Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ensimmäiseen raidiini hakisin kavereita. Oon 29 Hunter ja VoG tänään klo 21.00. PS4

1. granturistikuski

Meillä on 5 hengen kaveriporukka jolla tarkoituksena käydä hakkaamassa normi VoG tällä viikolla joku ilta. Mahdollisesti jo tiistaina. Aloitus varmaan n. 18 aikoihin. Jos kiinnostaa lähteä mukaan niin laita kaveripyyntöä psn.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ei sattuis tänään olee ketään normi VOG:iin, Just tein uuden titaanin ja sillä tarttis se vetästä. PSN:Melenest
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

PS4 VoG Normaali Gatekeeper CP peliseuraa hakusessa. Tänään maanantaina klo 1930 olisi tarkoitus jatkaa maaliin. Tarvitsisi ainakin muutaman kokeneemman jampan auttamaan että saisi vihdoin läpi ensimmäisen Raidin. Jos halukkaita niin vastailkaa tähän.
-Jottimon
-
-
-
-
-
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

PS4 VoG Normaali Gatekeeper CP peliseuraa hakusessa. Tänään maanantaina klo 1930 olisi tarkoitus jatkaa maaliin. Tarvitsisi ainakin muutaman kokeneemman jampan auttamaan että saisi vihdoin läpi ensimmäisen Raidin. Jos halukkaita niin vastailkaa tähän.
-Jottimon
-
-
-
-
-


Minä voisin tulla...tosin lvl 27 titanilla tällä kertaa. psn: Melenest (varmaan vogin vetässy jonkin 7-9 kertaa)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

(PS4) Olisko halukkaita lähtemään normi (hardikin ehkä, jos vaan mun leveli riittää) VoGiin vaikka tässä päivästä joskus klo.15 jälkeen?

Itse oon siis ensimmäistä kertaa menossa:D (L30 Warlock)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ryhmä siis koossa.

1. Haerkae
2. PS-Tump3lo
3. JuhohFin
4. Percenuoli
5. LIEBER100
6. Jerkko

Aloitus siinä 23:00 aikaan, laittelen kutsuja tulemaan.

Oisko tällä porukalla intoa vielä yrittää kaataa tuo Atheon?

Kyllä mulle käy atheonin kaato tänään mutta vain noin klo 20-21.30 välisenä aikana tai sitten siinä 23.30 jälkeen. Voin ehkä päästä aikasemminkin linjoille mutta pitää lopettaa siinä puoli kymmenen aikoihin kun alkaa toinen aikaisemmin sovittu asia kymmeneltä ja ehtisin hieman pitää taukoa/lämmitellä sitä varten.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ensimmäiseen raidiini hakisin kavereita. Oon 29 Hunter ja VoG tänään klo 21.00. PS4

1. granturistikuski

Voisin yrittää tähän mukaan, en ole itekkään mitään raideja vielä pelannut. Lvl 30 Hunter, joten pari Titania ja Warlockeja olisi hyvä saada myös.

Lisäileppäs mut psn:ään.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Eka VOG kiinnostaisi. Jos harjoittelija sopii kuvioon, niin kutsua titan 31 ja lokki 31 (esape)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ensimmäiseen raidiini hakisin kavereita. Oon 29 Hunter ja VoG tänään klo 21.00. PS4

1. granturistikuski
Voisin yrittää tähän mukaan, en ole itekkään mitään raideja vielä pelannut. Lvl 30 Hunter, joten pari Titania ja Warlockeja olisi hyvä saada myös.

Lisäileppäs mut psn:ään.

Mahtuisko tääkin ensikertalainen messiin? :) lvl 28 Titan, psn HowlingCyborg
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Löytyiskö tänään ukkoja tahkoomaan VoGin hardilla ? Yhelle ukolle vielä ois tarve vetästä se kun tuo exotic rolli houkuttelee :) Lisäilkää Jerberi mikäli kiinnostusta on!
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Minä voisin tulla...tosin lvl 27 titanilla tällä kertaa. psn: Melenest (varmaan vogin vetässy jonkin 7-9 kertaa)

Lisää porukkaa kaipaillaan jos olisi halukkaita VoG taitajia

Melenest, laittelen 19 jälkeen viestiä kun pääsen online

PS4 VoG Normaali Gatekeeper CP peliseuraa hakusessa. Tänään maanantaina klo 1930 olisi tarkoitus jatkaa maaliin. Tarvitsisi ainakin muutaman kokeneemman jampan auttamaan että saisi vihdoin läpi ensimmäisen Raidin. Jos halukkaita niin vastailkaa tähän.

-Jottimon
-Melenest
-
-
-
-
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Laittakaapa kutsua, jos tänään saisi VoG normalia pystyyn. En ole pelannut kertaakaan.

Lvl 30 Hunter.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Jos pääsee niin mäkin voisin ensikertalaisena käydä. Lvl 28 sunsinger tapissa. PSN obsifi
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Dodii, oiskohan meidän normi VoGin osallistujalista tällähetkellä tämännäköinen? :3 Oisko alotus tänää tuollon ysin aikaan?

-Granturistikuski
-Esape
-Ayuim
-HowlingCyborg
-Obsifi
-???

Löytyskö meidän ensikertalaisten kaveriksi vielä joku kokeneempi neuvomaan miten homma hoidetaan? :D
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mulle käy kumpikin, en huutele mikkiin pahemmin kun puoliso on nukkumassa jo ysin maissa..
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Aika loppu tältä illalta kesken. Ei tossa noin kauan pitäisi mennä, kommunikointi a ja o. Ens kerralla sitten läpi.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Dodii, oiskohan meidän normi VoGin osallistujalista tällähetkellä tämännäköinen? :3 Oisko alotus tänää tuollon ysin aikaan?

-Granturistikuski
-Esape
-Ayuim
-HowlingCyborg
-Obsifi
-???

Löytyskö meidän ensikertalaisten kaveriksi vielä joku kokeneempi neuvomaan miten homma hoidetaan? :D

Eipä kutsua kuulunut, vai mokasinko, kun en huomannut yhtä ystäväkutsua ajoissa ?
Mielellään mukaan vaikka tänään, jos linjoilla ollaan. (esape)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Eipä kutsua kuulunut, vai mokasinko, kun en huomannut yhtä ystäväkutsua ajoissa ?
Mielellään mukaan vaikka tänään, jos linjoilla ollaan. (esape)

Lisäiles vaikka mut. Ajattelin tänään kokeilla uudestaan, checkpoint tietääkseni Templarissa, jos se nyt toimii oikein.

Tänään klo 18 aikoihin.

-rookie
-
-
-
-
-
 
Ylös Bottom