Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Kysy & Vastaa

Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Nyt saavutin level 20 ja hitusen on epätietoisuutta mitäs nyt? Olenko ymmärtänyt oikein että leveli nousee nyt tuon lightin avulla? Mistä noita kamoja helpoiten löytää joista lightia saa?
 
Olen toki. Klaani näkyy esim. bungie.net-profiilissani Clan-kohdassa, mutta tag vain loistaa poissaolollaan.
Tagi näkyy pelissä vain pistetilastoissa. Esim. Cruciblen, Striken tai Storyn lopussa. Nimimerkkiin sitä ei toistaiseksi saa esille. Mutta nimimerkin alla pitäisi kuitenkin lukea "KonsoliFIN III". Jos ei näy niin kokeile erota ryhmästä ja liity siihen uudestaan.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Mitkä on parhaimpia ja nopeimpia tapoja ansaita Strange Coineja?

Itse olen saanut viikon pelaamisella n. 5 kolikkoa ja viikonloppu lähestyy XURin kanssa. Tämän vuoksi alkaa hieman paniikki nousemaan, kun olisi kiva hankkia joku Exotic-ase jos sopivia tulee tarjolle.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Mitkä on parhaimpia ja nopeimpia tapoja ansaita Strange Coineja?

Itse olen saanut viikon pelaamisella n. 5 kolikkoa ja viikonloppu lähestyy XURin kanssa. Tämän vuoksi alkaa hieman paniikki nousemaan, kun olisi kiva hankkia joku Exotic-ase jos sopivia tulee tarjolle.

Weekly strikestä saa sen 3coinia ja ainakin pvpstä ja purkamalla myös tulee satunnaisesti.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Mitkä on parhaimpia ja nopeimpia tapoja ansaita Strange Coineja?

Weekly Heroic Strikesta saa suoraan kolme. Legendary Gearia myymällä niitä välillä tippuu (eli vaikeimpia strikeja, etenkin Queen's Wrathia, vaan niin penteleesti) ja tietysti engrameista pienellä tuurilla.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Weekly Heroic Strikesta saa suoraan kolme. Legendary Gearia myymällä niitä välillä tippuu (eli vaikeimpia strikeja, etenkin Queen's Wrathia, vaan niin penteleesti) ja tietysti engrameista pienellä tuurilla.

Ei heroic strikea kannata tehdä tuolla kolmella, vaan suoraan sillä vaikeusasteella, jolla saa sen yhdeksän coinia
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Onko kellään tietoa miten pitkään nuo Queenin tehtävät on auki? jos vaikka kerkeis oman titaninkin saada niihin..
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Trophyissa on että "...kill with precision shot..." Mitäs toi precision tarkoittaa, headshot vai mitä?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Helpoiten sen tunnistaa siitä että vihu ottaa ns. keltaista damagea valkoisen sijaan
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Jos otan toisen hahmoluokan kehitykseen niin onko niillä mitään yhteistä? Tarkotan tolla että onko molemmilla omat rankit ja bountyt? Jos otan hunterin päivän bountyt tehtäviksi niin saanko myös omat sille toiselle. On nyt vähän sekavaa tekstiä mut ehkä tuosta joku ymmärsi mitä haen takaa. :)
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Jos otan toisen hahmoluokan kehitykseen niin onko niillä mitään yhteistä? Tarkotan tolla että onko molemmilla omat rankit ja bountyt? Jos otan hunterin päivän bountyt tehtäviksi niin saanko myös omat sille toiselle. On nyt vähän sekavaa tekstiä mut ehkä tuosta joku ymmärsi mitä haen takaa. :)
Rankit ja bountyt on molemmilla omat glimmeri on yhteistä, ja jos vanha hahmo on yli 15lvl nii uudella pystyy heti valitsemaan subclassin
 
Kannattaako alle 20 leveleillä (oon nyt levelillä 14) kehittää noita aseita ja armoreita glimmerillä ja kerätyllä materialla vai onko jotain etua säästellä niitä 20+ leveleille?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kannattaako alle 20 leveleillä (oon nyt levelillä 14) kehittää noita aseita ja armoreita glimmerillä ja kerätyllä materialla vai onko jotain etua säästellä niitä 20+ leveleille?

Itse kehittelin, sillä välillä tuli kausia, että joutui käyttämään suht pitkään esim. samaa asetta, kun ei parempaa tullut vastaan. Ainoa hyöty säästelystä on lähinnä vain se, että materiaaleja ja glimmeriä on sitten 20 levelillä enemmän. Kannattaa siis päivittää se käytössä oleva varustus, sillä materiaaleja ja glimmeriä kyllä ehtii kertyä muutenkin, varsinkin jos harrastaa tutkimusmatkailua. Tulivoima ja hyvä suojavarustus tulevat aina tarpeeseen. :)
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kannattaako alle 20 leveleillä (oon nyt levelillä 14) kehittää noita aseita ja armoreita glimmerillä ja kerätyllä materialla vai onko jotain etua säästellä niitä 20+ leveleille?

Ei kannata. Aseet ja armorit vaihtuu aika sukkelaan uusiin kun tulee level 20, varsinkin armorit. Ehkä niitä 95-100 glimmerin upgradeja voi laittaa, mutta matskuja niihin ei kannata tuhlata. Sitten kun on aseet vähintään sinistä ja level 20, armorit taas level 20, vähintään sinistä ja Light +10 tai enemmän niin niitä kannattaa upgradeilla.

Nyt kun Queen's Wrath on 6.10 asti auki niin kannattaa koittaa nopeasti grindata sinne level 20 ja tehdä näitä Queenin bountyjä, sen jälkeen ne legendaryjä antavat missionit. Sieltä tippuu legendaariset chestit ja kypärät, joten niillä ottaa aimo harppauksen gearaamisessa heti alkuun. Nämä tehtävät tosin yleensä vaativat 24+ level kaverin mukaan, koska vihulaiset tuppaavat tekemään messevää damagea.

Loppujen lopuksi, gearaamisessa kannattaa muistaa, että hiljaa hyvää tulee.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Pystyykö tuota Titanin super hyppyä lopettamaan kesken? Mikään ei ärsytä enempää kuin se että yrittää loikkia karkuun ja sitten superhypyllä osuukin seinään ja kuolee.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Pystyykö tuota Titanin super hyppyä lopettamaan kesken? Mikään ei ärsytä enempää kuin se että yrittää loikkia karkuun ja sitten superhypyllä osuukin seinään ja kuolee.

Ainakin warlockin hypyn/leijumisen voi lopettaa keskenkaiken, niin luulisi kyllä, että toimii myös muilla hahmoluokilla (tietoa ei ole, joten ehkä aika turha viesti )
 
Ylös Bottom