Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: PS4-peliseura

Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

än äffään ois tiukka saaha kaveri ellei pariki.. ei jaksa soolota
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Täälläkin yks tonttu! Tuli hankittua PS4 vuoden alussa, entinen pc-raidaaja, nykyään paaaljon lunkimmin, kun tuota ikää on vähän enemmän. Melkein 28 hunter, 23 titan, joilla yksin tahkominen alkaa kuitenkin maistua puulta, joten weekly, nightfall jne seura kiinnostaisi, ja pelissä kehittyminen. Ehkä raidauskin. Joillekin täältä laitoin jo kaveripyyntöjä. En vaan oikein ymmärrä, miten toi fireteam-meininki toimii, että voiko vaan hyppiä toisten tiimeihin — kun tosiaan pc-pelaaja ollut lähinnä ennen muinoin. Mutta lisäilkää ja joinatkaa pelissä, en yleensä tee mitään mielekästö repugrindauksen lisäksi. :)

PSN lollegonza_
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Täälläkin yks tonttu! Tuli hankittua PS4 vuoden alussa, entinen pc-raidaaja, nykyään paaaljon lunkimmin, kun tuota ikää on vähän enemmän. Melkein 28 hunter, 23 titan, joilla yksin tahkominen alkaa kuitenkin maistua puulta, joten weekly, nightfall jne seura kiinnostaisi, ja pelissä kehittyminen. Ehkä raidauskin. Joillekin täältä laitoin jo kaveripyyntöjä. En vaan oikein ymmärrä, miten toi fireteam-meininki toimii, että voiko vaan hyppiä toisten tiimeihin — kun tosiaan pc-pelaaja ollut lähinnä ennen muinoin. Mutta lisäilkää ja joinatkaa pelissä, en yleensä tee mitään mielekästö repugrindauksen lisäksi. :)

PSN lollegonza_

A-Kotkan saa lisätä ja pyytää mukaan weekly, nightfall jne jos oon ittekseni taikka vajaalla sakilla. Mulla lvl 31 warlock ja lvl 6 titan
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Lisäilkääs vapaasti LIEBER100, yleensä olen linjoilla tossa kasin maissa. Pvp:tä sekä pve:tä tulee jauhettua, löytyy warlock 31 ja titan 30.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Löytyisikö täältä apua tohon Urzokin metsästykseen tai sitten noihin strikeihin?
Muutenkin voi lisätä, alkaa yksin pelaaminen vähän tässä jo kyllästyttää.
Lvl 26 hunter tällä hetkellä. Tänään 16-22 linjoilla.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Täällä olis rento kolmekymppinen pelaaja jonka saa lisäillä kaverihin halutessaan. Raidit (crotas end hauskempi), weeklyt jne jne käy :) Linjoilla olen välillä yömyöhään ja välillä vähemmän kun työt estävät ikävästi :D Olen level 32 warlock. PSN IAmRumHam
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Kankku-- voi lisäillä jos kaipaa peliseuraa varsinkin viikonloppuisin. 31 lvl hunter ja 29 lvl titan löytyy.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Mika-Tee . Saa vapaasti lisäillä. Weekly/daily tehtäviä ja striket menee ja raideihin olis tarkotus myös päästä tutustumaan.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Onko alottelevalla destinyn pelaajalle peliseuraa? Sirfoxlet löytyy pelinimellä. Tasolla 4 ollaan joten ihan pihalla vielä kaikesta :D
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Yli kolmekymppinen kaipailee peliseuraa, raidit, striket ja muut pelailut kiinnostaa, ei kuitenkaan liian vakavasti :)
Jälkikasvun takia pelailen kun pystyn, välillä enemmän välillä vähemmän. Mikki löytyy, johon yhdeksän jälkeen joutuu kuiskaileen että nappulat saa nukuttua.
Saa vapaasti lisätä kaveriks Ruger_Walther.
Hunter lvl28
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

nahkahousu50
Olen hieman yli viisikymppinen Destinyyn hurahtanut kuten poikani.Titan 31.Huntter 30 ja Warlock pian 31.Tutustumista raideihin ja Thonin lopputaisteluun apuja.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tervehdys!

Eli nyt ois jäljellä a light in the dark- bountyn (Thorn) viimenen vaihe: Xyorin nirhaaminen. Kaikki apu kelpaa!

Yksinään en ole sitä vielä kokeillut, netistä katsellut aiheeseen liittyviä videoita. Hahmoina löytyy hunter 29 lv, warlock 30 lv ja Titan 26 lv. Warlock eniten pelattuna. Yhteyttä voi ottaa yvllä täällä, PS4sella (moksyy) tai tähän ketjuun. Niin ja mikki löytyy tarpeen tullen. Yhteyttä voi ottaa aina, kun olen paikalla. Esim. tänään olisi koko päivä aikaa tehä tuota tehtävää. Kiitän. ;)

EDIT: Thorn hallussa! Kiitos Juhohfin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Eli nyt ois jäljellä a light in the dark- bountyn (Thorn) viimenen vaihe: Xyorin nirhaaminen. Kaikki apu kelpaa!

Voin tulla auttamaan tekemään tämän kun on se itselläkin tekemättä. Jos sopii niin voitaisi tehdä bounty pois tänään illalla ja jos löytyisi vielä kolmas jolla se on tekemättä niin mukaan vaan.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Voin tulla auttamaan tekemään tämän kun on se itselläkin tekemättä. Jos sopii niin voitaisi tehdä bounty pois tänään illalla ja jos löytyisi vielä kolmas jolla se on tekemättä niin mukaan vaan.

Kuullostaa hyvältä!
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Huomenta, Joo eli lisää density pelaajia tarvis listoille, olin "tauolla" dlc:n ilmestymisen jälkeen (since Beta-Day1) ja noin kuukausi pari sitten tein paluun. ikää on tarpeeks eli 30+, warlocki, hunter ja titan kaikki level 31

Nightfallit, Weeklyt, joskus dailyt kiinnostavat, ja raidit tietenkin (pari kertaa normi-crota läpi, voggia vasta purastu)

Pistekee kfin tai fin tms ystäväpyyntöön ettei tarvitse urpon ihmetellä.

psn: Paawali
psst: en ole Paavi Johannes Paavali, tämä nikki tulee CS1.5 ajoilta kun kaverit kasasivat mulle konetta laneille, "perinteistä" pidetään kines :D
Kiitoshei, Pelaillaan...
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Moro! Tuli eilen hommailtua tämä peli itelle. Peliseuraa kaipailisin. Jos on muita suht tuoreita tapauksia (lvl 10 Hunter) niin lisäilkää kaveriksi! Toki muutkin saa lisätä jos haluaa nyyppää jeesiä ja neuvoa. :D

PSN: JohnnyBDead
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Oletko SINÄ guardian, joka pystyy pelaamaan jokaisen matsin yli 1.5kdr:llä?
Oletko SINÄ guardian, joka on yli 22 vuotias?
Oletko SINÄ guardian, joka haluaisi liittyä 3:nneksi pyöräksi telttailufestifaaleille uuteen trial of osirikseen?


Eli suomeksi Taxi898 ja fin_jjx ettii kolmatta kaipparia vetämään trialia läpitte, ilman että kaveria tarvis iha kauheena kantaa

molemmat on pelannu pvp.tä alusta alkaen, ja uskalletaan väittää että melkein jokaisessa pelissä ollaan sielä 3.n parhaan joukossa

Molemmat vaikutetaan rovaniemellä ja kesiäkin löytyy 26 kappaletta


Jos jollain kiinostaa vähääkään, niin laittakaa pyyntöä Taxi898 suuntaan
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Moikkamoi!

Vajaa 3kk tullut nyt destinyä hinkattua ja vihdoin ja viimein ois nyt tarkotus löytää peliseuraa. Hyvin harvasta pelistä jaksan nykyään innostua, mutta destinyyn on tullu pikkasen hurahdettua. Varmaan tästäkin sais paljon enemmän irti jos ei olis pelkkää sooloilua aina. Strikeja, cruciblea, nightfalleja sekä perus bountyfarmailua oon harrastellu tähän saakka. Nyt kun tulee toi uus lisäri ulos, niin ois mainiota löytää pelikavereita varsinkin Prison of Eldersiä varten. Toki olis ne raiditkin siisti käydä joskus testaamassa.

Ikää on 30v ja hahmoina löytyy lvl 31 warlock, 31 hunter ja 30 titan. PSN: ha1ry
 
Ylös Bottom