Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kyllä täällä ollaan ainakin vielä messissä :)
Varalle voidaan tietysti ottaa joku/jotkut jos ei kaikki yllämainitut saavu tänään paikalle. Varamieheksi esim laiskavaras?

ei huonot vaihtoehdot btw ;)
Joo, kyllä mäkin oon edelleen tulossa. Tossa puol yhdeksän yhdeksän aikoihin pääsen linjoille.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tarvittais hard raidii kolme pelajaa. Alotellaa, kun saadaa porukka kasaa. Viestiä psn LUTTIMAAKKA.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Normiraidiin tarvittaisiin pari pelaajaa. Lisäilkää jos innostaa.

psn: ifares
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hard raidissa olisi yhdellä hahmollani atheonissa checkpoint. Jos kiinnostaa niin laittakaa viestiä, psn: sharkonen
Itse siis level 30 huntter ja mukana 29 titan. Porukka kasaan ja kaadetaan atheon!

Level 29 täytyisi vähintään olla ja mielellään tulivoimaa!

edit. porukka kasassa, nopeasti homma kyllä pelittää!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Nyt olis normaaliin raidiin 3 pelaajaa kasassa ja kolme paikkaa vapaana. Lisätkää mut ps4llä jos kiinnostaa psn alexi111.

EDIT 1MAHTUU VIELÄ .... Ja täynnä
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos vielä mahtuu johonkin raidiin mukaan niin saa lähettää kutsua. Psn: nubbiz
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Olis normi raidiin Atheonin kukistus. Jos vaikka tänään 14 maissa tekis tuon loppuun. Innokkaita osallistujia kaivataan. PSN maaho76
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Laitetaan Raid porukka kasaan. Normi tasolla ja alusta loppuun. Tarkotus lähteä heti kun porukka on kasassa. Kaveripyyntö ja viesti niin laitan kutsun partynn. PSN: nassee
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Voisin titaanilla lähteä. Mikäs tilanne?
Edit: Enpä mä nyt vielä ehdikään. Tunnin päästä ok.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Ei oo vielä jengiä ilmottautunut raidiin. Vois yrittää tässä ennen klo 14.00 tai kunnes saadaan tarpeeksi porukkaa kasaan.
Eli meitä olis nyt:
  1. nassee (29 titaani)
  2. multifail (titaani)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Itse olisin kiinnostunut lähtemään tänään illalla Raidiin normalilla nyt kun toinen hahmo alkaa olla oikeaa leveliä. Eli Hunter Lvl 27.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Terve tänään klo 17:00 norm vog ps3 alustalla.
Laita nimi listaan niin lisäilen psn kaveriksi kun raidi alkaa.
1.ylppo
2.multipena
3.
4.
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hardi raidia nyt päivällä? Gatekeeppereissä ennen antheonia checkpointti.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tänään olisi hyvä päivä raidailla tuossa iltasella. Itse olen käynyt tuolla Vaultissa ainoastaan Atheonia pieksemässä, joten olisi kiva saada mukaan jotain kokenutta porukkaa.

Multa löytyy 27 levelin warlock PS4:llä. Lisäilkääpä Murhapuuro kavereihinne, mikäli kiinnostaa.
 
Ylös Bottom