Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Kysy & Vastaa

Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kannattaako alle 20 leveleillä (oon nyt levelillä 14) kehittää noita aseita ja armoreita glimmerillä ja kerätyllä materialla vai onko jotain etua säästellä niitä 20+ leveleille?

Geari kannattaa kehittää aina sinne asti kunnes päivitykset alkaa viemään shardeja/energyä eli vasta legendary tason kamoilla. Shardeja ja energyä kun ei koskaan ole liikaa, niin legekamojen kokonaisuutta kannattaa hieman miettiä ennenkuin lyö shardit niihin kiinni, itse esim suosin korkeaa intelleciä ja autorifle ja special -ammo bonuksia. Rare kamat vaativat vain glimmeriä ja vihreistä(uncommon)/sinisistä(rare) hajotettaessa saatavaa kamaa (esim weapon parts ja sapphire wireä hunterilla), näitä kertyy väistämättä iso pino varastoon lojumaan vaikka kaikki mahdolliset raret päivittäisikin.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Saako noita vanguard markseja ollenkaan ennen lvl 20? Itsellä nyt lvl 19 ja puol, eikä ole ensimmäistäkään markkia tippunut. Oon strikejä tehnyt paljon ja kaikki mahdolliset vanguard bountyt. Reputation on kyllä kasvanut mutta hitaasti sekin, ei taida olla edes lvl 1 vielä.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Saako noita vanguard markseja ollenkaan ennen lvl 20? Itsellä nyt lvl 19 ja puol, eikä ole ensimmäistäkään markkia tippunut. Oon strikejä tehnyt paljon ja kaikki mahdolliset vanguard bountyt. Reputation on kyllä kasvanut mutta hitaasti sekin, ei taida olla edes lvl 1 vielä.

Vasta levelillä 20 niitä alkaa tulemaan.

Itse muistelisin, että level18 riittää vanguard marksejen saamiseen.

Niitä tulee strike playlististä seuraavasti: level18 yields no marks, level20 2 marks, level22 3 marks and level24 6 vanguard marks. Joten voi olla level 19 vähä nihkeetä hankkii ilman apuja tuota kautta.

Myös muistaakseni public eventseistä jotka suoritat gold tierillä läpi tienaa markseja. Varmaan helpoin tapa hankkii jos on 19lv.

Bountyista ei markseja tipu vaan repuu ja expaa.

level20 saatuasi voit ostaa jonkun toisen factionin itemin millä tienaat repu pisteet sitten sinne.

Vähä mutu kirjotus korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Miksi raidi-ikoni näkyy minulla edelleen "new"/huutomerkittynä vaikka olen sen tälläviikolla jo tehnyt? Suoritukseni tapahtui tosin kahdessa osassa ja eri porukoissa ensin loppubossi jonka jälkeen uudella ryhmällä templairin oracle vaiheesta aina loppuun asti. Bugittaako raidi-ikoni kartalla vai kertooko se että minulta on jäänyt epähuomioissa jotain keräämättä/saamatta sieltä? Auttakaa hajamielistä :p
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Miksi raidi-ikoni näkyy minulla edelleen "new"/huutomerkittynä vaikka olen sen tälläviikolla jo tehnyt? Suoritukseni tapahtui tosin kahdessa osassa ja eri porukoissa ensin loppubossi jonka jälkeen uudella ryhmällä templairin oracle vaiheesta aina loppuun asti. Bugittaako raidi-ikoni kartalla vai kertooko se että minulta on jäänyt epähuomioissa jotain keräämättä/saamatta sieltä? Auttakaa hajamielistä :p
Sun pitää olla fireteamin leaderi et se lähtee.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Ilmeni tänään sellainen ongelma, että päätilillä en pysty Destinyä pelaamaan. En pääse kirjautumaan sisään. Muilla käyttäjätileillä taas pääsen peliin, mutta ei kiinnosta aloittaa alusta. Mitenköhän tämän ongelman ratkaisisi?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kertokaa mulle mikä noissa iron banner bountyissa on tuo iron banner class ja sama homma oli sillon ku se kuningatar oli towerissa?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Class item mitä se Iron Banner tyyppi myy. Vaatii vaan rank 2 että voi ostaa, shaderin ja emblemin saa jo rank 1.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Nyt tuli ensimmäinen Exotic Bounty vastaan

Thorn
Bad JuJu
Invective

Minkäs noista nyt valitsisi? Bad JuJu ja Thorn houkuttelee eniten.

[Edit]: Thornin valitsin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Bad juju ihan hyvä pyssy paitsi että lippaassa vain 15 patia.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Onhan tämä ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta mitähän tässä nyt pitäis tehdä, kun on tuo tarina pelailtu läpi? Tai ajat sitten se jo meni ja sen jälkeen oon vaan noita strikeja hakannu ja uutta kamaa haalinu.. Vai oliko se nyt periaatteessa siinä?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Onhan tämä ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta mitähän tässä nyt pitäis tehdä, kun on tuo tarina pelailtu läpi? Tai ajat sitten se jo meni ja sen jälkeen oon vaan noita strikeja hakannu ja uutta kamaa haalinu.. Vai oliko se nyt periaatteessa siinä?

Parannat hahmosi ominaisuuksia ja varustat hänet parhaimmalla mahdollisella suojalla ja aseistuksella matkalla kohti Raidia.
 
Ylös Bottom