Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainoa jäljelläoleva wolf pack taitaa olla se marssissa oleva Archon Priest hommeli...eikä noita wolf packejakaan tupsahtele patrolissa.
Silent Fangin saa Variksen TTK questista. Bikerit löytyy kuun patrolista edelleen sieltä alhaalta. Kaikki muut poistettu.Ainoa jäljelläoleva wolf pack taitaa olla se marssissa oleva Archon Priest hommeli...
Voi olla montakin syytä, esim. tekevät jotain bounteja jotka vaativat jotain tiettyjen hörriäisten tappoja tai tietyillä aseilla tehtäviä tappoja. Tai sitten he odottelevat vaikka public eventtejä. Tai voihan sitä vaan huvikseenkin mättää jengiä läjään...Eka ilta pelattu. Ihmettelen tämmöistä, kun olen suorittamassa tehtävää, peliin tulee jotain tason 40 pelaajia (olen tasolla 5), jotka jäävät Cosmodromessa sinne pihalle hengailemaan ja välillä ammuskelevat pikkuvihollisia.
Ovatko nuo pelaajat tulleet minun peliin, vai minä niiden? Ei minua mitenkään häiritse, kunhan ihmettelen. Ensin tuli mieleen, että jos ne ovat tulleet grindaamaan expaa tai varusteita. Eikö niitäkin saisi paremmin, jos tulisivat sisälle ja ampumaan muutakin kuin niitä pikkuötöjä?
Aivan joka tehtävässä siellä pihalla on joku kiväärin kanssa passissa, vaikka ei olisi mitään ammuttavaakaan.
Eka ilta pelattu. Ihmettelen tämmöistä, kun olen suorittamassa tehtävää, peliin tulee jotain tason 40 pelaajia (olen tasolla 5), jotka jäävät Cosmodromessa sinne pihalle hengailemaan ja välillä ammuskelevat pikkuvihollisia.
Ovatko nuo pelaajat tulleet minun peliin, vai minä niiden? Ei minua mitenkään häiritse, kunhan ihmettelen. Ensin tuli mieleen, että jos ne ovat tulleet grindaamaan expaa tai varusteita. Eikö niitäkin saisi paremmin, jos tulisivat sisälle ja ampumaan muutakin kuin niitä pikkuötöjä?
Aivan joka tehtävässä siellä pihalla on joku kiväärin kanssa passissa, vaikka ei olisi mitään ammuttavaakaan.
Enään ei taida olla yhtään "vain patrol" tehtäviä. Lue tarkkaan mitä tarvitsee tehdä. Ainoa patrol tehtävä on kill chest bounty. Eli tapat 100 vihua tai avaat chestejä. Useita patrol tehtäviä voi tehdä saman aikaisesti. Ja siis kyllä. Patrol tehtäviä voi tehdä campaing tehtävien aikana. Toimii myös strikeissä ja uudessa raidissa.Kiitän vastauksista. Ekana päivänä on tosiaan aika pihalla.
Patrollista tuli mieleen, että voiko patrollia ja tavallista juonitehtävää suorittaa samanaikaisesti?
Olen warlock ja se titan-äijä tornissa antoi patrol-tehtävän. Hyväksyin sen, kuten kaikki muutkin tehtävät.
Menin Cosmodromeen ja tapoin ulkona kaiken mikä liikkui. Sisällä tapoin wizardin ja koko joukon muita öttejä. Juonitehtävä eteni, mutta patrollin listalle (se tracked items) ei tullut yhtään täppää merkiksi onnistuneesta suorituksesta.
Olisiko pitänyt ottaa vain yksi tehtävä kerrallaan, eli tässä tapauksessa pelkkä patrol?
Edit: Vielä yksi juttu meinasi unohtua. Meneekö mun PSN-salasanat Bungielle, jos käyn aktivoimassa oman tunnuksen tuolla bungie.netissä?
Et saa materiaalejasi takaisin, vaan tavarasta saadut osat riippuvat sen kehitysasteesta. Osassa tavaroita pitää kehittää auki kaikki pallot, kun taas esimerkiksi chestissä riittää puoleen väliin kehittäminen. Palloja ei tarvitse avata. Kannattaa siis miettiä mihin vähäiset materiaalit käyttää.Saako aseisiin tai suojiin laitetut materiaalit takaisin, kun ne purkaa?
Ensimmäinen legendary tipahti. Vanguard rank nousi ja palkinnoksi sain konekiväärin, jossa on tasovaatimus 40. Minulla on 34 ja light 166.
Destiny on ihan perusversio, ilman mitään lisäreitä. Onko mahdollista nostaa leveliä enempää? Ainakaan expalla ei onnistu. Luin joskus, että tason X jälkeen tasoja noustaan kasvattamalla lightia. Muuttuiko tämä jossain vaiheessa, vai onko 34 se tasokatto ilman Taken Kingiä tai muita lisäreitä?
Lightin nostaminen ei varmaan helpolla onnistu. 160-167 esineitä tippuu niin vihollisilta kuin engrameista. Engrameista saadut kamat joutaa melkein suoraan purettavaksi.
Eli miten nostan tässä vaiheessa tasoja/lightia? Kiitos.