Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Kysy & Vastaa

Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Pelaan harvoin niin kaikkea kuten mote of lightia kertyy hitaasti. Kohta on kasassa sitä 25 kpl niin sit voin ostaa Speakerilta armorin. Onko se sen arvoinen, että kannattaa kaikki siihen laittaa, koska tosiaan hitaasti tulee taas uutta tilalle?

Et saa speakerilta mitään millä olisi arvoa taistelussa. Osta ennemmin viikonloppuna Xur:lta kypärä engram, josta saattaa olla jopa hyötyä.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Millaiset aseet mahtaa sopia Raid ja Nightfall tehtäviin?
Itselläni on tuo Bad Juju Exotic Pulse Rifle, mutta sillä ei oikein tunnu nuo vihut kaatuvan sitten millään. Yleensä 30-40 tappoa tulee noissa +28lvl tehtävissä ja kaverini naputtelee Thornilla 120-160. Pitäiskö mun upgradeta Bad Juju kokonaan, että itsekkin voisin olla jotenkin hyödyksi tuolla kentällä? Vain viimeinen damage puff puuttuu.

Vai kannattaako mun ottaa toinen ase? Rare Regulator MK.56 Hand Cannon ilman mitään upgradea tekee tällä hetkellä enemmän damagea body shotilla kuin toi BJ tekee critical damagea. Ovatko siis hand cannonit ja scout riflet niitä aseita joihin kannattaa keskittyä? Itseltäni kylä löytyy myös joku legendary pulse rifle, mutta nimeä en nyt muista. Olisiko se hyvä kehittää loppuun vai keskittyä toisenlaiseen ase tyyppiin?

Tuntuu siltä, että noi Pulse Riflet ei toimi PvE peleissä. Huono damage, jos on full auto mahdollisuus niin se ampuu katkeillen jolloin saa taas painaa R2. Tapahtuu kyllä naurettavan usein. Omat varusteet kyllä on tällä hetkellä: Kanna lisää ammuksia Hand Cannon x2, Sniper x1 ja reload Scout Rifles. Kannattaako siis noihin keskittyä?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Scouteissa ja pistooleissa on huomattavasti isompi impact joten tekee yhdellä kudilla enemmän damagee. Kun taas pulsessa on isompi firerate. Kyllä pulseillakin saa ihan yhtähyvin vihuja pudotettua. Toki täytyy vaan vähän pelityyliä muuttaa eri aseiden kanssa.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Pulset on tosiaan hieman heikkoja aseita muihin verrattuna. Mutta jos raidiin ja Nightfalliin haluat, pitäisi aseiden olla 300+ damagella. Ja mielellään useampi erilainen per slotti, jo eri elementtien(solar,void,arc) takia. Ja hahmon mielellään ainakin 30lvl, normi-VoGissa tosin menee alempikin.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Juu kokeilin tuota bad jujua uudelleen ja huomasin missä se ongelma oli. Pitää vaan mennä lähemmäs vihollisia jotta saa sen tehon esille. Yleensä damage pyöri 78 ja 182 välillä. Heti kun menin todella lähelle vastustajaani teki ase 100-240 damagea per luoti. Silti toi tuntui todella hitaalta. Vihuun sai upottaa 2-3 lipasta ja kovimmat ottaakin sitten turhauttavan paljon niitä ammuksia itseensä. Mutta kyllä noissakin peleissä taas tuli suurimmat tapot Sniperillä tai Fusion Riflellä.

Eli auttaako lvl myös tuossa damagessa? Itse olen 29lvl Hunter. 30lvl tulis heti jos vain kehitän Exotic Kypäräni maxiin Exotic Shardilla. Noh kai mä silti voisin itseni kehittää lvl 30 kun on toi Xur vielä tornissa klo 11 asti.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Juu kokeilin tuota bad jujua uudelleen ja huomasin missä se ongelma oli. Pitää vaan mennä lähemmäs vihollisia jotta saa sen tehon esille. Yleensä damage pyöri 78 ja 182 välillä. Heti kun menin todella lähelle vastustajaani teki ase 100-240 damagea per luoti. Silti toi tuntui todella hitaalta. Vihuun sai upottaa 2-3 lipasta ja kovimmat ottaakin sitten turhauttavan paljon niitä ammuksia itseensä. Mutta kyllä noissakin peleissä taas tuli suurimmat tapot Sniperillä tai Fusion Riflellä.

Eli auttaako lvl myös tuossa damagessa? Itse olen 29lvl Hunter. 30lvl tulis heti jos vain kehitän Exotic Kypäräni maxiin Exotic Shardilla. Noh kai mä silti voisin itseni kehittää lvl 30 kun on toi Xur vielä tornissa klo 11 asti.

Mitä korkeampi light levelisi on, sitä enemmän teet damagea. Esimerkiksi: Kuulemma Crotas Endissä miekka tekee R2 lyönnillä 31 levelisenä 17k damagea. Itse olen 32lvl ja samaisella lyönnillä tein 22k damagea crotaan. En sitten tiedä mikä se prosentuaalinen damagen nousu on tuossa.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Mitä korkeampi light levelisi on, sitä enemmän teet damagea. Esimerkiksi: Kuulemma Crotas Endissä miekka tekee R2 lyönnillä 31 levelisenä 17k damagea. Itse olen 32lvl ja samaisella lyönnillä tein 22k damagea crotaan. En sitten tiedä mikä se prosentuaalinen damagen nousu on tuossa.

Toimii Crotaan, koska se on lvl 32. Jos vihollinen on korkeammalla tasolla, se ottaa vähemmän damagea mutta jos itse on korkeammalla tasolla niin ei tule sen kummempia bonuksia.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Menee näin.

Damage Scaling:

If you are 4 levels or lower below the enemy: 100% damage penalty
If you are 3 levels the enemy: ~52% damage penalty
If you are 2 levels the enemy: ~42% damage penalty
If you are 1 levels the enemy: ~32% damage penalty
If you are 0 levels below or higher than the enemy: 0% damage penalty
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Menee näin.

Damage Scaling:

If you are 4 levels or lower below the enemy: 100% damage penalty
If you are 3 levels the enemy: ~52% damage penalty
If you are 2 levels the enemy: ~42% damage penalty
If you are 1 levels the enemy: ~32% damage penalty
If you are 0 levels below or higher than the enemy: 0% damage penalty
Mahtaakohan olla noin? Sillä esim. Earthin patrolissa vihut ottaa 400-700 damagea kun taas lvl 30 vihut 800-1500. Toki olishan toi aika hölmöä jos 2-8lvl vihut kuolee aina ekasta bodyshotista. :D
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Mahtaakohan olla noin? Sillä esim. Earthin patrolissa vihut ottaa 400-700 damagea kun taas lvl 30 vihut 800-1500. Toki olishan toi aika hölmöä jos 2-8lvl vihut kuolee aina ekasta bodyshotista. :D

Kyllä se tolleen osapuilleen menee. Et vissiin ihan ymmärtänyt mitä tossa haettiin aiemmin takaa.

Eli jos olet lv10 ja ammut lv10 vihua teet siihen maxi damat. Jos olet lv32 ja ammut lv10 vihu teet siihen maxi damat, joka on määrältään yhtä paljon kuin olisit 10lv ja ampuisit lv10 vihu. Eli sillä että olet vaikka olet 22lv vihun yläpuolella ei ole damagen puolestä hyöty. Siintä että olet samalla levelillä vihun kanssa on hyötyä koska teet siihen täydet (maxi damat) ilman penaltyä.

Jos olet lv30 ja ammut lv 30 vihua teet siihen täydet damat. Jos olet lv29 ja ammut lv30 vihua teet siihen n.32% vähemmän damagea maxiin verrattuna.


Joku joka ei oo viellä liian uuden vuoden tunnelmissa vois selittää tän fiksumminkin. :D
 
Myös jos meet yhtä tasoo korkeemman vihun kimppuun, niin myös se tekee suhun sen 32% enemmän damagee.

Edit: Voihan tuon myös ilmoittaa healtti määrällä suuntaan jos toiseen, kuten Tsuikkeli sanoi.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

En löydä Agent of ninea vaikka on viikonloppu. Tiedän että sen paikka vaihtelee, mutta en löydä mistään niistä kolmesta paikasta missä oon sen aikaisemmin nähnyt. Mulla ei oo yhtään strange coinia, mutta mote of lightia löytyy. Eikös sille pitäis kelvata light maksuksi vai eikö näy mulla sen takia kun ei oo coineja?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

En löydä Agent of ninea vaikka on viikonloppu. Tiedän että sen paikka vaihtelee, mutta en löydä mistään niistä kolmesta paikasta missä oon sen aikaisemmin nähnyt. Mulla ei oo yhtään strange coinia, mutta mote of lightia löytyy. Eikös sille pitäis kelvata light maksuksi vai eikö näy mulla sen takia kun ei oo coineja?

Se on tällä kertaa ihan hyvin piilossa siellä alustelakan puolella perukoilla.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

En löydä Agent of ninea vaikka on viikonloppu. Tiedän että sen paikka vaihtelee, mutta en löydä mistään niistä kolmesta paikasta missä oon sen aikaisemmin nähnyt. Mulla ei oo yhtään strange coinia, mutta mote of lightia löytyy. Eikös sille pitäis kelvata light maksuksi vai eikö näy mulla sen takia kun ei oo coineja?

Täältä itse katson aina missä kaveri luuraa:
http://whereisxur.com/

Omat kysymykseni:
1. Miksi omat kranaattini tekevät pvp:ssä vastapuolen pelaajiin vain vähän damagea, mutta jos omiin jalkoihin sattuu vihun kranaatti, kuolen laakista?
2. Miksi näissä weekly heroic strikeissa ei etsitä automaattisesti kahta muuta pelaajaa mukaan? Jos fireteamissäsi ei ole ketään, olet strikessa yksin. Jos taas menee johonkin perus strikeen suoraan planeetan valikoista arpoo peli sinulle kaksi kaveria mukaan?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Täältä itse katson aina missä kaveri luuraa:
http://whereisxur.com/

Omat kysymykseni:
1. Miksi omat kranaattini tekevät pvp:ssä vastapuolen pelaajiin vain vähän damagea, mutta jos omiin jalkoihin sattuu vihun kranaatti, kuolen laakista?
2. Miksi näissä weekly heroic strikeissa ei etsitä automaattisesti kahta muuta pelaajaa mukaan? Jos fireteamissäsi ei ole ketään, olet strikessa yksin. Jos taas menee johonkin perus strikeen suoraan planeetan valikoista arpoo peli sinulle kaksi kaveria mukaan?

Ensimmäiseen kysymykseen vastaus: Jos vihulla on esim. Fusion grenade tai magnetic grenade niin ne tarttuu suhun ja niiden damage on sen verran kova, että kuolet laakista. Muita syitä en kyllä tähän hätään keksi

Toiseen kysymykseen: Normaalin moden Strikeissa on Matchmaking, joka etsii saman tason pelaajia, jotka haluavat pelata samaa strikea. Weeklyssä ja Nightfallissa tätä ei ole, sen takia myöskään ei peli etsi sulle seuraa näihin "Haasteisiin". Onhan sitä vähän bungielle päin huudeltu, että matchmaking pitäis tulla myös näihin weeklyihin ja nightfalleihin mutta omasta mielestäni siinä ois niin hyvä lohko pelitrollaajille
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Ensimmäiseen kysymykseen vastaus: Jos vihulla on esim. Fusion grenade tai magnetic grenade niin ne tarttuu suhun ja niiden damage on sen verran kova, että kuolet laakista. Muita syitä en kyllä tähän hätään keksi

Toiseen kysymykseen: Normaalin moden Strikeissa on Matchmaking, joka etsii saman tason pelaajia, jotka haluavat pelata samaa strikea. Weeklyssä ja Nightfallissa tätä ei ole, sen takia myöskään ei peli etsi sulle seuraa näihin "Haasteisiin". Onhan sitä vähän bungielle päin huudeltu, että matchmaking pitäis tulla myös näihin weeklyihin ja nightfalleihin mutta omasta mielestäni siinä ois niin hyvä lohko pelitrollaajille

Kiitos vastauksesta.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Oliko nyt tullut päivityksen mukana joku uusi pvp-muoto kun meni vähän ohi? Jos niin mistä löytyy?
 
Ylös Bottom