Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Onkohan tälle illalle mitään normi raid porukkaa suunnitteilla? "Vähän" myöhässä junasta kun koko VoG vielä suorimatta ja olisi hauska tehdä se vielä ennen tiistain DLC:tä :)

Lvl 29 hunter / 27 warlock

PSN: VotkaLolterra (PS4)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos tänään illalla 23 halukkaita lähtemään normi raidiin PS4? Jos on halukkuutta niin nimiä alle.

1. pmujunen
2. VotkaLolterra
3. vesquu25
4. Vijuol
5. heebo1974
6. Paspa_fin

Varalla: Miksuu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos tänään illalla 22 jälkeen halukkaita lähtemään normi raidiin PS4? Jos on halukkuutta niin nimiä alle.

1. pmujunen
2.
3.
4.
5.
6.

Kuin tilauksesta ;)

VotkaLolterra (lvl29 Hunter, lvl27Warlock) Runnon tuon lockin varmaan 28:ksi alkuillasta jos Daily RNGesus on suotuisa shardien kanssa.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hei, viesti osotettu sil porukal kenen kanssa keskiviikkona raidailtiin hardia noin. Kello 18;00 alkae ja atheonissa sovittiin että jatketaan tänää kello 18:00 siitä :)

jos kaikille sopii niin mulla saattaa mennä vähän yli kuuden et pääsen jatkamaan sori siis viiveestä etukätee.

mukana oli:

1. Villepen
2. Migo_boo99
3. Jerkko
4. Stonyfoot
5. Eki_jv
6. Tsuikkeli
jatketaa tänää siis joskus 6 jälkee! :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hei, viesti osotettu sil porukal kenen kanssa keskiviikkona raidailtiin hardia noin. Kello 18;00 alkae ja atheonissa sovittiin että jatketaan tänää kello 18:00 siitä :)

jos kaikille sopii niin mulla saattaa mennä vähän yli kuuden et pääsen jatkamaan sori siis viiveestä etukätee.

mukana oli:

1. Villepen
2. Migo_boo99
3. Jerkko
4. Stonyfoot
5. Eki_jv
6. Tsuikkeli
jatketaa tänää siis joskus 6 jälkee! :)


Mä voisin olla tässä varalla, jos joku päättää perua. psn: janne_vee
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Itselleni käy tuo 23 aloitus ihan hyvin. Jos muille jo ilmoittautuneille se on ok, niin mukaan vaan.


Juu sopiihan tuo pienellä varauksella kun vaimo menee unten maille niin menee kuiskailuksi mutta jos siitä ei oo haittaa muille niin ok.

Tyhmä kysymys, kuinka kauan keskimäärin tuon normaalin läpiviemiseen menee? 2-3 tuntia jos homma sujuu?
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Juu sopiihan tuo pienellä varauksella kun vaimo menee unten maille niin menee kuiskailuksi mutta jos siitä ei oo haittaa muille niin ok.

Tyhmä kysymys, kuinka kauan keskimäärin tuon normaalin läpiviemiseen menee? 2-3 tuntia jos homma sujuu?

Ei haittaa kuiskailu kunhan itse kuulet kunnolla, varsinkin jos eka raidi kyseessä. Normi raidi menee n.1-2h jos ei montaa ensikertalaista oo mukan ja kaikki toimii.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Ei haittaa kuiskailu kunhan itse kuulet kunnolla, varsinkin jos eka raidi kyseessä. Normi raidi menee n.1-2h jos ei montaa ensikertalaista oo mukan ja kaikki toimii.

Ok loistojuttu :) Sen verran nyt ehtiny noita walkthrough ohjeita ja videoita kahlattua kärsimättömänä, että eri vaiheiden mekanismit eivät ole ihan tuntemattomia joten ei periaatteessa pitäis tulla mitään ihan yllätyksenä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Lähtiskö hard raidiin ketään? Psn :alexi111
edit. Täynnä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Joudun perumaan osallistumiseni tämän illan klo 23 normiraidiin eli siellä olisi jollekin innokkaalle paikka vapaana.
 
Ylös Bottom