Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tagi näkyy pelissä vain pistetilastoissa. Esim. Cruciblen, Striken tai Storyn lopussa. Nimimerkkiin sitä ei toistaiseksi saa esille. Mutta nimimerkin alla pitäisi kuitenkin lukea "KonsoliFIN III". Jos ei näy niin kokeile erota ryhmästä ja liity siihen uudestaan.Olen toki. Klaani näkyy esim. bungie.net-profiilissani Clan-kohdassa, mutta tag vain loistaa poissaolollaan.
Mitkä on parhaimpia ja nopeimpia tapoja ansaita Strange Coineja?
Itse olen saanut viikon pelaamisella n. 5 kolikkoa ja viikonloppu lähestyy XURin kanssa. Tämän vuoksi alkaa hieman paniikki nousemaan, kun olisi kiva hankkia joku Exotic-ase jos sopivia tulee tarjolle.
Mitkä on parhaimpia ja nopeimpia tapoja ansaita Strange Coineja?
Weekly Heroic Strikesta saa suoraan kolme. Legendary Gearia myymällä niitä välillä tippuu (eli vaikeimpia strikeja, etenkin Queen's Wrathia, vaan niin penteleesti) ja tietysti engrameista pienellä tuurilla.
Onko kellään tietoa miten pitkään nuo Queenin tehtävät on auki? jos vaikka kerkeis oman titaninkin saada niihin..
Olen ymmärtäny että queeni ois avoin 23.6.2014 - 6.10.2014Onko kellään tietoa miten pitkään nuo Queenin tehtävät on auki? jos vaikka kerkeis oman titaninkin saada niihin..
Trophyissa on että "...kill with precision shot..." Mitäs toi precision tarkoittaa, headshot vai mitä?
Rankit ja bountyt on molemmilla omat glimmeri on yhteistä, ja jos vanha hahmo on yli 15lvl nii uudella pystyy heti valitsemaan subclassinJos otan toisen hahmoluokan kehitykseen niin onko niillä mitään yhteistä? Tarkotan tolla että onko molemmilla omat rankit ja bountyt? Jos otan hunterin päivän bountyt tehtäviksi niin saanko myös omat sille toiselle. On nyt vähän sekavaa tekstiä mut ehkä tuosta joku ymmärsi mitä haen takaa.
Kannattaako alle 20 leveleillä (oon nyt levelillä 14) kehittää noita aseita ja armoreita glimmerillä ja kerätyllä materialla vai onko jotain etua säästellä niitä 20+ leveleille?
Kannattaako alle 20 leveleillä (oon nyt levelillä 14) kehittää noita aseita ja armoreita glimmerillä ja kerätyllä materialla vai onko jotain etua säästellä niitä 20+ leveleille?
Pystyykö tuota Titanin super hyppyä lopettamaan kesken? Mikään ei ärsytä enempää kuin se että yrittää loikkia karkuun ja sitten superhypyllä osuukin seinään ja kuolee.