Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Eikös tuo buildin muutos käy melko nopeesti kuitenkin? Siinä kohtaa kun otetaan grillillä piirimestaruuskisaa koko kylän suurinta mörköä vastaan niin defender-titanejakin alkaa pukkaamaan melko nopsaan. Hunter ftw kuitenkin, löytyy sähäkkyyttä, äkäsiä kultasia pyssylöitä ja tyyliä niin, että muut classit jää reilusti kakkoseks :D
Näytä liitetiedosto 13283
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Eihän muilla hahmoluokilla ole mitään hätää kun aina löytyy Titan, jonka taakse piiloutua. ;)

En olisi huolissani Defender Titanien vähyydestä, ainakaan tässä yhteisössä. Buildia voinee vaihtaa noin kymmenessä sekunnissa. Toki perus Strikeissä ja muualla kuin raidissa voi olla aika hiljaista, mutta niissä ainakaan nykytiedon valossa ei ole kamalasti tarvetta avittaa muita hienohelmoja.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mä luulen et tapojeni mukaisesti testailen tunnin pari joka classia ennen kuin päätän millä lähden eteenpäin :) Myönnän vastanneeni silti warlock äänestykseen ;)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Siellä on pelikauppojen varastoissa pätevänoloiset vartijat nyt enemmän kuin paikallaan. :D

Bw4Bp5vCQAANLNP.jpg


Lähde: https://twitter.com/GAMEHullSuper/status/508503579574140929
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tässä avataan sekä Ghost Edition että Limited Edition -pelipaketit. Digitilaajana ihmettelee tuota tavaran määrää kun kuitenkin se jolla on jotain merkitystä on digimuotoista.

[video=youtube_share;yOrpfFQ_xpA]http://youtu.be/yOrpfFQ_xpA[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tässä avataan sekä Ghost Edition että Limited Edition -pelipaketit. Digitilaajana ihmettelee tuota tavaran määrää kun kuitenkin se jolla on jotain merkitystä on digimuotoista.

[video=youtube_share;yOrpfFQ_xpA]http://youtu.be/yOrpfFQ_xpA[/video]

Tuollainen tavara on kivaa, mutta menettää hohtonsa ja kerää pölyä ensimmäisestä päivästä alkaen.

Olisin silti ottanut jos voisi luottaa, että erikoisversio on saatavilla julkaisupäivän aamuna.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Meitä on joka lähtöön niin ihan hyvä bonus että eri versioita on muutama. ( fyysisiä ja digiä ) Minusta on taas mukava hankkia hyvästä pelistä erikoisversio härppäkeineen. ( Voi joskus pistää kiertoon jos haluaa )
Digiversiot taas ei itselle oikein sovi kun kuitenkin suurinosa pelatuista peleistä menee vaihtoon joka tapauksessa. Sama pätee esim. tulevaan AC Unityyn ( Guillotine ) Leffoista tulee ostettua erikoisversioita, musiikkilevyistä myös. Digi on tullut jäädäkseen mikä on hyvä asia mutta uskon silti fyysiseen voimaan ja se ei katoa maan päältä! :D
 
Mites kun tuonne PS4 latauksiin tuli 3 eri tiedostoo. Itse peli ja päivitys sekä joku vanguard paketti. Ilmeisesti Ennakkotilanneiden joku lisäri. Sen kohdalle tuli että tapahtui virhe ladattaessa, no poistin sen sitten listalta. Eli miten sen saa sinne takas.

Edit: olisko se ollut tuo Vanguard Armory DLC
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mites kun tuonne PS4 latauksiin tuli 3 eri tiedostoo. Itse peli ja päivitys sekä joku vanguard paketti. Ilmeisesti Ennakkotilanneiden joku lisäri. Sen kohdalle tuli että tapahtui virhe ladattaessa, no poistin sen sitten listalta. Eli miten sen saa sinne takas.

Edit: olisko se ollut tuo Vanguard Armory DLC

Mulla sama, tilasin Digital Guardian version ja siinä tuli yhteensä kolme lisäriä pelin ja päivityksen lisäksi. Ilmeisesti kyse on nyt sellaisesta asiasta että niitä ei tavallaan tarvitse ladata lainkaan. Jos niiden kohdalla painaa X:ää, saa virhekoodin, ja jos virhekoodin etsii sonyn sivuilta niin se kertoo seuraavaa:

CE-32920-6:

Download cancelled because content does not need to be downloaded

Step 1: Select [OK] on the error message. Then go to [Settings] > [PSN] > [Restore License] and try restoring the licenses.

Step 2: Next, go to the home screen to select the game icon. Check that the purchased item is available in the game. If you have purchased a subscription item (i.e. season pass), go to [Settings] > [PSN] > [Account Information] > [Services List] to see if the item has been activated.

Step 3: If you cannot find the item, restart the PS4 system and try Step 2 again.

Eli, anna niiden lisärien olla siellä listalla, älä poista. Kun peli on julkaistu huomenna (tai kun pääset pelaamaan), käy pelissä katsomassa onko se Vanguard DLC aktivoitunut siellä, jos ei ole, uusi lisenssit yllä olevan tummennetun kohdan mukaan. Jos ei tuo auta huomenna, niin mietitään sitten mitä tehdään.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Nyt on pakko kysyä tälläistä asiaa kun tilasin tuon destinyn ps storesta niin se ei vaatinut multa minkäänlaista maksua vaan rupesi heti lataamaan eli mitäköhän tapahtui:D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mulla sama, tilasin Digital Guardian version ja siinä tuli yhteensä kolme lisäriä pelin ja päivityksen lisäksi. Ilmeisesti kyse on nyt sellaisesta asiasta että niitä ei tavallaan tarvitse ladata lainkaan. Jos niiden kohdalla painaa X:ää, saa virhekoodin, ja jos virhekoodin etsii sonyn sivuilta niin se kertoo seuraavaa:

CE-32920-6:

Download cancelled because content does not need to be downloaded

Step 1: Select [OK] on the error message. Then go to [Settings] > [PSN] > [Restore License] and try restoring the licenses.

Step 2: Next, go to the home screen to select the game icon. Check that the purchased item is available in the game. If you have purchased a subscription item (i.e. season pass), go to [Settings] > [PSN] > [Account Information] > [Services List] to see if the item has been activated.

Step 3: If you cannot find the item, restart the PS4 system and try Step 2 again.

Eli, anna niiden lisärien olla siellä listalla, älä poista. Kun peli on julkaistu huomenna (tai kun pääset pelaamaan), käy pelissä katsomassa onko se Vanguard DLC aktivoitunut siellä, jos ei ole, uusi lisenssit yllä olevan tummennetun kohdan mukaan. Jos ei tuo auta huomenna, niin mietitään sitten mitä tehdään.

Kiitos tiedosta, huomenna ollaan asiasta viisaampia.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tuo summaa Titanin mielestäni tosi hyvin. :D Tosin kun netistä lukee näitä äänestyslukuja eri polleilla, niin Defender-Titan on selvästi alakynnessä. Niistä tulee olemaan huutava pula. Pistää miettimään sitä omaa valintaa myös.

Tässä esimerkki yhdestä tilastosta. NeoGaffista bongattu.

https://docs.google.com/forms/d/1AoWFlQSvrBQxzHKFgKnPfzEShQNewSGCl_3BLqAACiQ/viewanalytics
Itse tulen pelaamaan juurikin tuolla Defender Titanilla, joten ainaki KFinin kelkasta löytynee yksi defenderi!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kiitos tiedosta, huomenna ollaan asiasta viisaampia.

Kun ehdit niin käy katsomassa sun pelin tiedoista ne asennetut lisärit, mulle oli nyt tämän päivän aikana ilmestynyt tieto että ne on asennettu ja ready to go. Loppu hyvin kaikki hyvin :)

Itse tulen pelaamaan juurikin tuolla Defender Titanilla, joten ainaki KFinin kelkasta löytynee yksi defenderi!

Mun mielestä se Defender-Titanin suojakilpi näyttää aivan tolkuttoman siistiltä! You shall not pass! :D Ite pelaan Warlockilla
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itq ja parq, ei tullut levyversio tänään. Toivottavasti edes huomenna saisivat toimitettua.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kun ehdit niin käy katsomassa sun pelin tiedoista ne asennetut lisärit, mulle oli nyt tämän päivän aikana ilmestynyt tieto että ne on asennettu ja ready to go. Loppu hyvin kaikki hyvin :)

Täytyy vilaasta kun kotiutuu.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom