Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse alotin eilen tämän pelin pelaamisen ja rakastuin tulisesti. Nyt lvl 7 Warlock, onko vinkkejä mitä kannattaa näin alkumetreillä tehdä, vai kannattaako vaan hakata järjestyksessä tehtäviä eteenpäin?
Ite oon kans alottanu vasta ja lvl6 titan. Kans sama ongelma et ei oo viittiny ketää pyytää mukaan, ko varmaa on parempaaki tekemist ko tehd lowlevelquestei. Eli saa pyytää kaveriks Artza92 jos randomseura kelpaa.Itse olen juuri kanssa aloittanut pelailun ja vasta lvl3:na.
Towerissa tai muuallakaan ei ole näkynyt alle lvl20:stä joten ei ole tullut pyydettyä sitten ketään fireteamiin.
Jos teen jotain omaa low level questia, niin hyötyykö mukaan auttamaan lähtenyt esim. lvl20+ jamppa siitä mitenkään itse?
Pitänee vain kylmästi lisätä KonsoliFIN peliseuralistoilta porukkaa, jos sitten jollain sattuis olemaan low level ukkoja?
Itse olen juuri kanssa aloittanut pelailun ja vasta lvl3:na.
Towerissa tai muuallakaan ei ole näkynyt alle lvl20:stä joten ei ole tullut pyydettyä sitten ketään fireteamiin.
Jos teen jotain omaa low level questia, niin hyötyykö mukaan auttamaan lähtenyt esim. lvl20+ jamppa siitä mitenkään itse?
Pitänee vain kylmästi lisätä KonsoliFIN peliseuralistoilta porukkaa, jos sitten jollain sattuis olemaan low level ukkoja?
Ite oon kans alottanu vasta ja lvl6 titan. Kans sama ongelma et ei oo viittiny ketää pyytää mukaan, ko varmaa on parempaaki tekemist ko tehd lowlevelquestei. Eli saa pyytää kaveriks Artza92 jos randomseura kelpaa.
Selvä. Pitää pitää korvan takana ja huikkia jossain välissäMulla on 23 levelinen huntteri, mutta voisin tulla välillä helppimään Mikkiä tulee harvoin käytettyä, mutta kestääpähän noissa muutenkin mukana.
Toi on hyvä tietää, kannustaa sitten kyllä vähän enemmän autteleen muita alempi levelisiä kun saa muutakin hyöytyä kuin hyvää seuraa.Kyllä sitä voi pyydellä korkeamman tason jamppoja auttamaan, vihuilta voi silti tippua yhtä hyvin oman tason esineitä vaikka tasoeroa olisi 25, siitä hämmentävä loottisysteemi Sun levelit kans nousee aika vauhdilla joten se tasoero kaventuu kokoajan
Pitäisi ostaa legendaarinen ase, muu kuin auto rifle. Mielessä on joko The Devil You Know -hand cannon tai jokin scout rifle. Onko suosituksia?
Liityin KFIII groupiin, ilmeisesti klaaniin (PS puolen klaani) ei pysty liittymään ennenkuin on pelin hankkinut ja accountin tehnyt. Sillä minun profiili näyttää tällä hetkellä tämän ilmoituksen:
"Unable to load Destiny account. Please try again later."
^^
Tämä toki on ymmärrettävää, miten voisi ladata accountin tietoja jos peliä ei ole pelannut.
Täten en pääse tarkistamaan olenko klaanin jäsen vai en. Oletukseni on etten ole koska missään ei ole tullut mahdollisuutta liittyä klaaniin, eikä esim KFIII klaanin listalla näy nimeäni.
Samaten kysyn, voiko olla useamman kuin yhden klaanin jäsen? Olen tällä hetkellä kahdessa Groupissa (tietoisesti) joiden molempien klaanin jäsen olisin, mutta veikkaan että groupeja voi olla useampi (onko siinä max määrää) ja klaaneja vain yksi?
Kun vanhat varusteet jäävät vanhoiksi, kannaatko ne tuhota neliöllä, jolloin ainakin noista valkoisista rojuista saa jokusen glimmerin.
Turha säästää vanhoja. Tuhosin matkan varrella kaiken sen mitä en pitänyt päällä.
Kiitos, tätä aloin harrastamaan heti, ajattelin vain että onko tuohon jokin toinen taktiikka. Mutta hyvä näin, tuhon tiellä jatketaan, matkalla kohden neljättä tasoa .