Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: PS4-peliseura

Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Jos vielä joku hakee nf tai weekly peliseuraa niin meikä voi tulla jelppiin. Toki ne on jo vedetty läpi jo, mutta ei mua haittaa auttaa kanssapelaajia.
Toinen kysymys olis, löytyykö täältä ollenkaan PvP pelaajia? Aloin jotenkin siihen tykästyä :D
Tosin... NF, Weekly ym. Lisätkää vaan Enkmanni niin tulen varmasti mukaan.

PS. Headset löytyy, mutta mikki ei siinä toimi jostain syystä, pleikkarin oma mikki lentäny roskikseen.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tulisko joku jelppimään weeklyssänja nightissa. Melko tiukkaa tekee yksin veivailla.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Nightfall/weekly nyt kukaan? Jos kiinnostaa viestiä tulemaan. PSN:Melenest
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tänään nightfall? Aloitus n. klo.15-17 aikoihin. Mielellään parikin kaveria mukaan.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Just aloitin Nightfallin. Saattanee mennä soolonakin, mutta saa kyllä joinia mukaan... edit: olipa se tosiaan nopea ja helppo soolota, huh heijaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Iltapäivälle raidia tai weeklyä/nightfallia. Olis aikaa pelailla hyvästi, jos vaan seuraa löytyy. Level 30 hunter. Striketkin menee mukavammin suomiseurassa.

Psn AaKooFIN
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Olisko halukkaita tässä viikolla pelaamaan iltapäivästä hard VoGia tai normi Crotaa? Mulle sopis parhaiten aloitus klo.15-17...
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tulukeehan weeklyä ja nightfallia läpäisemään. Ei näköjään vieläkään viestit toimi minulla.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tulisko joku jeesaileen tänään Nightfalliin klo.15->, niin sais tolla toisellakin hahmolla sen jauhettua?
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Illalle apuja NF strikeen ja weekly heroic strikeen (hard) ? Mikki löytyy. Muutenkin peliseura ei ikinä pahitteeksi :)

psn: fixer_13
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Mä voisin tulla tekaseen iltasella kans. En oo yhtään nf vielä tehnyt. Lvl 30 wlock psn: obsifi
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Weekly Strikeen kaipailis peliseuraa (vaikka heti =), vasta lvl 25 joten NF ei onnistu vielä..

psn: neon_fin
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Kaipaisin apuja Thorn-bountyyn, vaikka tälle illalle. Myös Weeklyt ja Nightfallit käy. Psn: kmpps ja 30lvl Hunter.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

A-Kotka lvl 30, kaipaa pelikavereita, yleensä n. klo 22-24, toisinaan 9->
En ole tehnyt dailyja, weeklyjä...
Kun ei ole sellaisia kavereita pelissä, ketkä pyytäisi
kun itse en rohkene kavereille kutsuja laittaa silloin, kun olen pelaamassa.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

A-Kotka lvl 30, kaipaa pelikavereita, yleensä n. klo 22-24, toisinaan 9->
En ole tehnyt dailyja, weeklyjä...
Kun ei ole sellaisia kavereita pelissä, ketkä pyytäisi
kun itse en rohkene kavereille kutsuja laittaa silloin, kun olen pelaamassa.

Lisää vaan psn VotkaLolterra ja laita rohkeasti kutsua. Sehän ei maksa mitään :)

Yleensä hakkaan weeklyjä heti tiistaisin, toisinaan dailyjä mutta niitä viime aikoina vähän vähemmän. Jos joskus näet linjoilla tekemässä weeklyjä tai dailyjä ja fireteamissa on tilaa niin mukaan vaan. Fireteam on käytännössä aina auki :)
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Peliseuraa tarvis saada tähänkin peliin,titan 27lvl,nf/weekly jne. ei kokemusta,ikä 36 ja mikki löytyy.
PSN:pilzneri
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

PSN: cckin2u
2x Warlock lvl32
1 Titaani lvl32

Jos joku tarvii apua raideissa, weeklyis tai missä tahansa, niin kutsua vaan tulemaan.
 
Ylös Bottom