Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Normi VoGia pariin otteeseen että saisi varusteita alteille? Pe, La, Su noin klo 21? Aiemminkin voidaan aloittaa jos porukka on linjoila.

Tän hetkiset lähtijät:

1. Tumu_FIN
2. Stonyfoot
3. cindy_ss
4. eki_jv
5. Zimo_The_Legend
6. Pazeus
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Normi VoGia pariin otteeseen että saisi varusteita alteille? Pe, La, Su noin klo 21? Aiemminkin voidaan aloittaa jos porukka on linjoila.

Tän hetkiset lähtijät:

1. Tumu_FIN
2. Stonyfoot
3. cindy_ss
4. eki_jv
5. Zimo_The_Legend
6.

Varalla

JuhohFin

Mikäli oma porukka ei jostain syystä raidaa tänään ja olen ajoissa kotona niin voi tulla täksi illaksi mukaan kun on vielä molemmat raidit tältä viikolta tekemättä.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mikäli oma porukka ei jostain syystä raidaa tänään ja olen ajoissa kotona niin voi tulla täksi illaksi mukaan kun on vielä molemmat raidit tältä viikolta tekemättä.

Näyttäisi olevan tällä hetkellä täyttä niin ei kovin aleta enää arpomaan porukkaa uusiksi. Näillä näkymin Su uudestaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Täältä vois lähtee VOG raidiin Warlock L31 jos tänään viä joku on tekemässä. Sunnuntaina myöskin onnistuu. PSN maaho76
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Jos joku on tänään lähdössä Hardilla vetämään kymmenen jälkeen niin täällä ois yks 31huntteri tyrkyllä... Hardia en ole loppuun asti jostain syystä ikinä vetänyt mutta muuten kyllä tiedän mitä tehdään,,, saa lisätä porukoihin jos täällä semmosta aletaan kasaamaan! Psn:ihmebantu
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Jos joku on tänään lähdössä Hardilla vetämään kymmenen jälkeen niin täällä ois yks 31huntteri tyrkyllä... Hardia en ole loppuun asti jostain syystä ikinä vetänyt mutta muuten kyllä tiedän mitä tehdään,,, saa lisätä porukoihin jos täällä semmosta aletaan kasaamaan! Psn:ihmebantu

Mä voisin kans lähteä tänään joskus 22 jälkeen 30lvl warlockilla mukaan.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Sama täällä. Templarilla olis checkpoint lvl 31 warlockilla. Titaanilla tuo on vetämättä kokonaan, leveli tällä hetkellä 28 mutta 30 lähestyy.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Sama täällä. Templarilla olis checkpoint lvl 31 warlockilla. Titaanilla tuo on vetämättä kokonaan, leveli tällä hetkellä 28 mutta 30 lähestyy.

Mulle käy hyvin toi Templarin checkpoint kun lähinnä aseita metsästämässä ja tietysti energyt/shardit.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Sama homma. Bugitti viimeksi nuo oraakkelit, niin jäi kesken. Lipas täyteen upatulla fatebringerillä metrin päästä + kolme iskua reliikillä ei hajoittanut sinne taakse syntyvää oraakkelia.
 
Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mieluiten alusta asti vetelisin, mutta jos ei onnaa niin kaikki käy. Mitä enemmän droppeja ja loottia sitä parempi! Terveisin 64shardia uupuu!!!
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Jos joku on tänään lähdössä Hardilla vetämään kymmenen jälkeen niin täällä ois yks 31huntteri tyrkyllä... Hardia en ole loppuun asti jostain syystä ikinä vetänyt mutta muuten kyllä tiedän mitä tehdään,,, saa lisätä porukoihin jos täällä semmosta aletaan kasaamaan! Psn:ihmebantu

Jos maltatte odottaa noin 22.15 asti niin voin tulla myös mukaan. Normaalin VOGin olen vetänyt muutaman kerran läpi mutta en ole yrittänyt kertaakaan hardia.

Tällä hetkellä omistan level 30 titanin mutta sen taso nousee kunhan saan shardeja hankittua lisää.

Mukana olisi

1. ihmebantu, 31lvl hunter
2. pmujunen, 30 lvl warlock
3. pylkkanen (psn: TouhoTippa) 31 lvl warlock tai lvl 28 titan
4. JuhohFin, 30lvl titan
5.
6.

Edit. Hahmot leveleineen lisätty.
 
Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Viitsitkö editoida tohon listaan myös hahmoluokat? Pari titaania ois kova niin sais ne blessingit...

Ps.onkos kellään muistikuvaa tosta atheonista oliko se Hardilla lvl31??
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Taitaa olla 30. Se menee kaikkein nopeiten, pitää ottaa vaan tuo black hammer matkaan. ;)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Voin lähteä VoG hard-raidiin mukaan, joskin prioriteetti on Crota's End (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=112768&p=1618129&viewfull=1#post1618129). Jos tuohon ei porukka saavu (lähto 19:00), niin mieluusti mukana heti kympin jälkeen.

Warlock 31lvl, PSN: Pjork.

edit: näyttää siltä, että ennätetään hoitaa Crota enne tuota 22:00, niin voisin tulla varmana messiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Jos maltatte odottaa noin 22.15 asti niin voin tulla myös mukaan. Normaalin VOGin olen vetänyt muutaman kerran läpi mutta en ole yrittänyt kertaakaan hardia.

Tällä hetkellä omistan level 30 titanin mutta sen taso nousee kunhan saan shardeja hankittua lisää.

Mukana olisi

1. ihmebantu, 31lvl hunter
2. pmujunen, 30 lvl warlock
3. pylkkanen (psn: TouhoTippa) 31 lvl warlock tai lvl 28 titan
4. JuhohFin, 30lvl titan
5.
6.

Edit. Hahmot leveleineen lisätty.

Mä voisin kanssa lähtee, 31lvl warlock
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Pari paikkaa olisi vapaana HC Vogiin, voitaisiin yrittää lähteä vaikka kympin maissa. Lisäilkää PSN: Hefinho
 
Ylös Bottom