Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]
Level cap tulee olemaan nähtävästi 20, ja sekin saavutetaan "muutamassa tunnissa". Siitä eteenpäin parannellaan kamoja. Tosin alphan 5 leveliä(3-8) veivät nekin itsellä varmaan 4-5 tuntia, joten saa nähdä miten tulee olemaan beta/julkaisussa. Itseäni ei haittaa vaikka menisikin pitempään levellaaminen, mutta tavallaan ymmärrän tuon päivässä-max-levelille homman. Kunhan vaan parhaita kamojakin ei saisi viikossa, mutten voi loppua mielenkiinto nopeasti.
Mitään varmaa tietoahan ei vielä ole, muuta kuin että lv cap tosiaan olisi 20, mutta "muutama tunti" on niin laaja juttu että joillekin voi mennä viikkoja että sinne pääsee, kun taas jotkut voi grindata ihan eläimenä ja tosiaan saa sen parin päivän jälkeen. Itse ajattelin tämän menevän vähän samalla tavalla kuin Final Fantasy 14:ssa, siinä hahmon hard cappi on lv50, mutta sen jälkeen kerätään tosiaan myös parempia kamoja, jotka nostaa sun hahmon softcappia, tai kuten pelin sisällä puhutaan iLv:stä, eli item levelistä. Hahmon taso pysyy 50:ssä mutta paremmat kamat nostaa sitä jopa iLv110 asti, siinä samassa nousee hitpointit, voima yms.
Joten uskon että tässä on samantyylinen ratkaisu, hardcap voi olla 20, mutta sitten kerätään kamppeita jotka nostaa sun tasoa tavalla tai toisella. Eräässä videossa nimittäin näkyy tason 24 vihuja jotka näkyvät kyseiselle pelajalle valkoisina eli pelaajan hahmo on about niiden tasolla. Ja yhdessä toisessa videossa näkyy jopa lv33 guardian kuun pinnalla
Yksi tyyppi Bungien foorumeilla tiesi jopa kertoa että kun saavutaan tasolle 20, niin joistakin sen tason legendaarisista kamoista alkaa saamaan bonus statsina valoa, eli "light", tämä jannu sanoi että tämä valostatsi lisätään sun tasoon sellaisenaan, eli kun olet lv20 ja joku vaikka paita antaa +2 light, niin sun taso olisi silloin lv22. Voi olla että tämä tieto on pelkkää pohdintaa mutta itselleni se kuulostaa luontevalta, joku tuollainen systeemi siinä taatusti on. Ja eihän se tietenkään meinaa mitään jos hahmon taso on 20, voihan kauppiailta saada senkin jälkeen parempia ja aprempia kamppeita kun parantaa omaa mainetta näiden kauppiaiden silmissä. Esim. siellä kun oli ne Vanguard-mentorit joilta voi ostaa oman luokan kamoja, niin niidenhän mainetta voi nostaa ja se avasi parempia kamoja myyntiin, ties miten korkealle se menee. Cryptarchilla sama homma, sinne aukeaa kovempia kamoja myyntiin kun se Cryptarchin taso nousi.
Se yksi npc-hahmo, joku voice of the traveler, myy myöskin eeppistä loottia, joita ostetaan sellaisella valuutalla kuin "mote of light", tätä kyseistä valuuttaa saa vain lv20 jälkeen. Vielä ei tiedetä miten se kerääntyy muuta kuin että sitä saa lv20 jälkeen kerätyllä ekspalla, mutta voisin kuvitella että yksi "mote of light" on melko kallis xp:ssä määriteltyinä jos jonkun eeppisen viitan sai ostettua muistakseni muutamalla motella (en muista tarkkaa lukemaa kun ei alphaan enää pääse), ja jos esim tuon npc-hahmon mainetta voi parantaa niin ties miten endgame uber loottia siltä voi ostaa.
Siihen kun lisätään vielä se että mitä kovempi kama, sitä kattavampi kykypuu sillä esineellä on, joten sitten tosiaan kerätään ekspaa niille sun kamoille jotta niitä saadaan paremmaksi ja ties mitä muuta
Ns. horisontaalinen kehitys.
Tekemistä riittää aivan varmasti ihan hillittömiä määriä
Sori off-topic, mutta tuossa aikasemmin oli puhetta noista betakoodeista ja että ne tulisi samantien sähköpostiin kun on tilannut pelin. Itselle ei ainakaan ole vielä tullut VPD:ltä, vaikka eilen tilasin pelin.
Onkos muut, jotka VPD:stä ovat tilanneet pelin, saaneet koodin?
Laita meiliä ja kysy, se voi olla että ne on muokannut sitä periaatetta milloin ne sen antaa jos väki on alkanut tekeen sitä etä ennakkotilaavat pelin betan takia ja sitten peruvat kun ovat koodin aktivoineet. Sittenhän ne toki loppuu kesken jos moni noin tekee, sen pitäisi kuitenkin olla kohtuu sitova sen ennakkotilauksen, poislukien pakolliset perumiset.