Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Raid

Huttu

Well-Known Member
Greatest challenge ever awaits you Guardian.

Keskustele pelin Raideista täällä, hehkuta miten tiimisi pelasi hyvin yhteen tai avaudu (asiallisesti) Raidin vaikeudesta. Kävi miten kävi, tästä taistelusta varmasti tullaan puhumaan pitkään!

Pelin julkaisuhetkellä tiedetään vain yhden Raidin nimi, Vault of Glass, eikä nimen lisäksi tästä ole juurikaan muuta tietoa saatavilla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Raid

Pari uutta Raidia löydetty :)

Tsekkaa täältä

Crota's End, joka löytyy Kuusta, ja tällä hetkellä ilmeisesti työnimellä kulkeva Reef Raid, joka löytyy Reef nimisestä paikasta.

Voi olla että nämä tulee niiden kahden DLC:n mukana sitten joskus, eli eivät välttämättä ole vielä julkaisussa.
 
Vastaus: Raid

Pari uutta Raidia löydetty :)

Tsekkaa täältä

Crota's End, joka löytyy Kuusta, ja tällä hetkellä ilmeisesti työnimellä kulkeva Reef Raid, joka löytyy Reef nimisestä paikasta.

Voi olla että nämä tulee niiden kahden DLC:n mukana sitten joskus, eli eivät välttämättä ole vielä julkaisussa.
Bungie on muistaakseni sanonut, että julkasussa on ainoastaan Vault of Glass.

edit: lähde 4:35 - http://www.ign.com/videos/2014/08/27/destiny-what-to-expect-after-launch
 
Vastaus: Raid

Niinhän mä taisin mainita tuossa ihan ensimmäisessä viestissä :)
Haha joo :D. Huomasin kans kun olin pistäny viestin. Täytyy varmaa hommata silmät. Mut mielenkiinnolla kyl odottelen tuleeko näistä raideista 6-miehen strikejä kummempaa parilla puzzlella. Suljetussa testissä kukaan ryhmistä ei onnistunut läpäisemään kyseistä raidia, mutta toisaalta kyseiset ihmiset heitettiin peliin ilman mitään tuntemusta pelimekaniikoista. Vault of Glassin sisällepääseminen ainakin huhupuheiden perusteella vaatii ryhmäkoordinaatiota vaativan puzzlen suorittamista.
 
Vastaus: Destiny: Varustamo

Raidi kiinnostaisi, vaikka lvl on vasta 24, mutta kai siellä pitäisi jotenkin pärjätä nytkin. Tai sit ei.
 
Vastaus: Destiny: Varustamo

Mää voin kans tulla koettaa, kunhan saadaan tarpeeksi kova fireteami kasaan.
 
Vastaus: Destiny: Varustamo

Muistakaahan nyt että huomenna 15:00 eteenpäin on se raid auki. :)
Ps. Viimeistään neljän aikaan meikä vois tulla paikalle, lv25 bladedancer
 
Vastaus: Destiny: Varustamo

Voisin myös tulla mikäli mahtuu. Titan Defender 23lvl

Samoin voisin tulla jos mahtuu, tällähetkellä lv26 warlock, mutta ihan hetken päästä level 27

- Iso kasa Raid-keskusteluja siirretty Varustamosta oikeaan ketjuun. / Destiny-Ylläpito
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid

Eli tänään tulossa kolmen aikoihin tuo Raid jos oikein olen ymmärtänyt, olisko täällä halukkaita lähteä sitä tekemään? Mieluusti sellaiset kenellä on aikaa vetää kerralla se läpi. :) Itsellä tällä hetkellä lvl 25 Titan.
 
Vastaus: Destiny: Raid

Kokeiltiin huvikseen tuota, ei mennyt nappiin kun ei päästy edes itse mestaan kun ei saatu portaalia auki. Tosin pelaajien leveleissä oli vähän parannettavaa, johtui varmaan aika pitkälle siitä.
 
Vastaus: Destiny: Raid

Videon perusteella näyttäis siltä, että ei kauheesti alle 26 kannata olla tason, jos tuon haluaa läpi päästä. Aika intensiivistä menoa.
 
Vastaus: Destiny: Raid

En ole katsonut mitään streameja vielä mutta miltä se muuten vaikuttaa jos vaikka vertaa Strikeen? Tapellaanko aaltoina päälle puskivaa vihollista vastaan vai miten se pelittää?
 
Vastaus: Destiny: Raid

En ole katsonut mitään streameja vielä mutta miltä se muuten vaikuttaa jos vaikka vertaa Strikeen? Tapellaanko aaltoina päälle puskivaa vihollista vastaan vai miten se pelittää?

Ainakin tuossa minun vilkuilemassani striimissä tuota on pitkälti tehty tähän asti. Kuvioihin on vain tuotu kaikenlaista ylimääräistä puuhattavaa ja bonusta, eikä mitään tietenkään eksplisiittisesti pelaajalle selitetä, vaan esimerkiksi tuon portin avaamisen joutuu itse päättelemään.
 
Vastaus: Destiny: Raid

Ainakin tuossa minun vilkuilemassani striimissä tuota on pitkälti tehty tähän asti. Kuvioihin on vain tuotu kaikenlaista ylimääräistä puuhattavaa ja bonusta, eikä mitään tietenkään eksplisiittisesti pelaajalle selitetä, vaan esimerkiksi tuon portin avaamisen joutuu itse päättelemään.

Okei, no tuo puzzle-elementti kuulostaa ihan hyvältä lisältä. Jotain tuollaista olisin toivonut jo ihan perus striketehtäviin, esim pomomatseihin jotain tietty mekaniikkaa kuin pelkkää aseen laulattamista.
 
Vastaus: Destiny: Raid

No niin yksi guardin tarvitaan niin pääsee pelaamaan raidia, ilmoitusta vaan meikäläiselle heti niin päästään aloittelemaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid

Yhtä pelaaja kaivataan myöhäiseen raid:iin. PS4, Add: Bubbles_Fin
 
Ylös Bottom