Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :eek:

edit: njotta ei mene ihan facepalmailuksi tämä niin hard raidista voit saada SEKÄ ns. "hardin lootit" kuin norminkin kamat, eli saat jokaisen dropin tuplana jos pelaat suoraan hardilla. En ymmärrä mistä täällä foorumeilla on saatu sellainen kuva että normista tulee paremmin kamaa, kun sieltä ei esimerkiksi pysty edes saamaan tiettyjä aseita/lootteja (tippuvat vain hard:sta)? Ihmettelen vain jälleen kerran tätä...

Kyseessähän on ihan puhdasta matematiikkaa. Minulla siis on jo Mythoclastit, kypärät, alukset, mopot, fatebringerit ym. mitkä tippuvat hardista. Tarvitsen Vision of Confluencen sekä Corrective Measuren. Jos pelaan hard-modea, minulla on suurempi "pooli" tippua tavaraa = pienempi todennäköisyys saada esimerkiksi VoC, koska samassa arpapoolissa on fatebringerit sekä muut hard raid aseet mitä ei löydy normaalin raidin arpapoolista.

Eli siis jos saan aseen hard modessa, arpapoolissa on:

Atheon’s Epilogue
Fatebringer
Praedyth’s Timepiece
Vision of Confluence
Praetorian Foil
Found Verdict
Praedyth’s Revenge
Corrective Measure
Hezen Vengeance

Jos pelaan normaalimodessa, arpapoolissa on vain:

Atheon’s Epilogue
Vision of Confluence
Found Verdict
Praedyth’s Revenge
Corrective Measure
Hezen Vengeance

Pelaamalla ensiksi normaalin ja sitten hardin saan arvonnassa eka pienemmästä poolista ja sitten isommasta. Jos pelaan suoraan hardilla niin saan molemmat arvat suuremmasta arpapoolista, mikä pienentää todennäköisyyttä saada ase, joka tippuu myös normaalimodessa.
 
Destiny: Raid-peliseura

Enkö siis pääse mukaan vai ?:D

Missasin, sori. Osa jengistä ei päässy neljäksi, lopullinen lista näyttää tältä:

Keskiviikko hard raid klo 16.00

1. RiseH85 (29 warlock/30 titan tarvittaessa)
2. Jerkko (29 warlock)
3. Anirran (30 titan)
4. Deuxi
5. PureBattery
6. Laiskavaras
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Onko tänään normi tai hard raidia jossa olis vielä tilaa? 29 lvl huntterilla pelailen.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos tässä lähitunneilla on normi raidissa tilaa ni oon mukana.

PSN: Call-of-Fate

Tulisin mukaan Warlock lvl27, Aseet on hyvät.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Myös PSN Murhapuuro on kiinnostunut tänään raidaamisesta. Eilen raidi loppui omalta osalta ikävästi kesken Bungien tarjoileman error code viperin takia.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Täälläkin ois pari halukasta normiraidiin. Mielellään klo20 eteenpäin. Lvl29 titaneita molemmat. Starstruck76 ja cindy_ss
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Moniko olis tulossa tänään normi raidiin jos tekis ryhmän? Kuka tekee? Täältä lähtisi siis kaksi! Vaikka klo 20? Level 29 titanit.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mä tekisin ryhmän mutta kun en kertaakaan ole ollut niin aika paha :D nähny olen kyl.. neljä ainakin olis siis kasassa :) muita?

cindy_ss
Starstruck76
Jepa_11
Alexi111
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mä tekisin ryhmän mutta kun en kertaakaan ole ollut niin aika paha :D nähny olen kyl.. neljä ainakin olis siis kasassa :) muita?

cindy_ss
Starstruck76
Jepa_11
Alexi111

Ihan samahan se on kuka hostaa. Hyväksykäähän pyynnöt vois käydä toweristakin katteleen halukkaita.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Me tullaan klo 20-20.30 suunnilleen paikalle! Lapset nukkumaan just ja sit tullaan :) eli sit hyväksytään!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Voisin kans tulla jos aloitetaan, tai lähinnä saadaan päätökseen suht ajoissa eikä mene puolille öin.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos tarvii apua raideissa minut voi lisätä ja pyytää porukkaan. Tältä viikolta raidit jo menty, mut jeesimään voin tulla.
 
Ylös Bottom