysrientoja missään? :D

Itsellä ainakin tulee Destiny olemaan suht tiuhaan peluutuksessa niin olisi mukava saada peli-iltoja aikaan että saadaan hyvät mätöt.

Jamiaro, missä porukassa sä olet pelannut? Kuinka paljon sitä lössiä löytyy Destiny-klaanista?

Tässähän voisi tehdä vaihtokaupat. Teidän possen voisi siirtää uuteen klaaniin ja samalla saataisiin tilaa meidän ylläpidolle klaaniin. Nämä kaverit tarvittaisiin paimentamaan klaania ja teikäläisten porukka pääsisi samoihin väreihin.

Susta saisi samalla vaikka yhden adminin. Mutta founderiksi olisi hyvä löytyä joku täällä pidempään kirjoitellut.

Ja pitää muistaa vaikka meillä kaksi Kfin klaania onkin niin ei se tarkoita, etteikö voisi pelailla toisen klaanilaisen kanssa. :D Pleikan puolella kaverilistallekin mahtuu 2000 nimeä niin saa vaikka kaikki pelaajat ystävälistalle jos haluaa.

Tähän tapaan?

Eli kirjoitat jotain, jonka jälkeen maalaat sen tekstin ja lisäät linkin. Ikään kuin sen maalaamasi sanan/sanojen/lauseen päälle. Tajusitko?

Joo tuli ymmärrettyä, kiitoksia.

Kun tulin tänne aikaisemmin mainitsemaan että hype yms. laskenut niin täytyy kyllä todeta että nyt se on taas noussut kun julkkari tullut lähemmäksi.

Jamiaro, missä porukassa sä olet pelannut? Kuinka paljon sitä lössiä löytyy Destiny-klaanista?

Tässähän voisi tehdä vaihtokaupat. Teidän possen voisi siirtää uuteen klaaniin ja samalla saataisiin tilaa meidän ylläpidolle klaaniin. Nämä kaverit tarvittaisiin paimentamaan klaania ja teikäläisten porukka pääsisi samoihin väreihin.

Susta saisi samalla vaikka yhden adminin. Mutta founderiksi olisi hyvä löytyä joku täällä pidempään kirjoitellut.

Betaa pelasin pääasiassa Dejavu82:n, Miksu52:n ja ZXOneXZ:n kanssa, mitä palstalaisista tulee mieleen näin ykskaks. Pelaajalista oli koko ajan täynnä kuitenkin suomalaisia. Last Of Usin moninpeliä tullut pelattua pääasiassa lähes saman porukan kanssa, sen lisäksi saanut tutustua Leevion skillzheihin. :D Ja olen tasaiseen tahtiin lisännyt palstalaisten nimiä friends-listalle pleikalle, joten pelikavereista ei todellakaan ole pulaa. Kiitos siitä teille!

Mun pitää tarkistaa nuo loput nimet, keiden kanssa olen mättänyt viime aikoina. Kaikki kuitenkin tulleet Destinyn Betan ajalta, joten tavalla tai toisella liittyvät palstalaisiin. Ehkäpä saisin muutaman jopa rekrytoitua klaaniin, joukossa muutama todella taitava pelaaja. Yksikin jätkä dominoi pistelistoja koko Betan ajan. :D

Ja kiitos admin-honorista, kylpytakit kunniaan! Tosin viime aikoina olen alkanut pohtimaan lannevaatteen mahdollisuutta... I`d look hot in it.

No Jamiarosta saadaan ainakin yksi uusi yllis uuteen klaaniin. Voit sitten suostutella kavereita toiseen klaaniin. Jos niin tahdot.

Itsellä ainakin tulee Destiny olemaan suht tiuhaan peluutuksessa niin olisi mukava saada peli-iltoja aikaan että saadaan hyvät mätöt.

Azerach, kuulutko sä klaaniin? En ollut näkevinäni sua tuolla listoilla? Haluaisitko sä perustaa tuon toisen klaanin? Sä olet kuitenkin aikasi häröillyt täällä. Ei vaadi mitään ihmeempiä. Sinne sulle pari kaveria hoitamaan jäsenien sisäänpääsyä ja klaanin aktivoimista. Ei vaadi kovinkaan kummoisia työsekuntteja tuo ylläpito. Kunhan hyvä posse löytyy taustalta sua auttamassa.

Uuteen klaanin voisi samointein lähteä vanhasta klaanista porukkaa. Koska siellä on jo nyt useita kymmeniä ihmisiä, jotka eivät pääse klaaniin sisään.

Entäs se nimi? Ehdotuksia?. KonsoliFIN-nimi pitäisi siinä näkyä. Itse ehdotan KonsoliFIN 2:sta. Selkeä ja ytimekäs. Ja jos pystyy niin tagiksi sama kuin ensimmäisessä klaanissa. KFIN tai KFN. Kirjainten määrän perusteella.

[video=youtube;RIr4DRtnG_E]https://www.youtube.com/watch?v=RIr4DRtnG_E#t=71[/video]

Pelikuvaa Venuksesta.

Edit. ja video olikin jo täällä.

Muistaakseni olin klaanissa mutta ei näkynyt omalla listalla kun katsoin pari pv sitten. Voin laittaa toista klaania pystyyn kun saadaan nimi päätettyä. "KonsoliFinin parempi puolisko", siinä olisi hyvä :D

Nyt olisi kätevä jos olisi se alue Destinylle niin saisi vähän paremmin järkättyä näitä klaaniasioita. Onko Foorumin sedät luvannut mitään aikataulua tai mahdollisuutta tälle?

Nimiehdotuksia otetaan vastaan. Tämän viikon aikana klaani pystyyn niin päästään kutsumaan tyyppejä ja järjestelemään kaveriporukat saman katon alle.

Voin laittaa toista klaania pystyyn kun saadaan nimi päätettyä. "KonsoliFinin parempi puolisko", siinä olisi hyvä :D
Hahah, joo! "Meidän joukko on parempi kuin teidän joukko!" motoksi :D

Nyt olisi kätevä jos olisi se alue Destinylle niin saisi vähän paremmin järkättyä näitä klaaniasioita.
Ei tähän mitään alueita tarvita. Mä autan sua ton pystyttämisessä, mainostamisessa ja organisoimisessa. Tuo ei ole tosiaankaan vaikea homma.

Nyt vaan se käyttis nimi!

Joko se on tiedossa että onko Bungie lisännyt Destinyyn jonkinlaisen Clan Members listan sinne Roster valikkoon julkaisuun? Mietin vaan näitä teidän klaanitouhuja :confused:

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom