Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: PS4-peliseura

Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Omat tiimiläiset ottaa taukoo Destinystä Falloutin parissa niin kaipaisin Trials -tuokioihin paria soturia kaveriks.
Tutut ja tuntemattomat heitelkää vapaasti viestiä. Sais olla mielellään kokemusta kyseisestä pelimuodosta. (positiivinen k/d ja parit flawlessit olkoot vaikka vaatimus)

Mua ei siis tarvii kantaa enkä voi kantaa muita :D


edit: Muutenkin voi aina kutsua mukaan pvp puolelle pelailemaan kun omalla listalla olevat taitaa yksin tykätä pelailla. Porukassa aina mukavampaa.


psn: janne_vee

Moi! Jos muistan oikein, saatetaan jo olla ps4-kavereita. PSN on latorlator. Tässä mun DTR: http://destinytracker.com/destiny/crucible/ps/latorlator

Olen usein klaanin/muiden kanssa pelaamassa, mutta jos en ole fireteamissa niin lähden viikonloppuisin mielelläni 24/7 jahtaamaan flawlessia. Kaverit ei aina kuitenkaan ole online tai jaksa lähteä. :p PVP:tä myös lähinnä hakkaan, pari flawlessia osunut Y2 ja Y1 taisi olla 15 paikkeilla yhteensä. Ei mustakaan kantajaksi ole, mutta pidän kyllä yleensä puoleni.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tulipas vihdoin (ja viimein..) Taken King lisäri hommattua. Nyt tarttis peliseuraa. Pelailen melko aktiivisesti strikea ja cruciblea. Taken Kingin noita uusia Crucible -pelimuotoja en ole vielä kokeillut, mutta eiköhän nekin kohta tule koluttua. Tällä hetkellä warlock lvl 36 ja light 180, lisää tulee kuitenkin koko ajan.

Eli jokapaikan fireteamiin vaan kaveriksi, miksei raidejakin, niitä en kehtaa yksin lähteä koluamaan. Psn id. EloPak_

Ps. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin reilu parikymppinen amk-opiskelija täällä huutelee. Peliseurakin mielellään täysi-ikäistä sorttia.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Moikka!

Latailen tässä just Taken Kingiä. Haluisko joku tulla pelaamaan storyn yhessä läpi? Olen lvl 33 warlökki. Tai muuten vaan peliseuraa ja vinkkien antoa, että mitäs tässä nyt pitäs tehä taas. :D Lopetin pelaamisen joskus keväällä, ku ei vaa enää jaksanu. Nyt oli alennuksessa peli ja pakko taas katella. PSN Nemukka. Ikkää löytyy 23.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Jos meikäläistä näkyy destinyä pelaamassa, niin ihan rohkeesti vaan invaa fireteamiin. Itsekin jotain uutta haluaisin kokeilla, esim arenat ja raidit, lähen kokeilemaan vähän kaikkea. Yksin on vähän tuskaa tahkoa samoja strikkeja läpi. Joitain loppupään story-tehtäviäkin voisi kimpassa vedellä. Tosiaan, nicki oli EloPak_ hahmona warlock 40lvl, 280 light.
Eikä tarvitse olla pro, kunhan jotain peliseuraa.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tarvisin porukkaa normi Kings falliin. Kuka ottaa ensikertalaisen mukaan? Psn Nemukka
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Heippa moi!

Ajattelin, että olisi kiva tämän pelin pariin palailla, ja peliseurahan olisi kauheen kiva siis myös! Täällä huutelee 35-vee ukkeli, jolle myös hieman varttuneempi peliseura olisi mahdollisesti se mieleisin. En sylje nuorempienkaan päälle välttämättä.

Destinyä ei ole kovin paljon tullutkaan vielä edes pelailtua, vasta levelille 21. Lisäosiakaan en ole hankkinut, mutta voisihan ne tuolta storesta imaista/kauppareissulta mukaan napata joku päivä.

Without further ado, laitelkaahan kaverikutsuja, jos siltä (miltä; päättäkää itse) tuntuu! :D

Ps. Alustana siis PS4, duh!
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Moro. Pukki toi tosiaan nyt Destinyn legendary editionin ja sitä ois tarkotus alkaa pellaileen. Eli löytyy kaikki lisärit, ja mikki on kanssa. Varmaan kaikkia pelimuotoja tuun pelaan, mutta aluksi varmaankin kamppanjaa. PSN:haavevi
Ja tosiaan oon parikymppinen opiskelija niin jutut sen mukasii :D
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Legendary edition löytyy täältä. Olen pelannut vain alkuperäisen pelin yksinpelinä läpi joskus yli vuosi sitten ja kiinnostaisi muukin sisältö. En ole pelannut pelannut vielä yhtäkään raidia. Pleikan mukana tullut mikki toki löytyy ja aikaa pelaamiseen on toimistotyöaikojen ulkopuoliset ajankohdat. Tällä hetkellä hunterini on vasta levelillä 19, mutta nopeastihan se tuosta nousee. Psn nikki on Relic_FIN ja saa ihan vapaasti pistää kaveripyyntöjä.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Heittelin parit ystäväpyynnöt pleikkarille.
Voisi joskus pistää vaikka jonkun "nyyppäkerhon" tulille ja käydä noita areenoita tai raideja suorittamassa? Itseltäni ainakin puuttuu kaikki, missä ei ole matchmakingia mukana.
Ja ilmoitus vieläkin voimassa, eli jos näette meikäläisen jossain pelailemassa, niin invatkaa mukaan vaan!
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

seura kelpaisii. Tällä hetkellä pelaan ekaa hahmoa, joka on lvl 10. En mitään hc- pelaamista nykyään enää harrasta, kun on on vaimoke ja koira mukana menossa. nick: Verdat, Ps4:n mukana tullu mikki löytyy.

EDIT: Tänään tuli sitten se lvl 40 hankittua.
EDIT 2: Light on 290 tällä hetkellä ja pikkuhiljaa alkaa raidit kutkuttamaan. Yhtään raidia en ole vetäny, joten en ei ole mitään hajua mitä niissä tehdään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Anarky101 nimellä löytyy. Itselläni alkaa olemaan tilanne missä lightlevel hipoo 300 ja pitäisi päästä tekemään porukalla sisältöä. Heroic:eja nyt varmaan aluksi ja on tuolla pari tarina questiakin mihin tarttisi vähän ryhmän apua. Mielellään jos joku kilta tulisi vastaan, mikki löytyy. Toki jos on porukkaa jotka tarvitsee apua johonkin questeihin yms. niin voin tulla auttelemaan jos olen onlinessa.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Moro!

Ajattelin laittaa tänne ilmoa kun peliseuraa vailla PS4llä. Elikkäs pelannut Destinyä julkaisupäivästä asti, välillä muutaman kaverin kanssa, mutta nyt ei ole oikeastaan kuin yksi frendi joka enää pelaa Destinyä. Itse en vielä ole kyllästynyt. Mutta raidia en ole päässy kokeilemaan ollenkaan, ikinä. Olis kiva käydä kääntymässä niissäkin, varsinkin kun on pari quest linjaa missä tarvis tehdä jotain niissä. Eli sellasta jengiä joka tietää mitä pitää tehdä olis kiva saada seuraks. Mutta muutenkin saa lisätä kaveriksi ja joinata fireteamiin jos pelissä törmää, tulee aika usein tahkottua. Mikki löytyy, kolme eri hahmoa (kaikki yli 300 light). 35v olen itse, olis kiva jos olis järkevää täysi-ikäistä seuraa, muuten ei väliä.

Niin ja PSN ID on sama kuin käyttäjänimi täällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Hei ja moi!

Pari viikkoa Destinya takana ja hakusessa leppoisa peliseura kaikkeen porukassa suoritettavaan aktiviteettiin. Rento ja aikuinen meininki kiinnostaa, ei niinkään mikään niska limassa ja persvako vaahdossa rykiminen. Tositarkoituksella silti! Pelikokemusta tosiaan parisen viikkoa joten varmasti on vielä paljon opittavaa. Itsekin hieman yllättyneenä huomaan kuitenkin about joka päivä pelaavani. Jos ärsyttää,että Crucible K/D-rationi on toistaiseksi melkein mutta ei ihan 1, enkä osaa juosta Oryxin miniän serkun raidia puoleen tuntiin, en välttämättä sovi fire teamiisi. Light on tällä hetkellä 297 ja nousee päivä päivältä (Edit: ei oikeen nouse enää ilman raideja jne.). Raideista ei vielä yhtään kokemusta mutta niitä varsinkin olis kiva päästä tekemään. Striket aika tuttuja. Pleikan mukana tullut mikki löytyy ja parempi head set hankitaan tarvittaessa (eli jos niitä raideja vaikka pääsis tekemään). Porukassa pelaaminen taitaa tämänkin pelin suola kuitenkin olla joten viskaa viestillä tai friend requestilla tms. jos kolahti.

psn tag: tumssi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Moro, etsin peliseuraa raideihin lähinnä. Kohta lvl 40 warlock, eka raidi tuli tossa melkein loppuun vetästyä enkkujen kanssa (crota's end). Muuten ihan ummikko kuinka noi muut raidit kulkee. PSN tag Reissi81
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Peliseuraa täälläkin vailla. Huntterilla mennään lvl40 light 274 strikeä pvp ja kaikki pelin sisältö käy.
Psn: kaasumies Ikää minulla 31 headset löytyy
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Jees eli pääasiassa yksin on tullut hakattua peliä vajaan kuukauden. Pelattu lähinnä PvE puolta ja sieltäki heroic striket koluttu läpi liian monta kertaa. Nyt etsinnöissä siis porukkaa, jonka kanssa lähteä vääntämään vaikkapa raideja sekä muita PvE:n helmiä. PvP:kin maistuu.

Light 299 titaanilla pelaan tällä hetkellä, 21 vuotta ikää plakkarissa ja mikki löytyy. Meininki rento, mutta tekeminen.

Ps4-tunnus: Superpallonen
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Otetaan mahdollisimman napakymppimainen aloitus - Herra A kaipaisi rinnalleen B:tä ja C:tä galaksien valtaamiseen. :D Myös Rouva B/C tottakai otetaan joukkon mukaan, täällä ei sukupuolisyrjitä. :)

Ideana olisi siis pääasiassa 3vs3 Skirmish / sweaty / Trials Of Osiris-settien hakkaaminen. Hakusessa olisi mieluusti vakitiimi, jonka kanssa pystyisi pelaamaan viikosta toiseen, mutta satunnaisempikin kumppanuus toki on mahdollista. Mulla oli vakitiimi muutaman kuukauden ajan tänä syksynä jona aikana tiimipeli ja yleisesti oman pelin taso nousi kohisten, mutta lopulta sitten henkilökemiasyistä homma kuivui kasaan, valitettavasti. Peliseuralta en vaadi paljoa, taso voi olla mitä on, lähinnä leppoisaa persoonaa joka ei ala raivoamaan heti jos yksi erä tulee turpaan, mutta ei myöskään pelaa ihan "kännissä ja läpällä kekekekek zerg rush" vaan jotain ideaakin olisi taustalla.

Olen itse pelannut Destinyä alusta asti, tunteja kertynyt... liikaa. :) PVE:tä en kauheasti enää pelaile ennen uuden lisäsisällön tuloa, mutta sopivina hetkinä toki raidillekin hyppääminen onnistuu. PvP:ssä pääasiassa Trialsia ja Skirmishiä tulee pelattua , 6vs6 menee liian koohottamiseksi omaan makuun.

Omat kyvyt ovat ehkä hiukan keskitasoa paremmat, mutta miksikään kantorepuksi / sherpaksi en kykene. K/D huitelee jossain yhden hujakoilla ja ELO-rating 1350 tienoilla, jos nämä statsit ovat tuttuja. Lighthouse-kortteja joku vähän toistakymmentä, eli sekään ei ihan vieraaksi ole jäänyt. Pääasiassa pelailen GG-Huntteria, Sunsinger-lokkia ja joskus harvoin sille päälle sattuessa Sunbreaker-titaania. Lightit jossain 315-319 välillä. Pyssyvalinnat yleensä AR/Pulse & Snipu-kombinaatio, haulikkoramboiluun ei vanhan miehen refleksit riitä.

Tavoitteena olisi suhteellisen vakituisen peliseuran löytäminen, että tuota yhteen pelaamistakin saisi vähän hitsattua kasaan. Pelaan pääasiassa tosiaan Trialsia, ja yleensä klo 21-04 haitarilla pe-su sekä maanantaina sitten jostain klo 18 eteenpäin, päivisin pystyn pelaamaan joskus mutta harvoin vaimon pelaamisen takia (ellen sorru ostamaan sitä toista PS4:stä joku päivä...) Joskus saattaa töiden takia jäädä yksittäisiä iltoja / viikonloppuja väliin, mutta tarkoitus olisi pelata joka viikonloppuna kyllä.

Jos tämä vuodatus vähänkään kiinnostaa, pistäkää viestiä / kaveripyyntöä tulemaan PSN:lle Zarokki, niin katsotaan jos saataisiin majakkaretkiä aikaan.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Olisko tänään saanu raidaajia läjään? Vaikkapa klo 18 -> Vieläkään ei oo päässyt kokeilee, joten olis suotavaa että mukana joku joka tietää mekaniikat. Kaikki raidit käy, mutta VoG olis osana questiä ja tietty KF myös...Paiskaa viestii jos pääset osallistuu tai liity suoraan teamiin.

edit. Tai sit jos aika ei käy niin laittakaa ehdotuksia koska pääsis pelaamaan... Itsellä aika vapaa aikataulu
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Tuli siirryttyä takaisin Xbonelta Ps4:sen puolelle ja hommattua samalla Destinykin. Ennen boksin ostamista jäi pleikkarin puolelle 24 levelinen huntteri ja nyt pitäisi jatkaa taivallusta sinne 40 levelille. Eli jos Destinyn pelaajia on vielä jäljellä, niin lisäilkää Kuutti_ ystäviin, niin pelaillaan. Ikää on 25-vuotta, mutta kaiken ikäiset käy peliseuraksi!
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Hei,

uuden lisärin myötä olisi kiva ajaa fireteam contenttia! Classina warlock ja tämänhetkinen light level 329. Pääintressinä nightfall sekä Prison of Elders 42.
Viikolla pelailen 21-22 eteenpäin työvuoroista riippuen välillä myöhäänkin :)

PSN: Ekseli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom