Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Kysy & Vastaa

Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Sitä voi käyttää fractioneiden reputationin kasvattamiseen ja varusteiden kehittämiseen.

Laitat päälle ne varusteet missä on vielä pallukoita avaamatta ja menet inventoryyn ja siellä moten päällä use.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Exotic kypärässä on ominaisuuksissa pallukka jonka hankkimiseen löytyy kaikki tarvittava, mutta kun koitan valita sitä ilmoittaa että Infuse. Ilmeisesti pitäisi olla joku saman tason tai parempi gear joka hajoittaa?? Ostaa Xuriltä toinen exoticpotta ja sen avulla? Ja onko toi pallukka sen arvoinen että kannattaa tehdä ja käyttää melkein kaikki coinit siihen toiseen kypärään jos sitä tarvii?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Riippuu onko hyvä kypärä, kyllähän se lightin nostaminen aina auttaa mutta en viimeisiä kolikkoja siihen tuhlaisi. Xurilta et voi ostaa kuin 280 lightin kamoja eli se ei toimi, engrameista tulee 290, tai tuurilla 310 jos oma light on yli 300. Sinisiäkin voi saada jopa 300 lightilla, niillä on yleensä hyvä infusettaa. Ja engrameita purkaessa aina korkeimman lightin kamat päälle, koska se nostaa mahdollisuutta saada korkeamman lightin kamoja niistä. Joka engramin jälkeen katsoo tuliko parempi light, ja jos tuli niin päälle.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Onko noista Petra Venjin aiemmin tarjoamista wanted-bountyistä enää mahdollista saada mitenkään grimoire-pongoja? 80 pisteen edestä olisi noita vetämättä (ei kiinnostanut HoWin aikana juurikaan), ja nykyäänhän noita bountyjä ei enää Petralta saa, eikä noita wolf packejakaan tupsahtele patrolissa.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Ei taida enää pystyä saamaan niitä Wanted Fallen-grimoireja tietääkseni.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Eka ilta pelattu. Ihmettelen tämmöistä, kun olen suorittamassa tehtävää, peliin tulee jotain tason 40 pelaajia (olen tasolla 5), jotka jäävät Cosmodromessa sinne pihalle hengailemaan ja välillä ammuskelevat pikkuvihollisia.

Ovatko nuo pelaajat tulleet minun peliin, vai minä niiden? Ei minua mitenkään häiritse, kunhan ihmettelen. Ensin tuli mieleen, että jos ne ovat tulleet grindaamaan expaa tai varusteita. Eikö niitäkin saisi paremmin, jos tulisivat sisälle ja ampumaan muutakin kuin niitä pikkuötöjä?

Aivan joka tehtävässä siellä pihalla on joku kiväärin kanssa passissa, vaikka ei olisi mitään ammuttavaakaan.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Eka ilta pelattu. Ihmettelen tämmöistä, kun olen suorittamassa tehtävää, peliin tulee jotain tason 40 pelaajia (olen tasolla 5), jotka jäävät Cosmodromessa sinne pihalle hengailemaan ja välillä ammuskelevat pikkuvihollisia.

Ovatko nuo pelaajat tulleet minun peliin, vai minä niiden? Ei minua mitenkään häiritse, kunhan ihmettelen. Ensin tuli mieleen, että jos ne ovat tulleet grindaamaan expaa tai varusteita. Eikö niitäkin saisi paremmin, jos tulisivat sisälle ja ampumaan muutakin kuin niitä pikkuötöjä?

Aivan joka tehtävässä siellä pihalla on joku kiväärin kanssa passissa, vaikka ei olisi mitään ammuttavaakaan.
Voi olla montakin syytä, esim. tekevät jotain bounteja jotka vaativat jotain tiettyjen hörriäisten tappoja tai tietyillä aseilla tehtäviä tappoja. Tai sitten he odottelevat vaikka public eventtejä. Tai voihan sitä vaan huvikseenkin mättää jengiä läjään... :D

Jos olet tosiaan tehtävässä, etkä vain patrollissa, niin silloin nämä kyseiset henkilöt katoavat "sinun" pelistäsi, kun menet tarpeeksi pitkälle tehtävääsi. Eli jos haluaisit apuja tehtävässä, pitää sinun saada henkilöt sinun fireteamiin, että he pysyvät tehtävässäsi.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Eka ilta pelattu. Ihmettelen tämmöistä, kun olen suorittamassa tehtävää, peliin tulee jotain tason 40 pelaajia (olen tasolla 5), jotka jäävät Cosmodromessa sinne pihalle hengailemaan ja välillä ammuskelevat pikkuvihollisia.

Ovatko nuo pelaajat tulleet minun peliin, vai minä niiden? Ei minua mitenkään häiritse, kunhan ihmettelen. Ensin tuli mieleen, että jos ne ovat tulleet grindaamaan expaa tai varusteita. Eikö niitäkin saisi paremmin, jos tulisivat sisälle ja ampumaan muutakin kuin niitä pikkuötöjä?

Aivan joka tehtävässä siellä pihalla on joku kiväärin kanssa passissa, vaikka ei olisi mitään ammuttavaakaan.

No toi on oikeastaan Destiny pähkinänkuoressa ja ennen pitkää huomaat itekkin että olet siellä ampumassa tason 1 möllejä. Tasolta 1 tasolle 40 (light 300) hengaillaan samoissa mestoissa ampumassa samoja vihuja, sitä Destiny on.

Julkiset pelialueet on jaettu kaikkien kesken, eli on ihan normaalia nähdä muita pelaajia, sitten tehtäväalueet ovat niitä paikkoja joissa se instanssi on vain sun eikä sinne tule muita ellet erikseen kutsu tai mene fireteamilla.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kiitän vastauksista. Ekana päivänä on tosiaan aika pihalla.

Patrollista tuli mieleen, että voiko patrollia ja tavallista juonitehtävää suorittaa samanaikaisesti?

Olen warlock ja se titan-äijä tornissa antoi patrol-tehtävän. Hyväksyin sen, kuten kaikki muutkin tehtävät.

Menin Cosmodromeen ja tapoin ulkona kaiken mikä liikkui. Sisällä tapoin wizardin ja koko joukon muita öttejä. Juonitehtävä eteni, mutta patrollin listalle (se tracked items) ei tullut yhtään täppää merkiksi onnistuneesta suorituksesta.

Olisiko pitänyt ottaa vain yksi tehtävä kerrallaan, eli tässä tapauksessa pelkkä patrol?

Edit: Vielä yksi juttu meinasi unohtua. Meneekö mun PSN-salasanat Bungielle, jos käyn aktivoimassa oman tunnuksen tuolla bungie.netissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kiitän vastauksista. Ekana päivänä on tosiaan aika pihalla.

Patrollista tuli mieleen, että voiko patrollia ja tavallista juonitehtävää suorittaa samanaikaisesti?

Olen warlock ja se titan-äijä tornissa antoi patrol-tehtävän. Hyväksyin sen, kuten kaikki muutkin tehtävät.

Menin Cosmodromeen ja tapoin ulkona kaiken mikä liikkui. Sisällä tapoin wizardin ja koko joukon muita öttejä. Juonitehtävä eteni, mutta patrollin listalle (se tracked items) ei tullut yhtään täppää merkiksi onnistuneesta suorituksesta.

Olisiko pitänyt ottaa vain yksi tehtävä kerrallaan, eli tässä tapauksessa pelkkä patrol?

Edit: Vielä yksi juttu meinasi unohtua. Meneekö mun PSN-salasanat Bungielle, jos käyn aktivoimassa oman tunnuksen tuolla bungie.netissä?
Enään ei taida olla yhtään "vain patrol" tehtäviä. Lue tarkkaan mitä tarvitsee tehdä. Ainoa patrol tehtävä on kill chest bounty. Eli tapat 100 vihua tai avaat chestejä. Useita patrol tehtäviä voi tehdä saman aikaisesti. Ja siis kyllä. Patrol tehtäviä voi tehdä campaing tehtävien aikana. Toimii myös strikeissä ja uudessa raidissa.

Kyllä. Kirjaudut vain PSN tunnuksilla Bungie.Net. Siellä on PS kirjautuminen.

Questeja ei voi tehdä samanaikaisesti. Lue tehtävät tarkkaan. Osa questeistä pystyy vain ja ainoastaan suorittamaan patrollissa. Esim. Eriksen court of oryx tehtävät.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Mikäs tässä kun lainasin kirjastosta Destinyn perusversion, mutta alkutekstien jälkeen tulee error: Problem reading game content, ja virhekoodi CE-34878-0.

Levyssä ei naarmuja ja päivitykset on plösössä&pelissä ajan tasalla. Pelin asennus&päivitysten lataukset valmiit. Eipä ole tuollaista vastaan tullut aiemmin:confused:
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Itsellä vähän samaa ollut, käynnistin pleikan uudestaan ja toimi. En tiedä mistä johtuu, veikkaisin hiljattain tullutta järjestelmäpäivitystä tai sitten konsoli puhdistuksen tarpeessa. Pitääkö outoa ääntä kun yrittää lukea levyä?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Ei auttanut uudellenkäynnistys, tein rebuild databasen ja asensin pelin uudestaan, ja lataan paraikaa päivtyksiä uusiksi.. Saas nähdä.
No tunnin päästä näkee kuin kävi kun pätsit on valuneet. Ei pidä mitään poikkeavia ääniä.

Noh jos muiden pelien kohdalla alkaa tulemaan samaa, menköön virhevastuuseen korjattavaksi kun julkkarina PS ostettu kumminkin.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Näköjään tuo show auttoi ainakin niin että pelivalikkoon pääsi sentään:rolleyes:
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Saako aseisiin tai suojiin laitetut materiaalit takaisin, kun ne purkaa?

Jos vaikka joku ase antaa purettuna X määrän weapon partseja. Jos sitten avaan siihen parannuksen joka maksaa 10 wp, saanko myöhemmin takaisin ne 10, vai pelkästään sen määrän X, jonka siitä esineestä normaalistikin saisi?

Olen vaultin täyttyessä alkanut purkamaan kamoja sieltä huonoimmasta päästä. Pelkästään glimmeriä vaativat parannukset olen ottanut, mutta aseiden ja haarniskojen osat haluan säästää siihen, kun alkaa tippumaan exotic tai legendary -tason varusteita.

Siihen mennessä kun jossain esineessä aukeaa sellainen pallo, joka vaatii muutakin kuin glimmeriä, on käsissä jo pikkuisen parempi pyssy tai haarniska. Siksikään en ole päivittänyt näitä uncommoneja tai rareja tämän enempää.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Saako aseisiin tai suojiin laitetut materiaalit takaisin, kun ne purkaa?
Et saa materiaalejasi takaisin, vaan tavarasta saadut osat riippuvat sen kehitysasteesta. Osassa tavaroita pitää kehittää auki kaikki pallot, kun taas esimerkiksi chestissä riittää puoleen väliin kehittäminen. Palloja ei tarvitse avata. Kannattaa siis miettiä mihin vähäiset materiaalit käyttää.

Tuo kehittämisprosessi tulee hyödylliseksi end gamessa, kun kehittämällä lege gearin palluroita auki, voit saada kolmen legendary markin sijasta enimmillään viisi. Kun taas purkaa exoticin, joka on täyteen kehitetty, siitä on mahdollisuus saada kaksi exotic shardia.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Ensimmäinen legendary tipahti. Vanguard rank nousi ja palkinnoksi sain konekiväärin, jossa on tasovaatimus 40. Minulla on 34 ja light 166.

Destiny on ihan perusversio, ilman mitään lisäreitä. Onko mahdollista nostaa leveliä enempää? Ainakaan expalla ei onnistu. Luin joskus, että tason X jälkeen tasoja noustaan kasvattamalla lightia. Muuttuiko tämä jossain vaiheessa, vai onko 34 se tasokatto ilman Taken Kingiä tai muita lisäreitä?

Lightin nostaminen ei varmaan helpolla onnistu. 160-167 esineitä tippuu niin vihollisilta kuin engrameista. Engrameista saadut kamat joutaa melkein suoraan purettavaksi.

Eli miten nostan tässä vaiheessa tasoja/lightia? Kiitos.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Ensimmäinen legendary tipahti. Vanguard rank nousi ja palkinnoksi sain konekiväärin, jossa on tasovaatimus 40. Minulla on 34 ja light 166.

Destiny on ihan perusversio, ilman mitään lisäreitä. Onko mahdollista nostaa leveliä enempää? Ainakaan expalla ei onnistu. Luin joskus, että tason X jälkeen tasoja noustaan kasvattamalla lightia. Muuttuiko tämä jossain vaiheessa, vai onko 34 se tasokatto ilman Taken Kingiä tai muita lisäreitä?

Lightin nostaminen ei varmaan helpolla onnistu. 160-167 esineitä tippuu niin vihollisilta kuin engrameista. Engrameista saadut kamat joutaa melkein suoraan purettavaksi.

Eli miten nostan tässä vaiheessa tasoja/lightia? Kiitos.

Ostamalla Taken Kingin.

Vanilla version pelaaminen vastaa nykyään melkeinpä demoa.

End gameen ei siis ole asiaa ilman tuota lisäriä.
 
Ylös Bottom