Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Prison of Elders -peliseura

Tsuikkeli

Well-Known Member
Ei ole vielä muuta tullut tehtyä kuin kahdella hahmolla se 28lvl, ja 32 versiota pitäisi alkaa jauhamaan että pääsisi alkuun.

Ajattelin tänä iltana parit kolmet 32 PoE:t tehdä jos porukkaa löytyy, klo 20-22 aikoihin?
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Voisin lähteä mukaan.
Kysymys tuli mieleen, että nyt on 2 avainta niin voinko tehdä 2x samalla hahmolla sen level 32 ja saada näin 2 armoria tälle?
Tai on mulla vielä vara warlock jolla voin tehdä niin säästyisi toinen avain vai kannattaako ottaa avainta mukaan 1 kerralla ollenkaan?
+ pitääpä käydä story läpi tuolla vara hahmolla niin saa vielä 1 avaimen sieltäkin
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Sama täällä voisin kans lähteä mukaan ja kellon aika sopii oikein hyvin.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

jos porukkaa löytyy vielä nii oisin valmis lähtee vetään tuota 32 PoE ajalla ei merkitystä psn: Vaeltaja88 :D
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Minä voisin kanssa lähteä illalla vaikka 20.00 alkaen kokeilemaan l32 vetämistä
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Minua myös kiinnostaa tuon 32lvl testaaminen.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Jos lähden pikkuskin ja Miikan mukana tänään, loput voi tehdä toisen tiimin kun kerta kolme löytyy.

Käykö klo 20 meidän porukalle?

Pikkuski, voit tehdä niin paljon kuin avaimia on, sieltä voi myös viikon ekalla per hahmo saada avaimen palkinnoksi joka vaikeustasolla.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Jos lähden pikkuskin ja Miikan mukana tänään, loput voi tehdä toisen tiimin kun kerta kolme löytyy.

Käykö klo 20 meidän porukalle?

Pikkuski, voit tehdä niin paljon kuin avaimia on, sieltä voi myös viikon ekalla per hahmo saada avaimen palkinnoksi joka vaikeustasolla.

Paikalla ollaan ja kiitoksia tiedosta.
Tosiaan 3 hahmoa on käytössä nyt, kun sain tarinan läpi tuolla varahahmollakin.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Voin tulla myös kokeilemaan 32lv prisonia siinä klo 20 aikoihin jos johonkin ryhmään vielä mahtuu.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Jos lähden pikkuskin ja Miikan mukana tänään, loput voi tehdä toisen tiimin kun kerta kolme löytyy.

Käykö klo 20 meidän porukalle?

Pikkuski, voit tehdä niin paljon kuin avaimia on, sieltä voi myös viikon ekalla per hahmo saada avaimen palkinnoksi joka vaikeustasolla.

Klo 20.00 käy mainiosti.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Täällä olisi kans yksi halukas lähtemään tuonne 32 PoE:en. Suurin osa aktiiviporukasta varmaankin on jo mun kaverilistalla, mutta jos ei niin saa lisäillä.

t. Touho
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Lvl 32 Prison of Elders kiinnoistais täälläkin. Kutsua vaan jos tarvetta on.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Mää lähtisin kans 32 leveliä tekemään ku huntterilla vielä se tekemättä. Psn nubbiz
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Level 32 läpäisty 3 hahmolla ja olisiko tänään vaikka klo 19-> löytyisikö level 34 lähtijöitä?
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

32lvl PoE näköjää jääny yhel hahmol tekemättä, tarvis kaks halukasta mukaa sinne... klo 21 lähtö...
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

POE 32 /34(jääny 5 rundille ) vois lähtee jyystään jos halukkaita..

sopii tänään klo 16---- eteenpäin koska vaan

haukiman71
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Minä voisin illalla lähteä, mutta menee kyllä seiskaan, jos ei haittaa?
 
Ylös Bottom