Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tämä vaikuttaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta tekeleeltä. Vie voiton NHL15:sta helposti, sen ollessa nyt täysin susi puutteidensa takia.
Täydellinen märkäkorva ilmoittautuu siis KFIN2 -porukkaan mukaan. Kaikki hintsit ja tipsit peliin liittyen otetaan vastaan avosylin, sillä ko. peli on täysin uusi tuttavuus minulle. :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jaa, pitääpä yrittää muistella tuota omaa Bungie.netin salasanaa Halo-ajoilta, jotta voisi liityskellä tuohon Kfin Klan Kakkoseen.

Olen virallisesti hypettynyt Destinystä, mutta onneksi on tässä välissä vielä paljon pelattavaa ennen julkaisua.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

KonsoliFIN2 [KFIN] on nyt luotu ja siihen voi liittyä jos ei mahtunut ensimmäisen klaanin PS-puolelle.

Liittyminen on toistaiseksi avoin, laitan admin approvalin päälle lähempänä julkaisua.
"Set as Playstation/XBox Clan" napista liittymisen jälkeen niin näkyy sitten pelissäkin klaanijutskat.

Uudelle sivulle nostoa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tuli nyt viimein rekisteröityä tuonne Bungien sivulle. Laitoin klaanipyynnöt sekä alkuperäiseen(sivu suositteli tätä heti, koska klaanissa on ystävälistallani olevaa porukkaa) sekä nyt tuohon uudempaan KonsoliFIN2-klaaniin. Hyväksykää nyt please edes jompaan kumpaan :D PSN ID on Zamppa, kuten tuosta nimen alta näkyy.

Warlockina lähden liikenteeseen. Alphassa ja Betassa en ollut kiireiden takia mukana, mutta koko syyskuun aion olla ahkerasti kyllä rintamalla mukana. Pieni julkaisuhype alkaa hiljalleen kyllä kutkutella tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tämä vaikuttaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta tekeleeltä. Vie voiton NHL15:sta helposti, sen ollessa nyt täysin susi puutteidensa takia.
Täydellinen märkäkorva ilmoittautuu siis KFIN2 -porukkaan mukaan. Kaikki hintsit ja tipsit peliin liittyen otetaan vastaan avosylin, sillä ko. peli on täysin uusi tuttavuus minulle. :)

http://www.youtube.com/user/DattoDoesDestiny

Tältä kanavalta löytyy hyvin infoa pelistä ja hahmoluokista. :D

PS: Te jotka ette ole äänestäneet, ja aiotte pelata Warlockilla: Valitkaa ainoa oikea vastaus sivun ylälaidassa olevassa kyselyssä.

Tässä runo aiheesta:

Bathrobe of Alteration

All were aghast,
feeling the robe´s sleeve,
First cut was through dust,
then breaking the husk.

Leading people to rest,
as they approach their death.
Titans and Hunters did their best,
but all still ended in a mess.

Countless soul cries,
right before they die.
Slashed by an armband,
that sealed their fate.

Bathrobes shining victoriously in the light,
after a glorious fight,
showing all their might,
changing what's wrong to right.

(Alkuperäinen runo: Excalibur of Alteration by SherwinSeah)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itse pelasin alpha ja beta testin Warlockilla, ja aion pelata sillä myös jatkossakin.
Äänestäisin Warlockia mutta tuolla sivun ylälaidassa lukee "Sinulla ei ole oikeutta äänestää tässä äänestyksessä" :confused:

Edit. kumma homma nyt lähti äänestys pelaamaan heti kun olin kirjoittanut tämän viestin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tuli nyt viimein rekisteröityä tuonne Bungien sivulle. Laitoin klaanipyynnöt sekä alkuperäiseen(sivu suositteli tätä heti, koska klaanissa on ystävälistallani olevaa porukkaa) sekä nyt tuohon uudempaan KonsoliFIN2-klaaniin. Hyväksykää nyt please edes jompaan kumpaan :D PSN ID on Zamppa, kuten tuosta nimen alta näkyy.

Ensin liitytään ryhmään (group) ja vasta siellä siihen ns klaaniin. Ja yksi henkilö, voi kuulua useampaan ryhmään. Näin ollen, liittykää sekä KonsoliFIN että KonsoliFIN2 ryhmään samoin tein. Suosituimmissa ryhmissä on yli 10 000 jäsentä, joten kyllä mahtuu tämän sivun porukka olemaan kummassakin ryhmässä.

Eli teit vallan mainiosti, liittymällä molempiin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ehdottaisin tekemään tuosta ensimmäisestä KonsoliFIN-ryhmästä/klaanista liittouman, johon loput "alajaostot" liittyvät.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Huomasin itsessäni juuri yhden jutun. Mitä enemmän noita klaaneja ja co-oppeja ynnä muita verkkopeliominaisuuksia hypetetään, sitä alhaisemmaksi käy mielenkiinto. Minä tiedän, että tätä voi pelata yksinkin, mutta silti. Minä oikeasti odotin tätä peliä aikaisemmin ja ajattelin tämän olevan juuri se peli, jonka takia vaihdan konsolisukupolvea.

Mitä on tapahtunut sille kukkahattutätien parjaamalle pelien ääreen syrjäytymiselle? Oikea elämä on kuitenkin sen verran sosiaalinen tapahtuma, että en kaipaa sitä yhtään peleihin. Pelejä kun tulee lisäksi pelattua satunnaisesti ja mielialan mukaan, niin mieluiten pelaa silloin yksin ja omaan tahtiin.

No jaa, se tästä avautumisesta. Pappa ottaa keppinsä ja lähtee köpöttelemään kohti auringonlaskua ;)

-J
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Huomasin itsessäni juuri yhden jutun. Mitä enemmän noita klaaneja ja co-oppeja ynnä muita verkkopeliominaisuuksia hypetetään, sitä alhaisemmaksi käy mielenkiinto. Minä tiedän, että tätä voi pelata yksinkin, mutta silti. Minä oikeasti odotin tätä peliä aikaisemmin ja ajattelin tämän olevan juuri se peli, jonka takia vaihdan konsolisukupolvea.

Mitä on tapahtunut sille kukkahattutätien parjaamalle pelien ääreen syrjäytymiselle? Oikea elämä on kuitenkin sen verran sosiaalinen tapahtuma, että en kaipaa sitä yhtään peleihin. Pelejä kun tulee lisäksi pelattua satunnaisesti ja mielialan mukaan, niin mieluiten pelaa silloin yksin ja omaan tahtiin.

No jaa, se tästä avautumisesta. Pappa ottaa keppinsä ja lähtee köpöttelemään kohti auringonlaskua ;)

-J

Ymmärrän pointtisi. :) Itselläni välillä tekee mieli pelata sosiaalista peliä, missä voi tutustua uusiin ihmisiin, metsästää loottia yhdessä, nauraa, pitää hauskaa ja rentoutua. Se raapii tietynlaista kutinaa. Puhtaat single player-pelit, esim. Dragon Age, Dead Space, Fallout, raapivat taas sitä "nyt tahdon seikkailla itsekseni... muut painukoon v***uun"-kutinaa. :cool:

Siinä vaan on sitä "jotain", kun on mitä odottaa yhdessä porukalla, jakaa se lapsenomainen into muiden samanhenkisten kanssa ja kokea se elämys yhdessä.:D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Myös täällä tuon destinyn co-op/klaani hypetys on liikaa ettei tee mieli ostaa peliä enään.
Itse solo pelaajana tykkään pelata codien, bäfä, halojen jne... tapasia moninpelejä, koska senkun vaan liittyy peliin ja pelaa muiden kanssa ilman että pitää johonkin klaaniin liittyä, tutustua toisiin ja sitten aina tiettyyn kellon aikaan pelata porukalla. Jotenkin tuon destinyn PvE ei vaikuta sellaiselta että siihen voi vaan liittyä suoraan muiden random jätkien kanssa.
PvE oli pakko pullaa itelle. Sen pari kenttää väkisellä pelas läpi jotta pääsi PVP:tä hakkaamaan.

Tykkäsin jossain määrin Destinyn PVP:stä, mutta helvetinmoinen auto-aim vei makua pois. Olen niitä outoja ihmistä jotka nauttii konsoliräiskinnöistä ilman tähtäin assisteja :p
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Pelistä julkaistiin jo Launch Trailer 2,5 viikkoa ennen julkaisupäivää:

[video=youtube;jv7vqCmt6wY]https://www.youtube.com/watch?v=jv7vqCmt6wY[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Hype is real.

Tuli laitettua Destiny PS4 - Bundle tilaukseen tänään kun tuntuu olevan suurin osa täällä PS4 versiota muutenkin hommaamassa.

perfection.gif

Launch Trailer:

[video=youtube;TeGxNgal4No]http://www.youtube.com/watch?v=TeGxNgal4No[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Noniin tuli liityttyä myös kakkoseennmm, jäi vaan vähän epäselväksi että pitikö siihen klaaniin vielä ryhmäliittymisen jälkeen liittyä erikseen? Anyways beta jäi allekirjoittaneelta valitettavasti testaamatta, joten joutuu lähtä tähän koitokseen ihan puhtoselta pöydältä ja kujalla kaikesta mahollisesta.

Jos kakkosklaanilaisia sattuu bongaamaan viestin niin voi halutessaan myös leikkarilla (4) lisäillä kaiffarilistaan näin valmiiksi. Miksei toki myös ykkösetkin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Pienimuotoinen ilmoitus koskien klaani toimintaa:

Grouppeihin pystyy edelleen liittymään, mutta klaani toiminta on Bungien toimesta poistettu väliaikaisesti käytöstä.

9.päivä aukeaa jälleen ja todennäköisesti Founderit joutuu silloin klaaninsa uudelleen aktivoimaan.

Virallinen ilmoitus klaanin sivulla kuuluu näin:

Clan features have been disabled until Destiny launches on 9/9/2014. Come back to re-enable your Clan at that time.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ymmärrän pointtisi. :) Itselläni välillä tekee mieli pelata sosiaalista peliä, missä voi tutustua uusiin ihmisiin, metsästää loottia yhdessä, nauraa, pitää hauskaa ja rentoutua. Se raapii tietynlaista kutinaa. Puhtaat single player-pelit, esim. Dragon Age, Dead Space, Fallout, raapivat taas sitä "nyt tahdon seikkailla itsekseni... muut painukoon v***uun"-kutinaa. :cool:
Ymmärrän toki tuon sosiaalisen pelaamisen hienouden, enkä toki sitä halua muilta kieltää. Harmittaa vain, että tarinan puolesta vuoden mielenkiintoisin peli alkaa vaikuttaa pakkonettipullalta. Kai minä tämän silti ostan puolen vuoden päästä alelaarista ja pelailen sitten yksinäni autiossa maailmassa.

Vielä enemmän minua oikeastaan pänni aikoinaan PC-puolen Star Wars: The Old Republic. Tällaiselle SW addiktille uuden pelin paljastuminen nettiropeksi oli sellainen henkinen isku, että siitä ei ole toivuttu vieläkään. Nyt sitä tosin voisi jo sentään pelailla ilmaiseksi.

Myös täällä tuon destinyn co-op/klaani hypetys on liikaa ettei tee mieli ostaa peliä enään.
Itse solo pelaajana tykkään pelata codien, bäfä, halojen jne... tapasia moninpelejä, koska senkun vaan liittyy peliin ja pelaa muiden kanssa ilman että pitää johonkin klaaniin liittyä, tutustua toisiin ja sitten aina tiettyyn kellon aikaan pelata porukalla. Jotenkin tuon destinyn PvE ei vaikuta sellaiselta että siihen voi vaan liittyä suoraan muiden random jätkien kanssa.
PvE oli pakko pullaa itelle. Sen pari kenttää väkisellä pelas läpi jotta pääsi PVP:tä hakkaamaan.
Nuo porukalla sovittavat kellonajat ovat ehkä kaikkein rajoittavimpia. Aina ei ehdi paikalle, eikä aina huvita pelata juuri sitä tiettyä peliä. Randomien kanssa pelaamista on tullut testattua GT5:llä sen verran, ettei sekään kauheasti inspiroi.

-J
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom