Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: PS4-peliseura

Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Terve. Elikkä olis kiva löytää joku porukka joiden kanssa voisi Destinyy pelata. En oo hirveesti peliä pelannut, n. 2vk nyt täynnä. Pelannu kaverin kanssa kahdestaan noita vaikeimpiakin epic missioneita aika paljon. Tekis myös mieli kokeilla noita raid VoG missioneja. Pelaan tällä hetkellä warlockilla 29lvl, kohtapuolin lvl30. Mikki löytyy ja ikääkin kohtalaisen paljon . Ottakaa yhteyttä PSN puolella STAB_Legacy nimeen. Virallinen psn MeriMax_87 ei toimi jostain syystä. :( PEACE! Ja hyvät joulut kaikille!
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Nightfall ja weekly pitäisi kahdesti ajaa huomenissa kun palailen joulukierrokselta kotiin, löytyykö vielä porukkaa?
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Löytyisikö nyt Nightfall ja Weekly peliseuraa PS4 alustalle? Pitäisi kolmesti ajaa läpi molemmat. Psn Hautajoki

Gjallarhornia mä metsästän... Tahdon saada ensimmäisen...
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Jos kiinnostaa vetää nightfallia ja weeklyä jopa pariinkin kertaan, laita viestiä psn: qarkhi

Molemmilla hahmoilla nuo tekemättä joulun kiireiden takia. About 22 aikaan olen linjoilla tänään. (Jos Sony/liskomiehet sen suo)

E. Eipä taida onnistua destinyn pelaaminen tänäänkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Jos kiinnostaa vetää nightfallia ja weeklyä jopa pariinkin kertaan, laita viestiä psn: qarkhi

Molemmilla hahmoilla nuo tekemättä joulun kiireiden takia. About 22 aikaan olen linjoilla tänään. (Jos Sony/liskomiehet sen suo)

Mä voisin tulla, pääsen samoihin aikoihin tulemaan!
pistän kaveripyyntöä tulemaan
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

lvl 30 hunter. kaikki viikottaiset kiinnostaa.

psn aaaKe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Mythoclasti syyhyten pitäisi lähteä kaatamaan Omnigul ainakin Nightfalleihin mielellään jo tänään. Olisiko porukkaa messissä?
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Messissä ollaan. Koska mennään ? Itselle käy vaikka heti.

Saattavat täällä toimistossa katsoa vähän kieroon jos ilmoitan lähteväni tappamaan avaruustaikuria Venäjälle ja jätän työt tekemättä, eli 16:00 jälkeen vasta pääsis. :D
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

PS4 Destiny rentoa casual pelailua kun aikaa, yleensä iltaisin. Tässä vaiheessa haussa peliseuraa story puolelle, hunter lvl jotain alle 10. Headset löytyy...

tag: JarnoK
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Pääsen ehkä illalla pelaamaan Titan level 8. Psn villikatti3 pistä kaveripyyntöä tulemaan itselläkin tuo headset löytyy
 
Ylös Bottom