Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Kysy & Vastaa

Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Itse alotin eilen tämän pelin pelaamisen ja rakastuin tulisesti. Nyt lvl 7 Warlock, onko vinkkejä mitä kannattaa näin alkumetreillä tehdä, vai kannattaako vaan hakata järjestyksessä tehtäviä eteenpäin?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Itse alotin eilen tämän pelin pelaamisen ja rakastuin tulisesti. Nyt lvl 7 Warlock, onko vinkkejä mitä kannattaa näin alkumetreillä tehdä, vai kannattaako vaan hakata järjestyksessä tehtäviä eteenpäin?

No tolleen alkuun sulla ei hirveästi ole optioita auki, mutta tee tehtäviä eteenpäin ja tee bounteja, kehitä hahmoa niillä, ja sitten pikkuhiljaa sulle aukeaa se pelin varsinainen puuhastelu. Ja lähettele kaverikutsuja jotta voit pelailla ryhmässä eri tehtäviä, porukalla se on hauskempaa :)
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Itse olen juuri kanssa aloittanut pelailun ja vasta lvl3:na.
Towerissa tai muuallakaan ei ole näkynyt alle lvl20:stä joten ei ole tullut pyydettyä sitten ketään fireteamiin.

Jos teen jotain omaa low level questia, niin hyötyykö mukaan auttamaan lähtenyt esim. lvl20+ jamppa siitä mitenkään itse?

Pitänee vain kylmästi lisätä KonsoliFIN peliseuralistoilta porukkaa, jos sitten jollain sattuis olemaan low level ukkoja?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Itse olen juuri kanssa aloittanut pelailun ja vasta lvl3:na.
Towerissa tai muuallakaan ei ole näkynyt alle lvl20:stä joten ei ole tullut pyydettyä sitten ketään fireteamiin.

Jos teen jotain omaa low level questia, niin hyötyykö mukaan auttamaan lähtenyt esim. lvl20+ jamppa siitä mitenkään itse?

Pitänee vain kylmästi lisätä KonsoliFIN peliseuralistoilta porukkaa, jos sitten jollain sattuis olemaan low level ukkoja?
Ite oon kans alottanu vasta ja lvl6 titan. Kans sama ongelma et ei oo viittiny ketää pyytää mukaan, ko varmaa on parempaaki tekemist ko tehd lowlevelquestei. Eli saa pyytää kaveriks Artza92 jos randomseura kelpaa.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Mulla on 23 levelinen huntteri, mutta voisin tulla välillä helppimään :) Mikkiä tulee harvoin käytettyä, mutta kestääpähän noissa muutenkin mukana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Itse olen juuri kanssa aloittanut pelailun ja vasta lvl3:na.
Towerissa tai muuallakaan ei ole näkynyt alle lvl20:stä joten ei ole tullut pyydettyä sitten ketään fireteamiin.

Jos teen jotain omaa low level questia, niin hyötyykö mukaan auttamaan lähtenyt esim. lvl20+ jamppa siitä mitenkään itse?

Pitänee vain kylmästi lisätä KonsoliFIN peliseuralistoilta porukkaa, jos sitten jollain sattuis olemaan low level ukkoja?

Kyllä sitä voi pyydellä korkeamman tason jamppoja auttamaan, vihuilta voi silti tippua yhtä hyvin oman tason esineitä vaikka tasoeroa olisi 25, siitä hämmentävä loottisysteemi :D Sun levelit kans nousee aika vauhdilla joten se tasoero kaventuu kokoajan :)
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Ite oon kans alottanu vasta ja lvl6 titan. Kans sama ongelma et ei oo viittiny ketää pyytää mukaan, ko varmaa on parempaaki tekemist ko tehd lowlevelquestei. Eli saa pyytää kaveriks Artza92 jos randomseura kelpaa.

Näemmä olin sut jo lisännytkin kaverilistoille :)

Mulla on 23 levelinen huntteri, mutta voisin tulla välillä helppimään :) Mikkiä tulee harvoin käytettyä, mutta kestääpähän noissa muutenkin mukana.
Selvä. Pitää pitää korvan takana ja huikkia jossain välissä :)

Kyllä sitä voi pyydellä korkeamman tason jamppoja auttamaan, vihuilta voi silti tippua yhtä hyvin oman tason esineitä vaikka tasoeroa olisi 25, siitä hämmentävä loottisysteemi :D Sun levelit kans nousee aika vauhdilla joten se tasoero kaventuu kokoajan :)
Toi on hyvä tietää, kannustaa sitten kyllä vähän enemmän autteleen muita alempi levelisiä kun saa muutakin hyöytyä kuin hyvää seuraa.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Pitäisi ostaa legendaarinen ase, muu kuin auto rifle. Mielessä on joko The Devil You Know -hand cannon tai jokin scout rifle. Onko suosituksia?

Ihan mainio peruspistooli, 12 lipas ja räjähtävät panokset. Ei mitenkään erityiseltä tuntuva mutta toimii. Kannattaa palautella useampi Bounty kerrallaan niin voi hyvällä lykyllä tulla Exotic mistä sitten tekemällä saa Thornin jos pistoolia kaipaa.
 
Tuo scoutti tippu mulle posti tädiltä ja ihan ok pelillä vaikuttaa kyllä. Oon saanut scoutti, pulse ja sniper legendaariset postista. Auton olisin halunnut, mutta senhän saa markeilla sitten ostettua sekä pistooli myös.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Hitto mulla ollut viikko marksit täynnä torstaista asti. Yht.145 ei ihan riitä pyssyyn PRK.... :)
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Liityin KFIII groupiin, ilmeisesti klaaniin (PS puolen klaani) ei pysty liittymään ennenkuin on pelin hankkinut ja accountin tehnyt. Sillä minun profiili näyttää tällä hetkellä tämän ilmoituksen:

"Unable to load Destiny account. Please try again later."
^^
Tämä toki on ymmärrettävää, miten voisi ladata accountin tietoja jos peliä ei ole pelannut.
Täten en pääse tarkistamaan olenko klaanin jäsen vai en. Oletukseni on etten ole koska missään ei ole tullut mahdollisuutta liittyä klaaniin, eikä esim KFIII klaanin listalla näy nimeäni.

Samaten kysyn, voiko olla useamman kuin yhden klaanin jäsen? Olen tällä hetkellä kahdessa Groupissa (tietoisesti) joiden molempien klaanin jäsen olisin, mutta veikkaan että groupeja voi olla useampi (onko siinä max määrää) ja klaaneja vain yksi?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Liityin KFIII groupiin, ilmeisesti klaaniin (PS puolen klaani) ei pysty liittymään ennenkuin on pelin hankkinut ja accountin tehnyt. Sillä minun profiili näyttää tällä hetkellä tämän ilmoituksen:

"Unable to load Destiny account. Please try again later."
^^
Tämä toki on ymmärrettävää, miten voisi ladata accountin tietoja jos peliä ei ole pelannut.
Täten en pääse tarkistamaan olenko klaanin jäsen vai en. Oletukseni on etten ole koska missään ei ole tullut mahdollisuutta liittyä klaaniin, eikä esim KFIII klaanin listalla näy nimeäni.

Samaten kysyn, voiko olla useamman kuin yhden klaanin jäsen? Olen tällä hetkellä kahdessa Groupissa (tietoisesti) joiden molempien klaanin jäsen olisin, mutta veikkaan että groupeja voi olla useampi (onko siinä max määrää) ja klaaneja vain yksi?

Et voi tosiaan liittyä klaaniin, ennen kuin olet hahmon luonut itse pelissä. Bungien nettisivuilla liittymisen jälkeen systeemi päivittää tiedon peliin ja klaani tulee välittömästi näkymään pelissä.

Missään klaanissa tällä hetkellä et ole, ryhmissä kyllä.

Voit olla useammassa ryhmässä Bungien netissä, mutta vain yhdessä klaanissa, vaikka sinulla olisi pelissä käytössä useampi hahmo -> kaikilla hahmoilla näkyy sama klaani -tunnus.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kiitos vastauksesta. Netanttila teki mulle oharit pelin kanssa, nyt pitänee sumplia mistä k.o. pelin hommaan mahd. pian. Tietysti mahd edullisesti :p. Prisma näemmä halvimpia 59,95e (+ Sbonarit).
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kun vanhat varusteet jäävät vanhoiksi, kannaatko ne tuhota neliöllä, jolloin ainakin noista valkoisista rojuista saa jokusen glimmerin.
Vai onko tuohon jokin toinen / parempi menetelmä?
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kun vanhat varusteet jäävät vanhoiksi, kannaatko ne tuhota neliöllä, jolloin ainakin noista valkoisista rojuista saa jokusen glimmerin.

Turha säästää vanhoja. Tuhosin matkan varrella kaiken sen mitä en pitänyt päällä. Aivan lopussa olen säästänyt muutaman vaihtoehtoisen suojan painottamaan eri asioita. Glimmeri on käypää valuuttaa Tornissa.
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Turha säästää vanhoja. Tuhosin matkan varrella kaiken sen mitä en pitänyt päällä.

Kiitos, tätä aloin harrastamaan heti, ajattelin vain että onko tuohon jokin toinen taktiikka. Mutta hyvä näin, tuhon tiellä jatketaan, matkalla kohden neljättä tasoa ;).
 
Vastaus: Destiny: Kysy & Vastaa

Kiitos, tätä aloin harrastamaan heti, ajattelin vain että onko tuohon jokin toinen taktiikka. Mutta hyvä näin, tuhon tiellä jatketaan, matkalla kohden neljättä tasoa ;).

Kannattaa nyt laitella aseita varastoon, sellaisia mitä käytät tällä hahmolla. Ja varsinkin niitä, joita päivittelet. Nämä saa sieltä sitten toisille hahmoille käyttöön, jos tuleekin tehtyä toinen, kolmas hahmo. Ja tuhoaa sitten, jos tuleekin vakaati siihen aatokseen, etttei tee uusia hahmoja. Muutamat aseet eivät niin paljoa vie tilaa tässä vaiheessa, etteikö varmuudeksi kannata jemmata, jos innostuu toiseen hahmoon. Parempi ase helpottaa toista hahmoa.

Itse tosiaan alle 20 levelin aseet säilöin, mitä ekalla hahmolla käytin ja kehitin. Näin sain toiselle hahmolle aina normaalia paremman aseen säilöstä.
 
Ylös Bottom