Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Nyt näky XO:n koodit Bungien sivuilla. Eikä livessä ollut mitään ongelmaa saada latausta alkamaan.. :D Kokoa latauksella näytti olevan 5.14GB.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Nyt näky XO:n koodit Bungien sivuilla. Eikä livessä ollut mitään ongelmaa saada latausta alkamaan.. :D Kokoa latauksella näytti olevan 5.14GB.

Joo ei Live kyykännyt ollenkaan. Tuli taas resurssit selville.
Itselleni valui muutamassa minuutissa.
Itse peliin/betaan suhtaudun kriittisesti videoiden ja Halon perusteella. Ihmetellyt aina mikä tässä muka on nyt niin hienoa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo ei Live kyykännyt ollenkaan. Tuli taas resurssit selville.
Itselleni valui muutamassa minuutissa.
Itse peliin/betaan suhtaudun kriittisesti videoiden ja Halon perusteella. Ihmetellyt aina mikä tässä muka on nyt niin hienoa.

Hienoa että teillä boksilla hommat toimii moitteetta, nauttikaa pelistä :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tässä olisi kaksi koodia Xbox 360:selle, jos jollakin on tarvetta:

4GP9X-PMGDD-HVRXX-CHYP7-K33XZ
RFPJY-FKVK3-DQ37D-YQ2HC-H9GTZ

Eiköhän tätä tule illalla tai viimeistään perjantaina testattua jos vain jaksaa :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo ei Live kyykännyt ollenkaan. Tuli taas resurssit selville.

Itselleni valui muutamassa minuutissa.


Kellonajalla voi olla myös oma merkityksensä Beta levitykseen aamulla/yöllä vrt. illan PrimeTime aikaan klo 20. Euroopassa vielä -2-3 tuntia meidän ajasta jäljessä.

Epäilen myös tuota "muutamassa minuutissa" -kommenttia. Tuollainen arviolta 12 GB mötikkä ei liikahda ihan noin kuitenkaan.

Se todellinen resurssitesti tulee siis vasta illalla vastaan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kellonajalla voi olla myös oma merkityksensä Beta levitykseen aamulla/yöllä vrt. illan PrimeTime aikaan klo 20. Euroopassa vielä -2-3 tuntia meidän ajasta jäljessä.

Epäilen myös tuota "muutamassa minuutissa" -kommenttia. Tuollainen arviolta 12 GB mötikkä ei liikahda ihan noin kuitenkaan.

Se todellinen resurssitesti tulee siis vasta illalla vastaan.

Herra voi epäillä mitä haluaa.
Onhan tää nyt nähty ennenkin, että PSN kaatuu/lagaa pahasti aina kun vähän isompi ryntäys tulee. Live ei niinkään. Vuosien kokemus molemmista.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

EU PSN Storesta ennakkotilanneet, saatteko päivitettyä ennakkotilauksenne tähän: https://store.sonyentertainmentnetw...tion/cid=EP0002-CUSA00568_00-DESTINYDIGIGUARD ?

Minulla herjaa, etten voi päivittää, koska omistan jo Destinyn perusversion. Aika hanurista taas, ettei EU-puolella homma toimi yhtä jouhevasti kuin US-puolella. Mikähän siinäkin on, ettei kaikki alueet voisi toimia samojen lainalaisuuksien mukaan. Tuonkin kuvauksessa kuitenkin lukee, että "Upgrade to the Destiny Digital Guardian Edition". Olen twiitannut asiasta @PlayStationEU, @DestinyTheGame, @Bungie, @BungieHelp tileille, kysynyt asiaa PlayStation Suomen facebook-sivulla Destiny-aiheisessa julkaisussa ja nyt viimeisimpänä kirjoittanut suoraan viestin PlayStation Suomen facebook sivulle. Ilman vastausta tottakai... Vielä olisi oljenkortena kirjoittaa muihinkin "PlayStation-facebookeihin", mutta en jaksa enää pidättää hengitystä. Olisi kiva tietää mimmosiin toimiin tässä pitää ryhtyä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

EU PSN Storesta ennakkotilanneet, saatteko päivitettyä ennakkotilauksenne tähän: https://store.sonyentertainmentnetw...tion/cid=EP0002-CUSA00568_00-DESTINYDIGIGUARD ?

Minulla herjaa, etten voi päivittää, koska omistan jo Destinyn perusversion. Aika hanurista taas, ettei EU-puolella homma toimi yhtä jouhevasti kuin US-puolella. Mikähän siinäkin on, ettei kaikki alueet voisi toimia samojen lainalaisuuksien mukaan. Tuonkin kuvauksessa kuitenkin lukee, että "Upgrade to the Destiny Digital Guardian Edition". .

Odota nyt mitä vastaavat, ei kiire tuota vielä tehdä.

Itse olin tilannut ennakkoon tuon normi digi version, kun tuo tuli myyntiin. Peruutin normin ja tilasin sitten Destiny® Digital Guardian Editionin. Latausjonoon katsomaan ja ihmettelemään minne joutu. Muutama äänetön kirosana pääsi tajuttuani, että tilasin PS3 -version. Peruutin PS3 version ja tilasin PS4 -version.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Odota nyt mitä vastaavat, ei kiire tuota vielä tehdä.

Itse olin tilannut ennakkoon tuon normi digi version, kun tuo tuli myyntiin. Peruutin normin ja tilasin sitten Destiny® Digital Guardian Editionin. Latausjonoon katsomaan ja ihmettelemään minne joutu. Muutama äänetön kirosana pääsi tajuttuani, että tilasin PS3 -version. Peruutin PS3 version ja tilasin PS4 -version.

Juu, tottakai odottelen rauhassa jos sieltä vastaus tulisi. Onhan tässä kuitenkin se reilu 40 päivää aikaa vielä. Itsekin mietin tuota peruutusta, mutta turha tässä on hätiköidä. Ihmettelin vain kun ei mitään tiedotusta missään EU-puolen hommista. Betaa pääsen varmaan vielä tänään pelaamaan pikkasen, mutta sitten tuleekin kesälomareissu eteen niin saa jäädä loput sitten lopulliseen versioon.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tässä olisi kaksi koodia Xbox 360:selle, jos jollakin on tarvetta:

RFPJY-FKVK3-DQ37D-YQ2HC-H9GTZ

Käytin tämän jälkimmäisen koodin, kiitos todella paljon! Tässä vastineeksi jollekulle vielä PS3-koodi, jos tarvetta:

4EN6-BRN4-5FCG
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Käytin tämän jälkimmäisen koodin, kiitos todella paljon! Tässä vastineeksi jollekulle vielä PS3-koodi, jos tarvetta:

4EN6-BRN4-5FCG

Soitin palstalaiselle (JIS87) ja ilmoitin hänelle koodin. Meni hyvään käyttöön, iso kiitos! :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kolme koodia PS4:lle

BL3E-JGNF-LCCR

Iso kiitos, kettu kumarataa, lainattu koodi käytetty.
Lunastin kyseisen koodin webstoren kautta.

1. Toi on jotenkin hassu systeemi kun ensi kirjaudut (laitan näkyvät linkit tarkoituksella):
2. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-fi/home/pelit
3. Oman nicknamen kohdalta alasvetovalikko ja sieltä Redeem Codes
4. Aukaisee uuden linkin johon pitää uudelleen kirjautua:
5. https://account.sonyentertainmentne...gift-card-flow.action?displayNavigation=false

Ihme ettei tuon redeem coden jälkeen pidä vielä hyväksyttää salasanalla (kun mulla on ostoksissa että pitää hyväksyä salasanalla).
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Osaatteko jo sanoa, että onko Betaan tullut lisää paikkoja "auki". Ainakin muutamassa luolassa oli sellaisia otuksia, ettei niitä pystynyt vielä kurittamaan?

Onneksi ei ole enää pitkä matka itse julkaisuun.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

2kpl koodeja on Xbox Onelle minulla. Pyydelkää privalla, jos kiinnostaa.

Aijai, kohta pääsee kotiin testaileen. Vähän samanlaiset fiilikset on tosiaan kun Halo 3:n tullessa kauppoihin.

E: 1 jäljellä
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom